Stomme opbeurende onzin.

18-03-2013 00:50 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn haar geverfd. Het doosje beloofde paars, violet zelfs. Niet dus. Het is een soort van rood geworden. Ik wil geen rood! Ook niet als huisgenoot roept "Oooh staat leuk!" Ja vast wel, maar ik wil geen rood. Als ik rood wil dan koop ik wel rood. Dat deed ik niet. En opmerkingen als "Ach, dit staat toch ook heel erg leuk" werken niet. Zal best, maar het is niet wat ik wou. En het is geen enorme ramp, en het went best op een gegeven moment, en misschien staat het zelfs leuk(er). Maarrr: het is NIET wat ik wou, en NIET wat beloofd werd op het doosje. En het irriteert me eigenlijk enorm dat dat zomaar opzij geschoven wordt. Hoe lief bedoeld ook.

Herkenbaar, dat sommige opbeurende opmerkingen alleen maar irriteren?

Herkenbaar?

Totaal aantal stemmen: 30

Ja (73%)
Nee (7%)
Soms. (7%)
Regelmatig (13%)
je zou eigenlijk reacties moeten kunnen bestellen; een euro in de gleuf en de juiste reactie komt eruit rollen. Misschien een idee voor een nieuwe job in deze economisch slechte tijden?
it's a big club and you ain't in it
quote:RionyRiony schreef op 18 maart 2013 @ 11:13:

wat vervelend Nessemeisje! (maar je krijgt er iets moois voor terug)
Zwangerschap brengt het onhandigste in mensen naar boven. Mijn schoonmoeder vind het ook grappig om te blijven vragen of het er geen twee zijn.

Ik ontplof bijna met mijn 5 maanden en ik hou zoveel vocht vast dat het pijn doet. En dan grapjes blijven maken.
Kut van je haarkleur Minny. Ik hou ook niet van rood haar. Heb je er nog een pakje overheen gedaan?

Welke kleur moest het zijn? Ik wil het eens opzoeken.
quote:RionyRiony schreef op 18 maart 2013 @ 11:23:

je zou eigenlijk reacties moeten kunnen bestellen; een euro in de gleuf en de juiste reactie komt eruit rollen. Misschien een idee voor een nieuwe job in deze economisch slechte tijden?Dat zou 'n leuke baan voor mij zijn!
Minny: mooi rood is niet lelijk (had je die al gehoord?)
Na nog een keer wassen neigt de gloed meer naar donker roze dan rood. Wat ik dan weer minder erg vind. Ik heb echt goed naar de verpakking gekeken en de voorbeelden erop lieten duidelijk een kleur zien die dus niet klopte. Ik heb het geverfd omdat het eigenlijk enorm nodig geknipt moet worden, maar ik dat nu ff niet op kan hoesten. Het ziet er wel verzorgder uit, dat wel...

Maar had van zwarchkopf toch beter verwacht eigenlijk.
Of deze "Je vergeet de pijn!" Oh ja? Nou ik weet anders nog heel goed dat het verrekte veel pijn deed, dat bevallen. En daar had ik heel goed zonder gekund.
_minny, weet ik dat ook weer
quote:nessemeisje schreef op 18 maart 2013 @ 10:59:

[...]

Ik ben zwanger van de tweede en wissel misselijkheid af met hoofdpijn, duizeligheid, brandend maagzuur, etc. Kortom: ik heb me wel eens beter gevoeld. Ik kan nu echt even helemaal niks met de opmerking: "Je krijgt er wat moois voor terug.."

Want dat weet ik wel, maar het blijft vervelend als je om de haverklap tegen de vlakte dreigt te gaan.

Klinkt als mijn 2e zwangerschap.

Deze kreeg ik ook vaak te horen als ik vertelde dat ik me behoorlijk slecht voelde:

Ja.... het hoort er allemaal bij he! ( soms idd. opgevolgd door: Je krijgt er wat moois voor terug )

Kan ik dus ook helemaal niks mee! Wordt volgens mij ook alleen maar gezegd door mensen die zelf fluitend door de zwangerschap zijn gegaan.
Naar kapper gaan en niet zelf denken te kunnen experimenteren. Wat op doosje staat is niet bij elk type haar mogelijk, dit paars was denk ik alleen mogelijk als je hoogblond was geweest. Zelfs een kapper zal het bij bepaalde haartinten alleen lukken door eerst je haar te ontkleuren.

Wees dus ook realistisch en begrijp dat een doosje niets beloofd, dat je daar het maximale ideale behaalbare ziet maar dat het ook te maken heeft met je eigen haarkleur/. En ik durf erop te wedden dat dat ook wel op het doosje staat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:RionyRiony schreef op 18 maart 2013 @ 11:23:

je zou eigenlijk reacties moeten kunnen bestellen; een euro in de gleuf en de juiste reactie komt eruit rollen. Misschien een idee voor een nieuwe job in deze economisch slechte tijden?Ik heb mijn vriend zo opgevoed dat hij precies weet hoe hij moet reageren in een dergelijke bui van mij. Als ik heel ongenuanceerd roep dat alle haarverffabrikanten dood moeten omdat ze niet doen wat ze beloven, geeft hij mij keurig netjes gelijk
van de gyn moet ik de pil doorslikken om van mijn heftige PMS en andere vervelende menstruatie klachten af te komen.

doe ik nu dus al 4 maanden, nog steeds PMS en ongesteld.
wij slapen nooit.
quote:bubbas schreef op 18 maart 2013 @ 12:18:

[...]

Klinkt als mijn 2e zwangerschap.

Deze kreeg ik ook vaak te horen als ik vertelde dat ik me behoorlijk slecht voelde:

Ja.... het hoort er allemaal bij he! ( soms idd. opgevolgd door: Je krijgt er wat moois voor terug )Kan ik dus ook helemaal niks mee! Wordt volgens mij ook alleen maar gezegd door mensen die zelf fluitend door de zwangerschap zijn gegaan.Ja, die ook!! En eigenlijk wordt dit dus vooral gezegd door mannen, tot nu toe zijn de vrouwen in mijn omgeving redelijk loyaal :-)
ik moet om de maand naar de gyn omdat ik cin3 heb.

daarnaast worden er steeds stukjes weefsel weggehaald ter controle.

ik word zo langzamerhand gek van de,, je bent in goede handen,, opmerkingen.

laatst zei er zelfs iemand dat zoveel vrouwen van mijn leeftijd dit hebben.....
wij slapen nooit.
'Zo raar dat jij geen relatie hebt, je bent zo leuk'.

Het gaat er bij sommige mensen écht niet in, dat (ook al ben je leuk) je prima gelukkig bent als vrijgezel.

(Ik vind het trouwens wel lief dat ze zeggen dat ik leuk ben hoor )
quote:doddie schreef op 18 maart 2013 @ 12:23:

Naar kapper gaan en niet zelf denken te kunnen experimenteren. Wat op doosje staat is niet bij elk type haar mogelijk, dit paars was denk ik alleen mogelijk als je hoogblond was geweest. Zelfs een kapper zal het bij bepaalde haartinten alleen lukken door eerst je haar te ontkleuren.

Wees dus ook realistisch en begrijp dat een doosje niets beloofd, dat je daar het maximale ideale behaalbare ziet maar dat het ook te maken heeft met je eigen haarkleur/. En ik durf erop te wedden dat dat ook wel op het doosje staat.Er stonden voorbeelden op van verschillende haarkleuren en verschillende resultaten. Ook met mijn originele haarkleur. En het had donker met een paarse gloed moeten zijn, niet donker met een rode gloed. De kleur is vol-ko-men anders dan beloofd. Ik heb mijn haar niet geheel paars willen verfen, maar met een paarse gloed. Ik durf te wedden dat ik dat al eerder heb vermeld overigens.
quote:Mariska76 schreef op 18 maart 2013 @ 12:29:

[...]

Ik heb mijn vriend zo opgevoed dat hij precies weet hoe hij moet reageren in een dergelijke bui van mij. Als ik heel ongenuanceerd roep dat alle haarverffabrikanten dood moeten omdat ze niet doen wat ze beloven, geeft hij mij keurig netjes gelijk Het is heel belangrijk om ongestoord onredelijk te kunnen zijn!

Dit staat ook leuk, of dat kan gebeuren....daar heb ik geen hol aan. Tief op en ga lekker ergens ander genuanceerd lopen doen.
Anti-roos shampoo, meest agressieve die je kunt vinden (of zag ik dit al ergens staan)

Volgens mij komen al die achterlijke uitspraken omdat we last hebben van een positiviteits virus. Carpe diem, life live to the max, YOLO-achtige stomme spreuken.

(Ik hoor al weken/maanden de geen-hand-vol-maar-een-land-vol-spreuk)
Op niet goed gelezen.

Daar nog een opbeurende opmerking over?
quote:Galadriel schreef op 18 maart 2013 @ 14:31:

Op niet goed gelezen.

Daar nog een opbeurende opmerking over? Ach, dat kan iedereen gebeuren; Nobody is perfect, bedoel je zoiets? ;-
Een keer werd ik best wel gestalkt door een jongen die mij leuk vond. Op zich wel vleiend, maar op een avond had hij me 22 keer proberen te bellen en dat vond ik toch wat te veel van het goede. De volgende dag vertelde ik dat aan een toenmalige vriendin. Antwoord: "Goh, wie had dat nu gedacht van jou. Ik zou deze kans grijpen als ik jou was."

Ja dat is inderdaad erg...uhm...complimenteus?
Oh... gemeen
Minny, jij hebt toch zwart (iig donker) haar? Had je het wel ontkleurd/geblondeerd van tevoren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven