Cupcakemaker, is dat wat?

17-03-2013 14:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oven is langzaam aan het overlijden, deze zomer komt er pas een nieuwe (dan doen we meteen de hele keuken namelijk). Om nu voor een paar maanden een losse oven te kopen is ook zonde.

Ik bak graag en zag in de Blokkerfolder een cupcakemaker staan. Zijn de baksels hieruit een beetje te eten of is het het toch net niet?
M'n vriendin heeft er een en die zijn altijd errgggg lekker.

Ligt meer aan waar jij mee bakt dan aan het apparaat ;)
Internagelaktisch
Ik had een mini/cupcakemaker. In de gebruiksaanwijzing stond dat ze in 10 minuten klaar zouden zijn. Nou het waren net champignons. Na een half uur waren ze wel bruin, maar taai. Smaakte totaal niet naar cake.

Denk dat er wel verschil zit tussen verschillende apparaten.
Ik zou gewoon zon klein toaster oventje halen voor 2 tientjes, daar kan je tenminste meer mee dan alleen cupcakes bakken en is net zo duur.
Welke omg. Woon je?

Ik heb een fantastische oven en magnetron in een van Bosch die volgende week oer is ivm nieuwe keuken
Bedankt voor het aanbod, Liselotte, maar ik zou niet weten waar ik een groot apparaat moest laten momenteel. Past niet in een keukenkastje denk ik.

Mmm. Reacties zijn dus wisselend.
Ik heb er één maar nog nooit gebruikt.
mini oventje!

gelijk goed voor al het andere wat ook in de oven kan en mag
ik heb er een, zo'n grote, ik heb er een paar proefgebakken maar de rest van het beslag toch maar in de oven gebakken.
it's a big club and you ain't in it
quote:Maaique schreef op 17 maart 2013 @ 14:31:

M'n vriendin heeft er een en die zijn altijd errgggg lekker.

Ligt meer aan waar jij mee bakt dan aan het apparaat ;)

Weet je toevallig welk merk zij heeft?

Het lijkt me heel handig, geen log apparaat op je aanrecht, maar gewoon op te bergen als je tosti-ijzer etc.
quote:Isasue schreef op 17 maart 2013 @ 14:42:

Ik had een mini/cupcakemaker. In de gebruiksaanwijzing stond dat ze in 10 minuten klaar zouden zijn. Nou het waren net champignons. Na een half uur waren ze wel bruin, maar taai. Smaakte totaal niet naar cake.

Denk dat er wel verschil zit tussen verschillende apparaten.Dit. Ik heb er één van Inventum, cakejes zijn wel snel klaar maar helemaal niet lekker.
Ik heb er 1 alleen nooit gebruikt omdat ik altijd CakePops maakt. Je zou hem zo mogen hebben.
Lief, Minnie, maar je woont denk ik niet in de buurt (020) gezien je liefde voor Feyenoord.
Nee dat helaas niet haha.! Als je de verzendkosten betaald kan ik hem wel opsturen voor je!
Ik heb nog een bon van bol. Als er wat meer positieve reacties komen, kan ik hem dus gratis bestellen.

Wel bedankt hoor Minnie. Misschien kun je er iemand op het weggeeftopic blij mee maken?
Ik zag zo apparaat bij de Action staan. Het lijkt me idd ook erg leuk! Maar ik denk dan ook idd: is het nou echt wat. En er zijn uiteraard positieve, maar ook negatieve reacties (haha vergelijkbaar als champignons hihi sorry )

En wat ik laatst zag was zo popcake maker, wat houdt dat eigenlijk in?
Z'n cake pop maker is echt dan kan je kleine cake bolletjes op stokjes maken en dan chocolade erom heen en spikkels of wat anders
Ik heb er 1, een simpele van de Marskramer.

Kijk nooit naar de tijd die ze in de gebruiksaanwijzing opgeven, maar af en toe deksel openen om te kijken.

Eerste paar waren zwart aan de bovenkant, maar nog niet de verbrande smaak eraan
Ik heb er een voor Kerst gekregen. Leuk ding, maar de cupcakes zijn erg klein. Ze smaken verder wel prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven