Het grote glittertopic
zondag 17 maart 2013 om 22:09
Deze post staat in het mod topic, sorry dames, ik zal wel even met vakantie gaan.
GODVERDEGLOEIENDE GODVERDOMME, dit is nu de zoveelste keer dat ik een post typ, met mijn hele ziel en zaligheid erin, die in het niets verdwijnt, denken jullie daar nu echt dat ik zin heb aan een 2e keer mijn ellende neertypen ?????????????????
Ban geen probleem.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GODVERDEGLOEIENDE GODVERDOMME, dit is nu de zoveelste keer dat ik een post typ, met mijn hele ziel en zaligheid erin, die in het niets verdwijnt, denken jullie daar nu echt dat ik zin heb aan een 2e keer mijn ellende neertypen ?????????????????
Ban geen probleem.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 18 maart 2013 om 09:49
Heee Eindeloos, wat is dat allemaal? Ik heb dus duidelijk weer alles gemist. Maarre.. niet weggaan hoor! Je kunt niet gemist worden, om maar even met Vermist te spreken.
Heb je vandaag een leuke afspraak, zie ik? Veel plezier!
(Ik hoop dat je dit nog ziet.)
Hier nu in afwachting van degene die afbelde vorige week met de sneeuw. Is nu onderweg!
Nieuwe week, en hopelijk eindelijk concrete antwoorden.
Heb je vandaag een leuke afspraak, zie ik? Veel plezier!
(Ik hoop dat je dit nog ziet.)
Hier nu in afwachting van degene die afbelde vorige week met de sneeuw. Is nu onderweg!
Nieuwe week, en hopelijk eindelijk concrete antwoorden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 18 maart 2013 om 14:07
Oooh! Fantasiedingetjes. Dus ik heb echt iets gemist. Maar gelukkig ga je niet weg! En ik kan me helemaal voorstellen dat je zo'n post niet nog een 2e keer kunt schrijven.
Hier schijnt de zon en heb ik net mijn vriendin uitgezwaaid. Lekker gewandeld langs het water met de hond en uitgebreid bijgepraat. Tijd was te kort eigenlijk. Goed teken dus.
Nu mijn mail bekeken en weer geen reactie van die ...ambassade daarginds. Grrrr. Wat doen die eigenlijk??
Hier schijnt de zon en heb ik net mijn vriendin uitgezwaaid. Lekker gewandeld langs het water met de hond en uitgebreid bijgepraat. Tijd was te kort eigenlijk. Goed teken dus.
Nu mijn mail bekeken en weer geen reactie van die ...ambassade daarginds. Grrrr. Wat doen die eigenlijk??
maandag 18 maart 2013 om 14:08
He gelukkig, je bent er nog/weer! Ik zat al de hele tijd op fb te turen of je daar per ongeluk zat .
Als ik een ellenlange post aan het schrijven ben doe ik dat altijd in Word en dan plak ik hem daarna in het scherm. Het is me hier en op andere forums al te vaak gebeurd dat ik bij het plaatsen ineens was uitgelogd of zo en al dat werk voor niets had gedaan, en dat is inderdaad Heel Frustrerend!
Als ik een ellenlange post aan het schrijven ben doe ik dat altijd in Word en dan plak ik hem daarna in het scherm. Het is me hier en op andere forums al te vaak gebeurd dat ik bij het plaatsen ineens was uitgelogd of zo en al dat werk voor niets had gedaan, en dat is inderdaad Heel Frustrerend!
maandag 18 maart 2013 om 15:34
Geduld is echt een schone zaak hè Elmertje
Je dag klinkt leuk, wie weet straks een mooie afsluiting ?
Hier gaan de duimen in elkaar.
Ben blij dat je mij snapt, dat je zo'n posting niet gewoon fff opnieuw neerzet.
In aanloop naar de lente,
Je dag klinkt leuk, wie weet straks een mooie afsluiting ?
Hier gaan de duimen in elkaar.
Ben blij dat je mij snapt, dat je zo'n posting niet gewoon fff opnieuw neerzet.
In aanloop naar de lente,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 18 maart 2013 om 17:39
maandag 18 maart 2013 om 17:47
Ik heb het intussen wel gehad met geduld.
Heb al véél te veel geduld moeten hebben met vanalles en nog wat. Het is op! En vanuit Irak hoor ik ook helemaal niets. Zo onbestemd, zo vaag, zo ... is dit. Wat gebeurt er allemaal? En ik zit hier, en kan niets zien of doen.
Even glitteren maar. Ik moet het me niet zo aantrekken.
Heb al véél te veel geduld moeten hebben met vanalles en nog wat. Het is op! En vanuit Irak hoor ik ook helemaal niets. Zo onbestemd, zo vaag, zo ... is dit. Wat gebeurt er allemaal? En ik zit hier, en kan niets zien of doen.
Even glitteren maar. Ik moet het me niet zo aantrekken.
dinsdag 19 maart 2013 om 13:36
** Blaast een portie geduld naar Elmer toe **
Goedemiddag Dames, zijn we klaar voor de laatste ? stuiptrekking van de winter??
De gasbedrijven zullen ook wel in hun vuistje lachen.
Goeie omzet.
Droom ik zie je helemaal voor me zo in het plantsoen, op een warme zomermiddag, ik heb ook een leuk toiletje, doe ik aan en dan gaan we afspreken en lekker samen flaneren.
Wat zullen we een bekijks hebben, hondje mee hè?
Goedemiddag Dames, zijn we klaar voor de laatste ? stuiptrekking van de winter??
De gasbedrijven zullen ook wel in hun vuistje lachen.
Goeie omzet.
Droom ik zie je helemaal voor me zo in het plantsoen, op een warme zomermiddag, ik heb ook een leuk toiletje, doe ik aan en dan gaan we afspreken en lekker samen flaneren.
Wat zullen we een bekijks hebben, hondje mee hè?
dinsdag 19 maart 2013 om 14:19
Mijn hondje moet trouwens heeeel nodig geknipt. Zit vol met klitten, dus dat wordt weer heel erg kaal, wat ik dan nu weer te koud vindt, waardoor ik langer wacht met laten knippen, waardoor hij nog meer klitten krijgt, enz. Zo ben ik al een paar weken bezig, eigenlijk. Op een gegeven moment helpt borstelen niet meer, zo lijkt het, en voel je tijdens het aaien dat je er zo klitten in maakt ofzo, in die vacht. En dan krijg ik weer moppers van de trimster, waar ik dan weer geen zin in heb, waardoor ik nóg een weekje wacht
Zit er nu over te denken 'm morgen te wassen en dan z'n natte haren/klitten wat bij te knippen, kijken of dat lukt. Heb ik in elk geval niet dat ellendige gepluis..
Zit er nu over te denken 'm morgen te wassen en dan z'n natte haren/klitten wat bij te knippen, kijken of dat lukt. Heb ik in elk geval niet dat ellendige gepluis..
Later is nu
dinsdag 19 maart 2013 om 17:19
Wat een geweldig hondenplaatje Dream!
Mag ik ook met mijn hond op jullie terrasmeeting komen?
Hehe, vandaag eindelijk een telefoontje gehad. Niet dat ik iets wijzer ben geworden, zij moet er ook weer achteraan, maar ze is er tenminste wél mee bezig. Dus nog steeds geen concrete antwoorden, en nog steeds oorverdovende stilte vanuit Irak, maar hier ietsje minder het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Zucht.
Hoe vaak moet je zo'n hondje trouwens eigenlijk laten knippen dan, Dream? Om het maar even over iets anders te hebben.
Mag ik ook met mijn hond op jullie terrasmeeting komen?
Hehe, vandaag eindelijk een telefoontje gehad. Niet dat ik iets wijzer ben geworden, zij moet er ook weer achteraan, maar ze is er tenminste wél mee bezig. Dus nog steeds geen concrete antwoorden, en nog steeds oorverdovende stilte vanuit Irak, maar hier ietsje minder het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Zucht.
Hoe vaak moet je zo'n hondje trouwens eigenlijk laten knippen dan, Dream? Om het maar even over iets anders te hebben.