Midweek Drenthe

21-03-2013 23:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn van plan om volgende week een midweek naar Drenthe te gaan. Om precies te zijn naar een vakantiepark in Ruinen. Ik zou liever naar de zon gaan, maar omdat ik vorige week aan mijn neus geopereerd ben mag ik niet vliegen.

Nu willen we daar voornamelijk naartoe om te ontspannen, maar we willen natuurlijk ook leuke dagtripjes maken. Maakt werkelijk niet uit wat. Aangezien ik de regio totaal niet ken, dacht ik: ik vraag het op het forum. Hebben jullie goede tips?

Alvast bedankt!
quote:Ivetje schreef op 22 maart 2013 @ 08:33:

[...]

Sorry, zal het nooit meer adviseren!Vooruit dan maar weer.....
quote:Eleonora schreef op 22 maart 2013 @ 08:31:

[...]

Dat hebben wij inderdaad liever niet Ivetje, dat je dan ook nog buiten Drenthe gaat rondhangen......

LOL!

Ik herken dat hoor, woon zelf in het mooiste stukje van limburg en het kost me waanzinnig veel moeit om hier nu weg te gaan. Het zijn wel 5 dagen! :-)
quote:Majo1979 schreef op 22 maart 2013 @ 08:34:

Nee Vogelnestje. Ik kijk niet op die manier naar mensen. Durf te wedden dat op dit moment de helft van NL zegt dat ze het liefst het vliegtuig naar de zon zouden willen nemen. Overigens, heb het zelfs nog nooit gedaan, naar de zon gevlogen.

Maar goed, hoef mezelf hier niet te verdedigen.

Schat, als jij lekker naar Bora-Bora wil vliegen nu, dan heb je daar toch het grootste gelijk van de wereld in?

Of als jij een berg in Nepal wil beklimmen of hiken in Schotland of skiën in Winterberg. Allemaal goed. Je mag doen wat je wil.

Alvast een hele fijne vakantie!
fluistermodus: Ivetje, ik zet Giethoorn toch op mijn lijstje. Ben dol op water en boten!
Hof van Saksen, schijnt een mooi park te zijn.
quote:Eleonora schreef op 22 maart 2013 @ 08:38:

[...]

Schat, als jij lekker naar Bora-Bora wil vliegen nu, dan heb je daar toch het grootste gelijk van de wereld in?

Of als jij een berg in Nepal wil beklimmen of hiken in Schotland of skiën in Winterberg. Allemaal goed. Je mag doen wat je wil.

Alvast een hele fijne vakantie!

Dankjewel!!

Ooooh, Nepal! Eerst heeeeeel veel afvallen. Kom anders die berg niet op.
Wederom bedankt allemaal voor de tips! Ik geloof dat ik 2 weken ga boeken in plaats van een midweek, haha. Wordt nog moeilijk kiezen.
quote:Vogelnestje schreef op 22 maart 2013 @ 08:40:

Hof van Saksen, schijnt een mooi park te zijn.Dat is echt een heel mooi park, op hun website kan je ook nog van alles vinden wat er te doen is in de omgeving.
Er zijn weer lammetjes bij de schaapskooi, die zijn echt te lief!

http://www.orvelte.net/

Orvelte!
Onze mini-vakantie zit er alweer bijna op! Morgen mogen we weer zuidwaarts rijden. Maar wat hebben we het heerlijk gehad! Geweldig vakantiepark! En met dank aan jullie veel leuke uitstapjes gemaakt. Oa dierentuin bezocht en vandaag een heerlijke high tea gehad bij Tea Time! Helaas is mijn vrouw de eerste dag van de trap gevallen in ons huisje. We hebben gelijk het ziekenhuis leren kennen hier. Gelukkig heeft ze enkel last van een lichte hersenschudding. We hebben het hierdoor verplicht nog iets rustiger aan gedaan dan gepland, maar zo erg was dat ook niet.

Maar, nogmaals, het was heerlijk! Kneusje 1 en 2 gaan weer naar huis, maar we komen zeker terug, want het is hier prachtig! Morgen willen we nog even Giethoorn bezoeken. Wellicht daar nog even ontbijten of lunchen, dus als jullie daar nog iets leuks weten?

In ieder geval voor iedereen: bedankt voor de tips!
quote:doessiej schreef op 22 maart 2013 @ 00:24:.

Daarnaast op 2e paasdag, ook in meppel, de shelterboxparade. Erg leuk!!!Is die shelterboxparade er al eens eerder geweest? Ben je er toen geweest? Was het druk? Ik heb er wel over gelezen en in de krant het programma gelezen maar zit nog te twijfelen of ik het wel echt iets vind. (Komt denk ik vooral omdat ik het te koud vind om in de stad rond te lopen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven