Off topic Kletstopic

11-03-2013 21:30 29 berichten
Om off topic discussie uit 'ergste gedachte' psyche topic te halen Bij deze.
En dan heb ik de moeite genomen en komt er niemand met me kletsen :P Moet er dadelijk ook weer vandoor, ben kapot :(.

Leo, Pastiche en anderen, dikke knuff alvast
Ik las net dat er dingen niet zo goed gaan in je leven, ik hoop dat de zon ook voor jou snel weer mag schijnen.

Sterkte met alles
Vertel Fruit....

En met mijn man gaat het wel....die is afwisselend treurig, opgelucht, stil... Dat werk.
Wat naar dat je zo moe bent trouwens Fruit, ga straks lekker slapen, uitrusten,
Alle reacties Link kopieren
Brand los
Aww dank je wel yellow, lief van je

Het is niet zo dramatisch, alleen gesukkel met gezondheid, overwerkt en gewoon veel drama op sociaal vlak.

Ik snap best dat het allemaal wisselt, wat een nare manier om een ouder te verliezen
Heb slaappillen van de dokter gekregen, ik ga dadelijk ook mijn bed in, wou gewoon even weten hoe het met jullie ging.
Met mij gaat het wel hoor, onder de indruk van het overlijden van mijn schoonmoeder, dat wel.

En verder moet ik nodig aan mijn linkerpoot geopereerd worden.

Heb je je pil al genomen?
Zoiets laat ook gewoon enorm indruk achter :(. Wat is er met jouw linkerpoot? Ik weet dat je aan jouw heup bent geopereerd, wist niet dat er nog andere dingen op de planning waren D:

Pil net genomen, ik ga over 5 minuten ook naar bed, ik word er snel duf van
Zo af en toe heb ik van die off-topic avondjes, en ik zag die van jou voorbijkomen fruitella.

Ik hoop maar dat je goed kan slapen zometeen!

En Leo, ik wil je sterkte wensen, voor de regeldingen, en de komende tijd. Al had ik dat beter een week geleden kunnen doen misschien, wat ontzettend naar lijkt me dat, het meemaken van zo'n proces.

En je had toch net een nieuwe heup? Tenmminste, dat dacht ik... moet je dan weer onder het mes?

En Yellow, ik heb jou ook al eerder gelzen, ik ben blij dat je terug bent, voor jou ook een
Klinkt als het goede recept voor een verlate winterslaap fruitel, al die dingen bij elkaar. Vermoeiend. Maar er komt een eind aan?

Sterkte en slaapze
quote:fru1t3lla schreef op 11 maart 2013 @ 22:01:

Zoiets laat ook gewoon enorm indruk achter :(. Wat is er met jouw linkerpoot? Ik weet dat je aan jouw heup bent geopereerd, wist niet dat er nog andere dingen op de planning waren D:

Pil net genomen, ik ga over 5 minuten ook naar bed, ik word er snel duf van

De rechterheup is geopereerd, de linker moet nog. Ik sta op de wachtlijst. Bah. Maar het moet.

Ja, die inslapers maken je zo suf als een konijn, ik heb ze ook. Lekker slapen Fruit, ik ga ook.

Kom je als je kunt gauw weer?

quote:sistermoon schreef op 11 maart 2013 @ 22:03:

En Leo, ik wil je sterkte wensen, voor de regeldingen, en de komende tijd. Al had ik dat beter een week geleden kunnen doen misschien, wat ontzettend naar lijkt me dat, het meemaken van zo'n proces.

En je had toch net een nieuwe heup? Tenmminste, dat dacht ik... moet je dan weer onder het mes?

Ja, asap, voor de andere kant.

Maar eerst de hele toestand afwerken met de uitvaart e.d.

Morgen nieuwe column trouwens.
Dank je sister en jippie

Dingen zijn tijdelijk, maar ik ga nog enkele maanden op mijn tanden bijten, moet het rustiger aan doen.

Leo, baah da's waar, je moest aan beide heupen. Laten we hopen dat het niet zo naar verloopt zoals het eerst bij jouw rechter het geval was.

Dikke knuffel en welterusten, ik kom later nog wel even piepen
voor Leo, ik ben een computernitwit, kan geen grijs maken... maar ik zit er weer klaar voor!

Had ze al dingen op papier staan? En hoe is je dochter eronder?

Fruitella, ik hoop dat je dit niet meer leest, want dan slaap je al lekker
Sorry voor mijn late reactie! Had beloofd mans haar kort te scheren. Tondeuse begaf het halverwege, gaf een leuke omgekeerde mat . Gelukkig deed ie het later weer.

Maar wat is er voor drama? En hoe komt dat zo met overwerkt? Vervelend voor je .

Hoop dat je nu lekker slaapt.
Gelukkig maar pastiche, haha, kon je man er ook om lachen toen de tondeuse ermee ophield?
Oh ja, hij heeft morgen een bespreking dus we liepen te geinen. En niet veel later had ie een heel fout jaren 80 kapsel. Was in de verleiding het zo te laten. Het was heel gezellig .
Fruit
Pastiche, klinkt geweldig dat kapsel .

Neuro, knuf voor jou! Al even geleden!

Om op de vragen te antwoorden; heb een hoop hooi op mijn vork genomen omdat ik goeie kans wil maken voor mijn masteropleiding van mijn keuze (waarvoor maar 20 plaatsen zijn in het land en de competitie nogal sterk is). Dus, ik wil en cum laude, en internships en mijn referenties hebben en nominaal lopen. Lukt momenteel prima, maar ik ben nu vaak moe en kan aan weinig anders meer denken. Binnekort beginnen mijn honorsvakken weer, dus zit ik met nog meer studielast, wooptidoo. Op honorsvak na wil ik alles dit jaar aan de kant hebben zodat ik mijn derde jaar op mijn gemak kan ingaan met een aantal dingen op mijn naam en me kan focusen op mijn bachelor thesis.

Zodra er een beer op de weg staat sta ik bij wijze van spreken te roepen tegen die beer dat die moet opflikkeren van mijn weg want welk lef heeft die beer om op mijn weg te staan. Overspannen? Een beetje . Gelukkig is het allemaal binnensmonds maar ik ben wel neurotischer en nerveuzer dan gewoonlijk. Ik slaap hierdoor erg licht, word zonder medicatie midden in de nacht wakker voor god weet welke reden.

Daar komt bovenop dat ik groepsprojecten heb lopen, eentje met mensen die ik niet ken en nooit gezien heb (maar ik heb inmiddels van de docent het ok gekregen om het op mijn eentje te doen mocht het niets worden) en nog eentje waarvan een groepslid me opeens niet mag en allerlei nare meuk vertelt. Jammer voor haar kan ze voor mijn part doodvallen en blijf ik rondlopen met een smile en werk ik leuk met de rest mee, terwijl zij zelf nog zuurder en zuurder wordt. Wel enorm taxerend omdat ik het liefst haar haar vet wil geven, maar ik kan niet nog meer drama gebruiken. Er is ook in de familie wat gaande maar omwille van herkenbaarheid kan ik hier niets over zeggen. Twee keer slecht nieuws op korte tijd van die kanten, is ook een drama.

Ik ga zooooo blij zijn als dit jaar om is. Zo. Blij. Volgend jaar doe ik het rustiger aan. .
Jeetje dat klinkt idd loodzwaar alles bij elkaar. Pffff!

Ik vind het dapper van je en het zal je vast lukken. Ik hoop dat je kunt voorkomen dat het teveel wordt, van echt overspannen word je geen blijere cavia ben ik bang . Voorzichtig zijn met jezelf hoor!

En wat vervelend van die tuthola en haar geruchten over je. Ik hoop niet al te ernstig?

Voor wanneer zijn de trouwplannen trouwens? Ik hoop dat het nog even duurt (ivm nog meer stress) maar nu al voorpret geeft .
Jeetje Fruit!

Je hebt de lat inderdaad wel heel erg hoog gelegd!

Ik snap wel dat je gespannen bent en dan heb je ook nog zo'n droeftoeter in een van je groepsprojecten.

Blijf wel goed voor jezelf zorgen he.

Je hebt er niks aan als je straks overspannen thuis zit.

Volgend jaar duurt nog lang namelijk

(Inderdaad al lang geleden! )
Trouwplannen: voor volgend jaar pas, maar ben nu al aan het puzzelen met budget. We willen het simpel hebben, geen poeha, maar wel gewoon een gezellig feest en lekker eten. Die jurk ed kunnen mij gestolen worden.

Van nare dingen valt het wel mee, nuja, het interesseert me werkelijk geen reet en daar heeft ze het zelf naar gemaakt want we waren oorspronkelijk bevriend maar opeens kreeg ze het in haar kop. En dat wil dan hulpverlener zijn en in teamverband werken Het enige wat ik jammer vind is dat het wel effect heeft op de samenwerking maar de docent heeft daar inmiddels een stokje voor gestoken (heb niet zitten klagen bij de docent maar goed, ze keek wel enorm pissed naar mij. Misschien omdat ik toen een zelfvoldane grijns moest verbergen. Hah!).

Genoeg over mij, hoe is het met jullie?
Fruit

Nah hier gaat het niet zo best.

Relatie over, dikke ellende nu daarmee en geen werk meer.

Dus ook van alles tegelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven