Lettertype internet gewijzigd na update?
maandag 18 maart 2013 om 17:38
maandag 18 maart 2013 om 19:27
quote:ravel schreef op 18 maart 2013 @ 19:16:
Ja! Ik had het ook. Ik heb een systeemherstel gedaan want niets hielp en nu is het weer goed. De update is inmiddels ook weer gedaan denk ik. Alles draait weer zoals het hoort.
Hm, daar was ik al bang voor , zit niets anders op!
Maar na opnieuw ge-update is het bij jou wel goed gegaan??
Ja! Ik had het ook. Ik heb een systeemherstel gedaan want niets hielp en nu is het weer goed. De update is inmiddels ook weer gedaan denk ik. Alles draait weer zoals het hoort.
Hm, daar was ik al bang voor , zit niets anders op!
Maar na opnieuw ge-update is het bij jou wel goed gegaan??
maandag 18 maart 2013 om 20:13
Ja ik geloof dat Windows vanzelf weer update. iig heeft hij afgelopen week weer een update gedaan en er is niets aan de hand.
Het is wel handig om met het systeemherstel een herstelpunt te nemen die vóór de update lag. ( ik zeg het maar even voor de digibeten hier)
win7
start/alle programma's/bureau-accessoires/systeemwerkset/systeemherstel
Het is wel handig om met het systeemherstel een herstelpunt te nemen die vóór de update lag. ( ik zeg het maar even voor de digibeten hier)
win7
start/alle programma's/bureau-accessoires/systeemwerkset/systeemherstel
maandag 18 maart 2013 om 20:37
quote:ravel schreef op 18 maart 2013 @ 20:29:
Fijn he, dat alles er weer vanouds uitziet!
Ik heb de essentiële updates op automatisch staan en tot nu toe werkt alles prima ondanks dat er nieuwe updates zijn gedaan.Ik heb ook de optionele gedaan. Misschien moet ik die maar even vergeten, of anders handmatig 1 voor 1 , dan weet ik gelijk waar het fout gaat!
Fijn he, dat alles er weer vanouds uitziet!
Ik heb de essentiële updates op automatisch staan en tot nu toe werkt alles prima ondanks dat er nieuwe updates zijn gedaan.Ik heb ook de optionele gedaan. Misschien moet ik die maar even vergeten, of anders handmatig 1 voor 1 , dan weet ik gelijk waar het fout gaat!