Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Hai dames

verjaardagsvisite weer voorbij, was gezellg. Lekker spelletjes gedaan Het weer was hier (en bij Leo dus als het goed is ook, want daar zat ik behoorlijk dichtbij) droog

Later is nu

Later is nu
Deze post staat in het mod topic, sorry dames, ik zal wel even met vakantie gaan.

GODVERDEGLOEIENDE GODVERDOMME, dit is nu de zoveelste keer dat ik een post typ, met mijn hele ziel en zaligheid erin, die in het niets verdwijnt, denken jullie daar nu echt dat ik zin heb aan een 2e keer mijn ellende neertypen ?????????????????

Ban geen probleem.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos, heb 't niet gevolgd en alles is uiteraard al weer weg.

Ik hoop niet dat echt weg bent/moet.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Haaaai. Ik heb jullie zwaar verwaarloosd, waarvoor mijn nederige excuses.

Om te beginnen kom ik Eindeloos hier even de knuffel brengen die zo genadeloos uit het modtopic is weggemodereerd. Komt ie:

Ik breek ook even in voor Eindeloos...

Wij dinnetjes uit Zuid kunnen je zeker niet missen. Wat moeten we zonder jou? . Ik heb even een kaartje gemaakt met al onze fotootjes.....

Vergeet je onze afspraak niet, morgen bij Robbert? Je wordt gehaald met de taxi....

xLouisa

och Eindeloos.. hoop toch niet dat je nu helemaal weg moet zijn?

is ook balen als je posts steeds in het virtuele oplossen
Later is nu
Heee Eindeloos, wat is dat allemaal? Ik heb dus duidelijk weer alles gemist. Maarre.. niet weggaan hoor! Je kunt niet gemist worden, om maar even met Vermist te spreken.

Heb je vandaag een leuke afspraak, zie ik? Veel plezier!

(Ik hoop dat je dit nog ziet.)

Hier nu in afwachting van degene die afbelde vorige week met de sneeuw. Is nu onderweg!

Nieuwe week, en hopelijk eindelijk concrete antwoorden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oooh! Fantasiedingetjes. Dus ik heb echt iets gemist. Maar gelukkig ga je niet weg! En ik kan me helemaal voorstellen dat je zo'n post niet nog een 2e keer kunt schrijven.

Hier schijnt de zon en heb ik net mijn vriendin uitgezwaaid. Lekker gewandeld langs het water met de hond en uitgebreid bijgepraat. Tijd was te kort eigenlijk. Goed teken dus.

Nu mijn mail bekeken en weer geen reactie van die ...ambassade daarginds. Grrrr. Wat doen die eigenlijk??
He gelukkig, je bent er nog/weer! Ik zat al de hele tijd op fb te turen of je daar per ongeluk zat .

Als ik een ellenlange post aan het schrijven ben doe ik dat altijd in Word en dan plak ik hem daarna in het scherm. Het is me hier en op andere forums al te vaak gebeurd dat ik bij het plaatsen ineens was uitgelogd of zo en al dat werk voor niets had gedaan, en dat is inderdaad Heel Frustrerend!
Aha, dat is een goeie tip, Lady, ik ga dat ook toepassen, Bedankt
Geduld is echt een schone zaak hè Elmertje

Je dag klinkt leuk, wie weet straks een mooie afsluiting ?

Hier gaan de duimen in elkaar.

Ben blij dat je mij snapt, dat je zo'n posting niet gewoon fff opnieuw neerzet.

In aanloop naar de lente,

Ik probeer me meer voor te bereiden op (een warme zonnige) Pasen, eerlijk gezegd. Sneeuw heb ik nu écht wel gezien!
Later is nu

Halfnaakt in het maanlicht. Dan moet het wel warm weer zijn, toch? ...
Later is nu
Hé Eindeloos, blij dat je er nog/weer bent!

Begrijpelijk dat je gestoord wordt als een hele post verdwijnt, en inderdaad sommige post's kun of wil je niet nog een keer opschrijven.

Lekker hé een hele dag zon. De lente komt, weet 't zeker!
Ik heb het intussen wel gehad met geduld.

Heb al véél te veel geduld moeten hebben met vanalles en nog wat. Het is op! En vanuit Irak hoor ik ook helemaal niets. Zo onbestemd, zo vaag, zo ... is dit. Wat gebeurt er allemaal? En ik zit hier, en kan niets zien of doen.

Even glitteren maar. Ik moet het me niet zo aantrekken.

Oh EV, wachten kan zo moeilijk zijn, zeker op zoiets belangrijks. En je kan niets doen behalve afwachten, lijkt mij ook heel moeilijk.
EV Weer wachten.. duurt altijd lang, maar nu natuurlijk helemaal.
Later is nu
Goedemorgen, laat ik er 's even een heerlijk lenteplaatje in zetten. In afwachting van de lente (hier regent het).

Hier is het droog, maar de lente lijkt nog heel ver weg. Behalve dan dat ik allerlei vogels druk bezig zie met de voorbereidingen van de voortplanting (nestelen )

Later is nu
** Blaast een portie geduld naar Elmer toe **

Goedemiddag Dames, zijn we klaar voor de laatste ? stuiptrekking van de winter??

De gasbedrijven zullen ook wel in hun vuistje lachen.

Goeie omzet.

Droom ik zie je helemaal voor me zo in het plantsoen, op een warme zomermiddag, ik heb ook een leuk toiletje, doe ik aan en dan gaan we afspreken en lekker samen flaneren.

Wat zullen we een bekijks hebben, hondje mee hè?

heerlijk Eindeloos.. lekker aan 't water zitten.. of op het terras bij de nieuwe uitbater van Jantje! (Leo met d'r nieuwe heup mee )

Later is nu
Mijn hondje moet trouwens heeeel nodig geknipt. Zit vol met klitten, dus dat wordt weer heel erg kaal, wat ik dan nu weer te koud vindt, waardoor ik langer wacht met laten knippen, waardoor hij nog meer klitten krijgt, enz. Zo ben ik al een paar weken bezig, eigenlijk. Op een gegeven moment helpt borstelen niet meer, zo lijkt het, en voel je tijdens het aaien dat je er zo klitten in maakt ofzo, in die vacht. En dan krijg ik weer moppers van de trimster, waar ik dan weer geen zin in heb, waardoor ik nóg een weekje wacht

Zit er nu over te denken 'm morgen te wassen en dan z'n natte haren/klitten wat bij te knippen, kijken of dat lukt. Heb ik in elk geval niet dat ellendige gepluis..

Later is nu
Wat een geweldig hondenplaatje Dream!

Mag ik ook met mijn hond op jullie terrasmeeting komen?

Hehe, vandaag eindelijk een telefoontje gehad. Niet dat ik iets wijzer ben geworden, zij moet er ook weer achteraan, maar ze is er tenminste wél mee bezig. Dus nog steeds geen concrete antwoorden, en nog steeds oorverdovende stilte vanuit Irak, maar hier ietsje minder het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Zucht.

Hoe vaak moet je zo'n hondje trouwens eigenlijk laten knippen dan, Dream? Om het maar even over iets anders te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven