vulling voor chocoladebakjes
vrijdag 15 maart 2013 om 19:59
vrijdag 15 maart 2013 om 20:06
Ik zou dan een crème maken van advocaat, verse sinaasappel en slagroom en het aftoppen met chocoladeschaafsel... Maar met alleen een citroen en een grapefruit kom je niet ver. Ik vind dit eerlijk gezegd net zo'n vraag als "ik heb alleen een aardappel, een rode kool en vanillevla in huis, hoe maak ik daar een lekkere pastasaus van?"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 15 maart 2013 om 20:09
quote:pejeka schreef op 15 maart 2013 @ 20:06:
Ik zou dan een crème maken van advocaat, verse sinaasappel en slagroom en het aftoppen met chocoladeschaafsel... Maar met alleen een citroen en een grapefruit kom je niet ver. Ik vind dit eerlijk gezegd net zo'n vraag als "ik heb alleen een aardappel, een rode kool en vanillevla in huis, hoe maak ik daar een lekkere pastasaus van?"...
Dat vind ik nou eens een verdomd goede vraag.
Ehm TO, vul ze met gebakken lucht?
Dat vind ik nou eens een verdomd goede vraag.
Ehm TO, vul ze met gebakken lucht?
vrijdag 15 maart 2013 om 20:16
vrijdag 15 maart 2013 om 20:18
vrijdag 15 maart 2013 om 20:24
vrijdag 15 maart 2013 om 22:12
Oh het slaat werkelijk nergens op, gewoon chocolade smelten, en dan een ballon in de chocolade duwen, halverwege ofzo, dan koud laten worden, ballon er uit en je hebt een chocolade bakje. Kan ook net zo goed een reep chocolade eten maar dan is het niet meer leuheukkkkk snappie
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it