Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Prachtige film Gattilief,

Gaat over overwinnaars

Dus ook over jou !!

Trusten lief meidje,....

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je was nog laat wakker, Eindeloos, alles goed?

Goedemorgen glitters.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen!

(nog net)

Ik ga zo stad in met zoon, onze brillen ophalen. Spannend! Ben benieuwd hoe ik varifocus ga ervaren. Hoop zo dat het goed gaat, want ik kan zonder leesbril m'n telefoon niet goed meer lezen
Later is nu
Spànnend Droom, ik heb vaak gehoord dat het éven wennen is.........

Komt wel goed schatje,

Ja EV, ik had een kickboks wedstrijd , sowieso slaap ik nooit voor 4 à 5 uur, ik hou van de nacht.

Ik breng Leo even een , en spreek de wens uit, dat gisteren de dag mooi is verlopen......

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Haihai

het valt wel mee, eigenlijk, die varifocus. Tot nu toe dan. Was in de boekwinkel prettig, weer gelijk achterkant van boek kunnen lezen. Op de fiets, op aanraden van velen, oude bril maar weer op. Het scheelt wel, denk ik, dat deze glazen groter zijn en het gewone kijk gedeelte net zo groot als in m'n vorige bril.

Maar.. dat ik m'n hoofd op één manier moet houden tijdens het lezen, bizar, dat je toch veel blijkt te bewegen

En dat de bril op moet blijven! Normaal heb ik 'm in huis af, maarja.. nu moet ik wennen, natuurlijk.

Hoe is het Leo?

Later is nu
Sterkte met het wennen, Dream. Ik heb vóór deze lenzen ook van die varifocus lenzen gehad (twee in één, zeg maar), maar ik kon er niet aan wennen. Nu is een bril natuurlijk weer iets heel anders dan lenzen (duh), maar ik heb dus nu weer gewone lenzen voor veraf (en een leesbrilletje van de Action). Het is inderdaad lastig als je niet gewoon in een boekwinkel meteen de achterkant van boeken kunt lezen!

Voor de aap van Eindeloos:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
[quote]Gatti schreef op 16 maart 2013 @ 21:17:

Voor de aap van Eindeloos:

Hé lukt niet
Dan deze maar:

Staat er nu weer een aap Gatti, nee toch? echt niet ?...........................
Fijn Droom dat de nieuwe bril goed bevalt.

Ik moet je eerlijk zeggen, dat net als Elmer ik 2 kennissen had, die er echt niets mee konden worden.

Jij bent de uitzondering.

Goed zo !!!

Gatti's plaatje lukt mij ook al niet.

Heb hele middag + avond de bril opgehad. Ging best goed! M'n zus heeft sinds kort ook bril met varifocus, daarvoor nooit bril, en het bevalt haar goed. De meningen verschillen. Ik heb af en toe even een 'zeeziek' gevoel, maar ik denk dat dat wel kan wennen.

Nouja, je kunt ze 2 maanden op proef hebben en dan eventueel weer ruilen, gratis. Dus ik zie wel.

Later is nu
Mooie plaatjes, Gatti!
Ik ben even op apenjacht, maar niks te

bekennen slaap lekker meisjes.
Vandaag misschien hier naartoe: feelgood Market = leuk!

EV, misschien wel iets voor jou en jouw glaskunst? Volgens mij ook voor jou redelijk in de buurt toch?

Wakker geworden van de fluitende vogels, heerlijk toch.
Ik ga naar m'n moeder.. die is donderdag jarig. Volgende week zondag ga ik met m'n zus en moeder op pad. Leuk

Later is nu
Hee Gatti, dat is leuk zeg! Ik heb je tip even bekeken, en als ik de deelnemerslijst zie, denk ik: leuk! Misschien ga ik daar wel heen vanmiddag. Inderdaad in de buurt (half uur rijden).

(Pssst: hoe kan ik je herkennen?)

Wat een goede tip! En als ik vandaag niet ga, dan zeker een volgende keer wél.
Vandaag weet ik ook even niet of dat gaat lukken. Net terug van een kinderkleding beurs.

Maar als we gaan, blond, jongetje van bijna 2, meisje van 5 beide ook blond en een bruinharige vriend die dan vast al heel verveeld kijkt.

Ik ben 1 x geweest en was heel leuk, als 't lekker weer is is 't ook buiten. Heerlijk eten!

Wij wonen ook op 'n half uurtje rijden maar dan de andere kant op.

Mijn vader is zondag jarig en wordt 75, iemand nog een idee voor een cadeautje. Hij heeft (helaas) heel weinig wensen.
Ha lieverds, met Leo gaat het wel hoor. We hebben het nog even druk met van alles maar hopelijk kan ik morgen weer wat meer forummen.

Fijn weer wat van je te horen, Leo.

Gatti, ben jij vanmiddag nog naar de Feelgood Market geweest? En als je gaat, parkeer je dan in een parkeergarage (en wat kost dat?) of ergens in een zijstraat? Ik ben uiteindelijk niet gegaan omdat er hier in het dorp ook iets te doen was, maar het lijkt me zeker heel leuk. Intussen de site ook goed bekeken, interessante deelnemers.

Hé EV, ik ben ook niet meer gegaan, kreeg de rest niet mee naar nog een markt. Ik hoop volgende maand met beter weer.

Wij hebben vorige keer in een parkeergarage geparkeerd, kosten weet ik eigenlijk niet meer.

Was toen inderdaad echt leuk.Volgens mij wordt 't steeds leuker omdat 't bekender wordt en er meer deelnemers zijn.

Niets voor jou om een kraam te huren?

Hier ook:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven