Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

Ik ben bv best wel benieuwd naar Ster Ik lees je veel en volgens mij woon je bij mij in de buurt
Ik ben trouwens wel benieuwd naar Iris.
quote:Truffelmaffia schreef op 21 maart 2013 @ 11:38:

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Iris.

Oja, bijna vergeten. Heb 1 keer gemeet met de mensen van de brandende geslachten Beestjes woont dichtbij dus met haar ook wel eens 1 op 1 gemeet

En tijdens de meet heb ik ook Iris dus ontmoet.
Ik ben benieuwd naar elninjoo, truffel ook naar jou en ibi.
Naaaaah, toevallig heb ik er een week geleden over gedroomd!

We, álle Vivaforummers, hadden een volledig meetweekend. Iedereen was er dus. Iedereen droeg een badge met hun forumnaam, behalve ik. Aangezien de meeting in een grote ruimte was dat erg schemerig was bovendien en ik best wel erg kippig ben (her)kende ik niemand. De badges kon ik niet lezen. Voelde me er totaal verloren want niemand wist dat ik Shalimar ben en gingen in de andere forummers op.

Telkens als ik een poging waagde om op forummers af te stappen knalde ik tegen allerhande meubels op waardoor ik dus niemand sprak.

Brrrrrrrrrr.....

Daadwerkelijk heb ik nog nooit een vivameeting gehad.
Dus jij was het afgelopen weekend zonder badge
In mijn droom idd :-)
Ik ben twee keer naar een meeting geweest van dit forum. Twee mensen waren precies zoals ik dacht dat ze zouden zijn, en de rest niet.

Vind het altijd wel lollig.
Liever elitair dan een pauper!
In een kletsgroepje zal jij mij trouwens ook niet snel zien, ik ben iemand die de ene keer veel lees en schrijf en de andere keer doe ik het dagen niet of sporadisch. Ik zou mij dan verplicht voelen en heb aan de dagelijkse verplichtingen genoeg haha.
Kaatje: juist naar jou ben ik ook nieuwsgierig. Heb een tijdje meegekletst bij t hakentopic, vond jou altijd al leuk!

Een weirdo, neuh, dat denk ik niet zo snel
Sopsi! Jij lijkt mij dan weer errug leuk hoor!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Fame, Yellow, Badmeester, DeDeurkruk, Moonlight, Summerdance, CM_89 en vast nog veel meer waar ik nu even niet op kom
Dat zijn dan ook wel een aantal forummers die ik het gevoel heb 'online' te 'kennen' als jullie snappen wat ik bedoel.. Waarmee je vaker schrijft, die je herkent aan de avatar enzo.
Oh en Izohvf en Stefanieeeeeee natuurlijk!
Jeuj, ik heb al 3 mensen die willen meeten met mij!!

Ik voel nieuwe vriendschappen aankomen
Een keer een super korte mini-meet Ik ging shoppen in Duitsland en een van de Forum-tantes van m'n kletsgroepje had iets nodig wat alleen daar te krijgen was.

Gekocht en onderweg naar huis even langs gebracht. Super leuk om elkaar eens echt te zien en haar baby te zien
Nou heb ik niet zoveel te doen dit weekend en ik woon vrij centraal wie durft??

(@sopsi, ik ben benieuwd naar jouw haar hahaha)
Lorem Ipsum
Wat leuk dat je mij noemt Ster

Wat ik merk is dat het relatief makkelijk is om mensen IRL te zien als je in een vast schrijfgroepje zit. Heb dat zelf ook wel gedaan.

Maar als je een beetje over het forum zwerft en overal en nergens reageert, blijven een heleboel gezichten die je dagelijks tegenkomt, onbekend. (Sommigen willen dat ook graag, wat ik ook begrijp)
quote:rosanna08 schreef op 21 maart 2013 @ 08:00:

ik ben dol op meeten

Ben 2 x naar een grote vivameet geweest, en een heel aantal kleinere meets van kletsgroepjes, van geen enkele meet spijt gehad, heel veel leuke mensen ontmoet en een aantal zijn echt vrienden en vriendinnen geworden

Het valt mij op dat de mensen waarmee online veel contact heb/had, irl niet heel anders waren/zijn. De meesten zijn toch wel een heel eind zichzelf onlineIk ben blij dat ik jou heb leren kennen!
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 21 maart 2013 @ 16:45:

[...]

Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen! dat is geheel wederzijds moppie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik denk dat er verschil zit in meeten als je elkaar alleen van het forum kent, of meeten als je elkaar van het forum kent en daarna eerst verder met elkaar bent gaan schrijven via Hyves (vroeger) of FB (nu). Ik ben alleen naar meetings geweest in de laatste categorie. Dus eerst forum, daarna social media en daarna pas meeten.

De forummers die ik heb ontmoet bleken zonder uitzondering precies zoals ik dacht. Ik denk dat het komt doordat je via social media een nog completer beeld krijgt van iemand. Het enige wat wel eens verschilde met mijn idee is de manier van praten. Ik praat geen dialect. In mijn hoofd praat iedereen hetzelfde als ik. Het is dan een beetje maf als die ene forummer een gezellig Brabants accent heeft en de andere Tukker is ofzo.
Hahaha Turquasi, ik heb het allang weer gekleurd na het SOS color remover experiment
Ik heb ook wel forummers die ik 'ken' van het lezen. Maar heb zelf wat nickchanges ondergaan dus denk dat dat niet wederzijds is dit is wel een blijvertje hoor Deze nick
Dat had ik ook GC! (Kort het even af whaha). Als ik lees, dan hoor ik in mijn hoofd zegmaar mijn eigen stem ofzo dus als je iemand irl spreekt is dat inderdaad wennen als ze een dialect oid spreken haha of een accent hebben.

Wat ik ook had: ik moest heeeel erg aan de echte namen wennen hahaha. Had de neiging om iedereen bij de nick te noemen
Ik heb een aantal grotere en kleinere meets meegemaakt, was altijd leuk en gezellig. Nooit iets vervelends meegemaakt.

Hoogtepunt: een meet in Tirol met een aantal mensen van het Brandende Vragen topic. Voor herhaling vatbaar !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Sopsi schreef op 21 maart 2013 @ 11:50:

[...]

Oja, bijna vergeten. Heb 1 keer gemeet met de mensen van de brandende geslachten Beestjes woont dichtbij dus met haar ook wel eens 1 op 1 gemeet

En tijdens de meet heb ik ook Iris dus ontmoet.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven