Te nat...

14-03-2013 21:14 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een rare titel. Maar het geeft wel aan wat het is. Ik word (te) nat tijdens de seks. Is dit herkenbaar of heeft iemand tips?
quote:valentinamaria schreef op 14 maart 2013 @ 21:52:

een handdoek helpt echt niet.

ik heb er zelf geen problemen mee, gevoel gaat er niet door weg.

maar je hebt van die plastic lakens bij christine le duc.is het niet de bedoeling die te gebruiken bij overmatig olie gebruik ???
quote:valentinamaria schreef op 14 maart 2013 @ 21:52:

een handdoek helpt echt niet.

maar je hebt van die plastic lakens bij christine le duc.Over pretbedervend gesproken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
misschien ook bij olie gebruik, maar zeker voor erg natte seks.
wij slapen nooit.
quote:froynieyt schreef op 14 maart 2013 @ 21:53:is het niet de bedoeling die te gebruiken bij overmatig olie gebruik ???of voor plasseks dan wel overmatig spuiten (m/v)
heb je wel meer ruimte dan op een handdoek himalaya.

of je moet 10 badlakens op je bed leggen.

en t zal best discreet plastic zijn, geen krakend bouwzeil.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 maart 2013 @ 21:41:

seksen op een handdoekje is ook zo pretbedervend.Welnee. En soms moet je wel, bepaalde dagen v/d maand enzo.
maar ik denk dat het zeker niet slecht is om (te) nat te worden want wanneer je geil bent is het een natuurlijke reactie om super nat te worden want dat is opzich handig als je geen glijmiddel in de buurt hebt
Ik heb er zelf geen last van.. maar als we een keer wat rondklooien met gek glijmiddel of iets dergelijks.. dan gooi ik er altijd o'n megagrote badhanddoek onder.. genoeg ruimte voor alles.
Beetje jammer van zulke reacties...

Ik herken je probleem en het is inderdaad erg frustrerend als je er daardoor weinig van voelt... Zaken als tussendoor droogdeppen werken maar betrekkelijk aangezien je het alleen aan de buitenkant weghaalt maar het van binnen nog steeds nat is en natter blijft worden. Buiten dat ook enorm pretbedervend... Wat mij helpt is sex in/met water... Dus onder de douche, in bad/jacuzzi of in een zwembad. Op de een of andere manier word je (ik in elk geval) dan niet zo nat. Verder zou je kunnen proberen om na de seks nog verder te spelen met een speelgoedje van wat groter formaat, waardoor je het wel voelt?
herken het wel tijdens mijn eisprong maar ik dep dan wel tussendoor met een handdoek en dat helpt voldoende. Maar daarna nog een nat bed dan is het waarschijnlijk wel een tikkeltje erger? Kan me er weinig bij voorstellen, squirt je misschien?
Ja squirten en te weinig piemel!
Ik heb wel eens gelezen dat ze in Afrika de kut inwrijven met theebladeren zodat het heel droog wordt. Kennelijk vinden de mannen dat lekkerder omdat ze dan meer wrijving voelen.
Koop een molton hoeslaken waar aan de onderkant plastic zit. Die leg je op je bed als je wilt vrijen, ff mood onderbrekend , maar werkt beter dan een handdoek

Ligt zacht en houdt de natheid tegen, na het vrijen gooi je m in de was.En je bed blijft droog!
De naam is wellicht afstotend maar deze werkt prima, hoe nat je ook wordt. Heeft als voordeel dat er geen plakkerig plastic gevoel is of dat die geen plastic knisper geluid maakt:

http://www.wehkamp.nl/won ... ateau/C28_8H3_H38_366203/

Of anders een grote strandhanddoek. Die kan ook aardig wat hebben en dan heb je ook ruimte om heen en weer te schuiven.
Gewoon bij de H*ema een waterdichte molton kopen voor 25 euro en die op je matras gooien, werkt hier ook prima.

Gewoon standaard onder je hoeslaken hebben en als het nat is eraf trekken, een schone erop doen en slapen.....
quote:Wageningen1985 schreef op 14 maart 2013 @ 21:16:

En wat is daar erg aan?Ik ben ook vrij vaak behoorlijk nat. Maar als je zoo nat bent, dan voel je gewoon minder wrijving. En dat is jammer.
Droger deppen helpt trouwens maar even. De nattigheid zit van binnen en komt door het heen en weer bewegen vrij snel weer naar buiten. Dus dan moet je elke paar minuten deppen.
Ander standje wil ook wel eens helpen, niet zozeer tegen de natheid maar wel voor meer wrijving.
Joh gewoon een handdoek dubbel vouwen en onder je billen leggen. Doe ik ook (als ik het niet vergeet) en dan heb je daarna een lekker droog bed.
Dan kom je toch gewoon spuitend klaar??

Vind iedere man toch geil!

Mijn lukt dat niet altijd hoor dat er echt kopjes vocht uit komen (;
Nikki, spuitend klaarkomen is heel wat anders dan dat je vagina veel vocht aanmaakt tijdens seks.
quote:schouderklopje schreef op 16 maart 2013 @ 13:28:

Nikki, spuitend klaarkomen is heel wat anders dan dat je vagina veel vocht aanmaakt tijdens seks.

Leg mij eens het verschil uit.

Want als er bij mij een lul in zit en hij trekt niet terug dan golft het er ook gewoon zachtjes uit ipv dat het spuit.
quote:erikjan schreef op 15 maart 2013 @ 06:44:

Ja squirten en te weinig piemel!Yes zo kan je het ook zien anders kan hij het nog een beetje terugduwen (;
quote:nikki_28 schreef op 16 maart 2013 @ 13:33:

[...]

Leg mij eens het verschil uit.

Want als er bij mij een lul in zit en hij trekt niet terug dan golft het er ook gewoon zachtjes uit ipv dat het spuit.

Met jouw beschrijving kan ik niet zoveel, maar het verschil:

Squirten doe je alleen tijdens je orgasme en het probleem dat in deze topic besproken wordt, is dat je continu heel erg nat bent (dus al ver vóór een eventueel orgasme).

Onder de douche of in bad helpt inderdaad wel, omdat de penis van je vriend telkens word schoongespoeld als hij uit je glijdt. Water is uiteindelijk een stuk minder glibberig dan het vocht wat je vagina aanmaakt.
Dan weet ik het ook niet maar squirten is bij mij een heel ander orgasme dan gewoon klaarkomen en dan kan er bij mij ook continu veel vocht blijven komen.

Dat andere kan ik niet en als het echt heel nat wordt zoals to omschrijft (dus echt een bijna vol kopje qua vocht) denk ik toch aan squirten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven