Facebook offline

11-03-2013 15:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben absoluut niet handig met Face-book dus misschien is dit wel een heeeeel domme vraag.

Ik wil, als ik me op Face-book aanmeld, off-line geregistreerd staan, zoals dat met Hyves ook kan/kon.

Vind het namelijk vervelend dat sommigen meteen beginnen te chatten of later tegen me zeggen dat ik heel vaak op Face-book inlog.

Weet iemand of het kan en hoe?

Alvast bedankt.

groet
Hoi kwartet, als je bij de chat het tandwieltje op het balkje aanklikt krijg je optie's, daar kun je de chat uitschakelen.
Hoi Carola1978,

Dank voor je reactie.

Ja, dat heb ik gedaan maar dat moet je dan dus iedere keer weer opnieuw doen; ik wil eigenlijk voortdurend op off-line staan.
quote:kwartet schreef op 11 maart 2013 @ 15:27:

Hoi Carola1978,

Dank voor je reactie.

Ja, dat heb ik gedaan maar dat moet je dan dus iedere keer weer opnieuw doen; ik wil eigenlijk voortdurend op off-line staan.

Dat is gek, ik niet.

Ik sta dus meestal offline omdat ik geen zin heb om te chatten, en FB onthoudt dat gewoon.
Ik vernam gisteren bij een vriendin dat Facebook je automatisch weer online zet, zij had ook ingesteld altijd offline te staan. Lijkt mee een fout van Facebook? Wellicht kun je Facebook dit melden.
Klik dan even op ´geavanceerde instellingen´ en dan zet je hem daar uit.

Bij mij werkt dat.
Hoi Exces,

Helaas bij mij niet. Als ik daarna weer inlog, sta ik gewoon weer op beschikbaar
quote:kwartet schreef op 11 maart 2013 @ 16:29:

Hoi Exces,

Helaas bij mij niet. Als ik daarna weer inlog, sta ik gewoon weer op beschikbaar

Je zou ff naar internetopties op je pc kunnen gaan.

Misschien heeft je vriend ingesteld dat de pc iedere keer bij t afsluiten de geschiedenis wist.
@ wajang; dat is het ook niet...
Ik wil ook graag weten hoe je dit kunt instellen (stap voor stap als het kan )

Ik wil niet dat sommige mensen me online zien, want dan roepen ze me steeds op, terwijl ik daar geen behoefte aan heb (en diegene blokkeren gaat te ver).
Vreemd, bij mij is de chat altijd uitgeschakeld waar ik ook op inlog (telefoon, tablet, laptop) als het bij jullie echt niet lukt zou ik het als bug melden bij FB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven