Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

Ja één keer met de dames waarmee ik schrijf op een afvaltopic. Was hartstikke gezellig en in april doen we het nog een keer over Beeld klopt ook, maar hebben elkaar dan ook op facebook waar ook persoonlijke dingen worden uitgewisseld. Zou denk ik niet zomaar naar grote random meets gaan, maar met een besloten groepje wel leuk
Ik ben eeuwig dankbaar dat ik nooit naar een Viva meet ben geweest, wat een gezeik heb ik daarover gehoord zeg.
Ik heb een meet gehad met Goede dag slechte dag, en een taartjes meet, en een grote forummeet, en nog met 2 dames van een kletstopic. Nu ik het zo opschrijf denk ik, ik heb best veel gemeet

Ik vond het altijd heel leuk, niemand was overigens zoals ik dacht dat hij/zij zou zijn. Sommige mensen noem ik nog steeds bij forumnaam omdat ik hun echte naam niet bij ze vind passen

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die ik daarvoor al kende trouwens
quote:Robin- schreef op 20 maart 2013 @ 23:47:

Ja één keer met de dames waarmee ik schrijf op een afvaltopic. Was hartstikke gezellig en in april doen we het nog een keer over

Herkennen jullie elkaar dan nog wel, als je zoveel bent afgevallen?

Ik heb alleen kleine meetjes gehad, met drie of twee. Dat vind ik leuk en overzichtelijk en dat zijn hele leuke vriendinnen gebleken
Met de meiden van het ADHD / gordijnendicht topic. We zijn zo close dat we hier niet meer schrijven en alleen nog chat op Facebook.

Ook nog wat andere meetings gehad van hier. Vielen wat tegen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
De meets die ik heb gehad waren en zijn nog steeds erg leuk.

Maar dat komt omdat ik alleen met leuke mensen meet
Geen grote meets bijgewoond maar wel afgesproken met forummers (heb er nu 6 ontmoet geloof ik).

Iedereen was eigenlijk zo als ik ze ingeschat had en een paar daarvan zijn echt goede vriendinnen geworden
quote:Neurogenesis schreef op 21 maart 2013 @ 00:11:

Geen grote meets bijgewoond maar wel afgesproken met forummers (heb er nu 6 ontmoet geloof ik).

Iedereen was eigenlijk zo als ik ze ingeschat had en een paar daarvan zijn echt goede vriendinnen geworden

Waaaaaaaaat, ik dacht dat ik NOG kekker was in real life?!

Eén keer een onvervalste grote meet, die ik echt oprecht heel leuk vond.

Er waren veel mensen die elkaar nog nooit gezien hadden, dus t was niet alsof ik in een kliek mensen kwam die elkaar al kenden.

Het zou nu niet meer werken op die manier, maar toen vond ik het erg leuk.

Verder drie keer een kleinere meet. En een paar keer met losse forumsters afgesproken die ik dan eerder al ontmoet had.

Positieve ervaringen, voor mij.
quote:Biebeliee schreef op 21 maart 2013 @ 00:08:

+1

Yellow ik wist al vanaf dag 1 dat je fantastisch was
Goh jij ook Splinter? (gelukkig maar )
Positief. Grote(re) en kleine meegemaakt.
quote:Biebeliee schreef op 21 maart 2013 @ 00:08:

+1 (we zijn een groe-oepje)

Voor mij was extra speciaal, ik kwam heulemaal uit Canada voor mijn meet
Optimist tot in de kist!
En ze waren allemaal nog leuker dan hiero, echt! En nee niemand uit mijn "andere" leven
Optimist tot in de kist!
Ja, was echt leuk!!

Grote meet weet ik niet of ik dat zou doen
Ik heb nooit aan grote meets gedaan bij Viva. Voor mijzelf wil ik alleen meets waar iedereen elkaar echt wil ontmoeten en niet bij wijze van met 50 mensen in een zaal zitten waarvan een deel eigenlijk denkt, goh die hoef ik eigenlijk niet te zien.

De mini meets die ik heb gedaan waren geweldig, een keer een meet met ladies die van dieren houden. Eentje was leuk, vanuit een kletsgroepje die destijds veel stof deed opwaaien. Een footmeet heb ik gehad, geweldig. Ik heb diverse echte vriendinnen over gehouden van mini meets. En nog een leuke meet/bbq bij mij thuis gehad en dat was ook een succes, dit jaar weer.

Maar er zijn nog veel meer leuke meiden te ontmoeten, soms is een meet (nog) niet doorgegaan, of heb je alleen telefonisch contact mee. Je verbaast je hoeveel geweldige meiden er op het forum zitten en hoeveel je ook nog irl zou willen leren kennen.

Een algemene Viva meet is niet mijn ding maar voor de rest is het geweldig. (moet wel bekennen dat ik bij de eerste ontmoeting zo zenuwachtig ben)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
2 x een meet(je) gehad. Eerste meet was wel leuk, hoewel iedereen toch wel echt anders bleek te zijn dan verwacht. Had je op het forum een goede klik met iemand, viel dan in het echt wat tegen. Of had je juist weinig met iemand en bleek die in het echt veel meer mijn type mens.

Mijn 2e meetje viel een beetje tegen en heb ik echt uitgezeten met mensen waar ik totaal niks mee had.
quote:schouderklopje schreef op 21 maart 2013 @ 01:54:

2 x een meet(je) gehad. Eerste meet was wel leuk, hoewel iedereen toch wel echt anders bleek te zijn dan verwacht. Had je op het forum een goede klik met iemand, viel dan in het echt wat tegen. Of had je juist weinig met iemand en bleek die in het echt veel meer mijn type mens.

Mijn 2e meetje viel een beetje tegen en heb ik echt uitgezeten met mensen waar ik totaal niks mee had.Weten ze dat ook of gaan ze nu iets lezen en denken `en bedankt` ?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik meet regelmatig met vriendinnen die ik via hier ken. Apart of met een groepje. Grote meetings doe ik niet meer. Ik meet alleen nog één op één met 'nieuwe' mensen.
Kleine meet gehad met mensen uit mijn regio en dat was erg gezellig maar het voornemen om "snel weer een x te doen" staat nog steeds. (is inmiddels ca 2,5 jaar geleden)
Ik ben nooit naar de grote meets gegaan. Wel heb ik met een paar forummers prive-contact, en dat is altijd heel erg leuk en gezellig. Ik heb slechts 1 forummer ooit ontmoet en ook dat werd een heel gezellige meet.

Een andere forummer bleek ik irl al te kennen, daar kwam ik op een topic achter nav wat ze schreef. Dat is ook een hele leuke meid. Ik heb haar dat wel even laten weten, omdat ik het zelf ook zou willen horen. En er is 1 forummer waarvan ik weet wie ze prive is, doordat ik haar schrijfstijl herken op FB. Maar daar neem ik geen prive-contact mee op, omdat ik ook haar privacy respecteer.

Ik ben erg selectief met meets en prive-contact, vooral vanwege mijn privacy en een helaas ook vanwege een stalkverleden.
Ik heb ook al een aantal kleinere meets meegemaakt. was erg leuk!

Ik heb hele leuke, lieve en bijzondere mensen ontmoet.
Met Bieb en Splinter en Fantje eens. Wij meeten zeker 1 keer paar jaar. Soms 2 keer. Altijd leuk en gezellig.

Ik ben naar de eerste grote meet geweest in Den Haag. Vond ik super super super leuk! Ik weet nog steeds wie wie was. Ik ben daar ook een vriendin uit mijn vorige woonplaats tegengekomen. Helemaal geweldig want door mijn verhuizing had ik haar al heel lang niet meer gezien.

Verder nog twee keer een 1 op 1 meet gehad met forumsters die vlak bij mij wonen. Ook erg gezellig geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven