Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

Ik heb getwijfeld om mee te gaan naar de meet van ons haakclubje maar ik durfde niet. Te grote groep uiteindelijk waarvan ik de helft niet eens kende.

Ik doe het niet zo goed in grote groepen

Overigens heb ik op een ander forum waar ik vroeger actief was, mijn beste vriendin gevonden. Dat zat meteen goed, het was mijn maatje, voelde meer aan als een zus dan een vriendin. Helaas is ze overleden.

Forums kunnen dus wel degelijk voor een hechte vriendschap zorgen.
ik ben dol op meeten

Ben 2 x naar een grote vivameet geweest, en een heel aantal kleinere meets van kletsgroepjes, van geen enkele meet spijt gehad, heel veel leuke mensen ontmoet en een aantal zijn echt vrienden en vriendinnen geworden

Het valt mij op dat de mensen waarmee online veel contact heb/had, irl niet heel anders waren/zijn. De meesten zijn toch wel een heel eind zichzelf online
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het zo leuk dat je iemand voor het eerst ziet maar wél meteen een heel persoonlijk gesprek kunt voeren, immers, je weet al zo veel van elkaar.

Anders dan bijv bij de verjaardag van de buurvrouw waar je allemaal nieuwe gezichten ziet. Dan wordt het van die oppervlakkige praat.
Overigens zijn er best wel wat mensen die ik wel eens zou willen ontmoeten hier. Maar aangezien ik geen idee heb of dat wederzijds zou zijn, denk ik, laat maar, ik vraag het niet eens.
Ik heb nog ooit een groep meet gehad, os uiteindelijk flink tegengevallen.

En een meet 1 op 1 is fantastisch afgelopen, is nu al paar jaar een goede vriendin.
Ik ben wel nieuwsgierig naar sommige schrijvers hier.
quote:kaatje_85 schreef op 21 maart 2013 @ 08:07:

Overigens zijn er best wel wat mensen die ik wel eens zou willen ontmoeten hier. Maar aangezien ik geen idee heb of dat wederzijds zou zijn, denk ik, laat maar, ik vraag het niet eens.

Reken maar dat er mensen zijn die er net zo over denken. Gewoon een keer voorstellen.

Door de eerste meet met de Tetters, die toen nog niet zo heette, heb ik veel vriendinnen overgehouden. En als het je niet bevalt ga je toch weer naar huis?
Ratteke, dat is het hem nou net, ik heb wel een grote bek, maar ben ook gewoon bang voor afwijzing.

Dus mee proberen te schrijven in een topic waar al heel veel mensen meeschrijven doe ik niet, bang dat ik er niet tussen kom of wat dan ook.
Ik denk dat ik bang zou zijn mijn anonimiteit te verliezen. Ik heb een keer bijna een meeting gehad en toen ben ik gaan twijfelen. Wil ik wel mezelf bekend maken.
quote:CM_89 schreef op 21 maart 2013 @ 08:27:

Ik denk dat ik bang zou zijn mijn anonimiteit te verliezen. Ik heb een keer bijna een meeting gehad en toen ben ik gaan twijfelen. Wil ik wel mezelf bekend maken.Dit is de reden dat ik nooit naar een grote meet zal gaan. De meets die ik gehad heb waren allemaal super gezellig.
Dat heb ik ook cm, net dat stukje vertrouwde anonimiteit.
Kaatje... gek mens. Dat is toch niet nodig? Je zo voelen. Weet je nog hoeveel lieve hartverwarmende reacties je hebt gekregen toen je vriendin overleed? Die reacties krijg je ook in het echte leven.

Meeschrijven in een topic waar je wil meeschrijven is misschien in het begin eng. Maar hoe langer je meeschrijft hoe beter je mensen leert kennen en zij jou. Ik zou jou best willen ontmoeten, ik denk dat wij veel gemeen hebben. Op haken na dan... Dan moet je met mijn moeder praten

En die angst voor afwijzing, ik denk dat wel meer mensen dat hebben. Pas ik wel in de groep, vinden ze me wel echt leuk. Wat als niemand tegen me praat... Maar weet je, op zo'n meet praat je met iedereen. En met de een heb je een betere klik dan met de ander. Gewoon het echte leven dus. Niks engs aan.

Er zijn hier nog wel meer mensen die ik wil ontmoeten. Lijkt me helemaal geweldig om ze dan 'echt' te leren kennen.
Ik wil vooral mensen ontmoeten die hoogstwaarschijnlijk mij niet eens kennen, maar die ik al zo lang lees.
Nou ik wil wel mee hoor (al denk ik dat de meeste niet op mij zitten te wachten maar: lekker belangrijk):-)
Ja! Tttotjes mini-meets. Super gezellig. En precies wat ik me voorstelde: mooie, stoere, lieve en warme vrouwen.
Een 1 op 1 'meet' bleek leuk en is inmiddels een vriendin van me. Hoewel de insteek was dat ik haar met iets op weg zou helpen. Met een andere forummer mail en FB ik en dat vind ik ook erg geslaagd.

Een echte grote meet zou ik niet aan meedoen, veel te bang dat ik dan bekenden tegenkom, al schrijf ik onder deze nick inmiddels eigenlijk al te herkenbaar om me daar nog druk om te moeten maken.

Oh en vroeger hadden we met het 'trouwen in 2004' topic (ofzoiets) wel een msn-groep, maar daar ben ik in 2005 mee gestopt. Vraag me nog weleens af hoe het met die dames is, maar denk dat de meesten net als ik inmiddels een andere nick aangenomen hebben of misschien niet eens meer actief zijn.
quote:kaatje_85 schreef op 21 maart 2013 @ 08:12:

Ratteke, dat is het hem nou net, ik heb wel een grote bek, maar ben ook gewoon bang voor afwijzing.

Dus mee proberen te schrijven in een topic waar al heel veel mensen meeschrijven doe ik niet, bang dat ik er niet tussen kom of wat dan ook.Dat herken ik wel. Ik heb het toch uiteindelijk een keer gedaan, me ergens in gepropt, en daar heb ik echt geen spijt van gehad. Probeer het toch eens hoor! Of je kunt zelf een kletstopic starten?
Ja, 1x van het inspiratie taartentopic. Was hartstikke gezellig . Helaas zijn veel van hun niet langer online te vinden.
Ja, hier ook regelmatig gemeet. En met een aantal mensen zijn we wat meer privé via andere kanalen gaan schrijven.

Na iemand een keer in het echt gezien te hebben kan ik me in ieder geval makkelijker wat bij hun geschreven teksten voorstellen.

Megameets zou ik dan weer niet zo snel doen...
Ik meet zo'n 2 keer per jaar met de meiden van het Fashionista-topic. We schrijven er alweer zo'n 4 jaar met z'n allen, is altijd erg gezellig Eerste keer meeten was wel spannend natuurlijk, maar we hadden van tevoren al gehyved ( toen nog) en later gefacebookt. Dus zo heb je al wel een beeld van iedereen. Ze waren in het echt qua karakter nog leuker dan op het forum.

En met Roz meet ik 1 op 1 ook wel eens. Altijd gezellig Ze woont ver weg dus we Whatsappen vooral veel. Kan me eigenlijk geen dag meer zonder en appje van Roz voorstellen

Met meerdere van het Fashionista topic meet ik wel. Georgiebrown woont in de buurt dus wel eens gemeet, Elynn is wel eens in de buurt. Etc Eigenlijk zijn het gewoon vriendinnen geworden. Ik spreek ze redelijk veel en als we meeten is het net of we dat elke dag doen. Superleuk
Een grote meet zou ik ook niet zo snel doen. Ben niet zo'n kei in grote groepen. Ben niet bang voor mijn anonimiteit trouwens, ben redelijk herkenbaar. Mensen die mij IRL kennen en mij hier zouden lezen zouden me wel herkennen denk ik.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 21 maart 2013 @ 09:24:

[...]

Dat herken ik wel. Ik heb het toch uiteindelijk een keer gedaan, me ergens in gepropt, en daar heb ik echt geen spijt van gehad. Probeer het toch eens hoor! Of je kunt zelf een kletstopic starten?

Mwah, ik weet het niet. Ik ben denk ik te onzeker om me ergens tussen te gaan proppen. Dat mensen dan denken: ''my god wat moet die weirdo in ons groepje?? ''

En zelf een starten, hmm....als er dan geen reacties komen word ik nog depressiever
Ik ben 2 keer op een meet geweest. Was wel leuk, hoewel ik niet veel met mensen gesproken heb.

Nu zou ik dat niet meer doen. Daarbij heb ik absoluut geen behoefte aan vriendinnen worden met iemand.
Ja meerdere keren gemeet. Hartstikke leuk. Maar wel altijd in kleinere groepen. Een massale forummeet zou ik niet doen, ik wil wel het gevoel hebben dat ik de mensen waarmee ik meet een klein beetje ken. Het heeft tot nu toe altijd goed uitgepakt.
Haa kaatje, grappig, ik ben juist benieuwd naar jou!
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven