loopen?

07-03-2013 22:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel; ik snap niet wat dat loopen inhoud en ook niet hoe je dat doet!

Wie o wie licht mij in?!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iemands forum geschiedenis checken, hoe geen idee ik forum alleen mobiel dus Google ik de naam.
Ik denk dat je loepen bedoelt?

Onder het plaatje van jezelf of welke andere forumster zie je een poppetje, een Loepje en een poppetje met hartje.

Wanneer je op dat loepje klikt zie je alle topics waar de forumster in heeft gereageerd en ergens rechts kan je ook nog aanklikken dat je dan alle posts van die forumster ziet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is 'loepen' en het is afgeleid van het loepje(vergrootglas) dat onder je avatar staat op het 'gewone' forum.
Ahaaaaaa !! Soms kan t allemaal zo makkelijk zijn :P Hartstikke bedankt dames!
Dat geldt niet voor de mobiele site, trouwens. Een het is loepen, van het loepje.
Ow het gaat over loepen, ik dacht al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja en als we dan toch bezig zijn: TO staat voor Topic Opener en OP staat voor Openings Post. En de twee zijn niet interchangable.

Een Topic is een onderwerp en een Forum is een geheel van topics.

Sinds wanneer schrijf je l pen met 2 o's?
Ik dacht dat je op lopen doelde en het gewoon typefout was.

Maar nu heb ik ook weer iets geleerd over het forum.
Ik vind dat loepen best irritant, dan word je ineens om de oren geslagen met wat je 5 weken geleden eens zei.. (gelukkig is het mij nog nooit overkomen, en dat kun je natuurlijk ook nagaan)
quote:Yvonne77 schreef op 07 maart 2013 @ 22:35:

Sinds wanneer schrijf je l pen met 2 o's?Sinds iemand het interessant vond om het met 2 o's te schrijven. Terwijl het gewoon lOEpen is. Of diegene is niet zo goed in taal.
Of diegene was gewoon ever vergeten hoe je het schreef en heeft ondertussen wel door dat het inderdaad met een 'oe' is..
Honey Loops zijn best lekker. Met melk dan.
Oh Queezz! Krijg meteen zin in die dingen
Ik vindt dat loepen en er mee om de oren slaan heel erg stalkerig, venijnig veraderig overkomen. Echt verbeten roddeltante gemep. Lees hier veel, kon nooit posten door pc bugs. Hoop niet dat ik mij ook zo ga verlagen in het vuur van een strijd om iemand perse onderuit te willen halen. Meestal wordt iemand nog verkeerd begrepen en complexe zaken en gevoelens verkeerd uitgelegd ook. Want het blijft meestal bij vluchtig lezen op jacht naar "de fout" waarmee ze iemand heerlijk neer kunnen sabelen. Roep ik nu iets over mij af ? Heb goddank nog geen te loepen geschiedenis hier, pfuw ! Oh ja maar dan gaan de paranoia geesten "zoeken" en opperen wie je dan wel kan zijn
Nou iphone zet hier steeds andere smillies neer dan ik uitkoos...
quote:Yvonne77 schreef op 07 maart 2013 @ 22:35:

Sinds wanneer schrijf je l pen met 2 o's?Loopen bestaat ook hoor, en dan nog wel in de context van programmeren. Een "do"-loop bijvoorbeeld: dat is een deel van de programma-code een aantal keren doorlopen tot (hopelijk) aan een gestelde voorwaarde wordt voldaan waardoor die "loop" verlaten wordt.

In het Nederlands een programma-LUS. Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven