Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren

Ik zie op fb mensen blij zeggen "de elfstedentocht zit er nog in".. deze mensen zou ik willen staffen

Later is nu
Koud is 't.

Dreamer, mijn FB-plaatjes hebben helaas niet mogen helpen.

Gisteren therapie gehad en vriend was voor de eerste keer mee, om te horen waar ik sta en wat we gaan doen.

Raar. Goed ook wel maar ook raar

Rare dag gisteren, boodschappen gedaan met mijn moeder voor de verjaardag van mijn vader. Vreselijk om te zien dat ze heel erg uit elkaar aan 't groeien zijn, of gegroeid zijn, misschien zie ik 't nu pas. Ze zijn bij elkaar maar volgens mij niet echt van harte.

Misschien door de opnames van mijn moeder.

Zo'n rare situatie. Ze doen heel veel samen maar praten ook steeds langs elkaar heen of op een mopperende toon.

Weet ook niet hoe ik hiermee om moet gaan. Stel ik me aan, overdrijf ik 't??

Raar hoe in een jaar alles helemaal veranderd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mijn moeder heeft daar ook een neiging toe: mopperen op m'n vader over wat hij doet, hoe hij dat doet enzovoorts, maar ze doen álles samen. Kriegel word ik daarvan. Hij wil niet zwemmen, dus gaat zij ook niet zwemmen, want dat is ongezellig.. wtf?? Toen ze trouwden was hij 9 maanden per jaar op zee!

Nu maakte ze zich 'zorgen' om het feit dat ze een dag met m'n zus en mij op stap gaat en hij alleen thuis is. Of 1 van mijn kinderen niet bij hem kon blijven.. Ik denk altijd 'geen wonder dat dingen je gaan ergeren zo..'

maar goed, mijn moeder is natuurlijk een ander verhaal dan jouw moeder Gatti Moeilijk te zien dat ze uit elkaar groeien, terwijl ze in feite al zo lang bij elkaar zijn.

ik vond allemaal vrolijke vrijdagplaatjes. Ben zelf niet zo vrolijk, erg slechte nacht gehad. Enorme buikpijn rechts, was even bang voor m'n blinde darm .. maar ineens was het over.

Later is nu
Test gedaan met de jongste hond en haar een uur samen met de andere hond in de kamer en hal gelaten terwijl we weg waren.

Helaas net in dat uur is mijn pakketje van Bol door de brievenbus gegooid met daarin de DVD "Moeder ik wil bij de revue" bestemd voor de verjaardag van mijn vader.

Vakkundig uitgepakt door hond en helaas ook geknabbelt aan een hoekje van 't DVD-hoesje.

Wat nu doen, geven met uitleg (denk niet dat mijn vader ermee zit) of een nieuwe kopen. Zal deze helaas niet meer kunnen ruilen.

Ha lieve glitters!

Elke keer neem ik me voor om te gaan typen hier en dan gebeurt er weer iets.

Ladies, geloof het of niet maar ik heb het drúk!

Niet te geloven.

Echt, de hele dag door heel druk. Met af en toe een uurtje geen computer want ik krijg vierkante ogen zowat.

Gatti, gewoon even uitleggen en geven. Ik kan me inderdaad niet indenken dat je vader er een punt van zou maken.

EV, goed van je manuscript! Ik ga je mailen.

Dream, wat naar dat je je zo rot voelt.

Liefste Eindeloos, ik denk aan je!

Zo nu en dan lees ik bij en ik zie jullie vaak op fb voorbij komen en mij trouw steunen, daar ben ik blij mee en trots op en ik hoop dat ik jullie trots maak als ik zeg dat ik inmiddels tussen de 30 en 35 duizend lezers per week heb volgens de fb statistieken.

Fijne vrijdag!
quote:Gatti schreef op 22 maart 2013 @ 12:22:

Test gedaan met de jongste hond en haar een uur samen met de andere hond in de kamer en hal gelaten terwijl we weg waren.

Helaas net in dat uur is mijn pakketje van Bol door de brievenbus gegooid met daarin de DVD "Moeder ik wil bij de revue" bestemd voor de verjaardag van mijn vader.

Vakkundig uitgepakt door hond en helaas ook geknabbelt aan een hoekje van 't DVD-hoesje.

Wat nu doen, geven met uitleg (denk niet dat mijn vader ermee zit) of een nieuwe kopen. Zal deze helaas niet meer kunnen ruilen.

[afbeelding]kun je het dvd-hoesje niet omruilen met een andere dvd van jezelf? Het plaatje kun je misschien wel zo overzetten. Hele nieuwe dvd voor een beschadigd hoesje vind ik persoonljik zonde.
Later is nu
Wat fijn Leo, dat het met de facebooklezers zo goed gaat! Kun je al commercieel?
Later is nu
Ik vind 't ook zo grappig om een paar van mijn facebookbekenden te zien die de blogs gelezen hebben.
Ja, dat is leuk he Gatti

Later is nu
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zoon moest vanmorgen vroeg op voor voetbal.. werd het toch afgelast. Ik ben er dus al vanaf 7 uur uit! Alsof ze gisteren niet wisten dat het vandaag koud zou zijn ..

Afijn, ben heerlijk aan 't lezen

Zoon heeft muffins gemaakt, die heerlijk ruiken..

De zon schijnt en binnen is het aangenaam.

Later is nu
D
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoop dat het weer snel beter gaat Eindeloos!

Zodra het mooier en vooral warmer weer is, wil ik met je afspreken in het plantsoen!

Ondertussen heb ik me 'opgesloten' in een Magisch Koninkrijk Vanavond ga ik naar m'n ouders, morgen met moeder en zus naar het westen. Ook zin in. Maar daarom nu een rustdagje.

Echt knap dat de kurk nog op de fles zit

Later is nu
Is nu mijn glitterplaatje ineens weg? Wat stom!

Eindeloos, ik hoop ook dat het gauw beter gaat (en hou vol!). Wonen jullie vlakbij elkaar trouwens, Eindeloos en Dreamer?

Vanavond feest van mijn beste vriendin, die 50 wordt en iedereen die voor haar belangrijk is bij elkaar wil zien. Ben heel benieuwd om nu ook haar zussen en anderen te ontmoeten. Nu nog bedenken wat ik aandoe het is zo kkkkkoud. Natuurlijk ben ik al aangekleed (haha), maar dat is niet bepaald feestelijk te noemen.

En ik ben heel benieuwd wat ze van mijn speciale persoonlijke 50-glaswerk gaat vinden!
Ja, Eindeloos en ik wonen behoorlijk dicht bij elkaar. Als ik in haar buurt fiets, kijk ik steeds naar haar uit ook. Elke dame met 2 kleine hondjes is potentieel Eindeloos

Ik zie je plaatje trouwens nog EV!

Leuk een feestje vanavond! Ik zou voor iets gaan met een jasje (en vest en moonboots) denk ik
Later is nu
Oh wacht, nu zie ik mijn plaatje ook weer. Ik zat op de (zeer oude en trage) laptop toen ik eerder mijn berichtje typte. Geen idee waarom ik het daar niet zag, de rest van de plaatjes zag ik gewoon wel.

Wat leuk dat jullie gewoon bij elkaar in de buurt wonen! Maar je weet dus nog niet echt hoe Eindeloos eruit ziet, begrijp ik?
Ik weet alleen van fb hoe Eindeloos er ongeveer uitziet. Van foto dus. Dat is meestal toch wat anders dan in het echt

't Is inderdaad hartstikke koud! Bah.
Later is nu
En weer wakker met een witte wereld buiten, al begint het nu lichter te worden (zon? wasda?).

Feest gisteren was geen succes. Te druk, veel te druk, teveel lawaai; zo niet mijn ding. Ik heb niet een stem waarmee je boven geluid uitkomt (niet schel genoeg), ik hoor de ander amper en eigenlijk heb ik niet eens zin om die moeite te doen. Dit was ook de reden dat ik nooit van uitgaan heb gehouden. Wat is er fijn aan?

Vriendin met wie ik samen was gegaan, was het op een gegeven moment beu en zei dat ze naar huis wilde. We waren de eersten die weggingen, het was nog lang niet afgelopen. Oef, genant, ik voelde me opgelaten, maar ook wel heel opgelucht dat ik het niet meer hoefde 'uit te zitten' (tja, mijn 'strategie'). Vond het heel moedig van haar, ik zou dat dus echt niet durven.

Misschien ben ik wel echt saai, zoals ze vroeger bij ons thuis altijd zeiden, omdat ik niet van dit soort dingen hou.

Vanmorgen hoofdpijn en pijn overal, het is denk ik te spannend geweest allemaal. En wanneer houd het buiten eens een keer op met die vreselijke koude rotwind??

Fijne zondag allen, ik ga een plaatje zoeken.
Natuurlijk ben je niet saai EV. Saai zijn mensen die altijd maar doen of alles leuk moet zijn en iedereen hetzelfde leuk moet vinden. Soms zijn dingen niet zo leuk.

Ik vind 't op dit moment ook niet leuk als 't te druk is.

Eindeloos, rot dat 't niet lekker gaat. Ik hoop dat 't snel wel weer beter wordt. Ik mis jouw wijze woorden.

Knap dat je toch de kurk erop houdt.

Bij mij loopt 't ook even wat minder. Door de therapie komt er (te) veel naar boven. Het was veiliger om 't ver weg te stoppen. Huil om de haverklap om niets.

Probeer 't verborgen te houden voor de kids maar dat lukt helaas niet altijd. dan willen ze me helpen. Ben heel trots op ze, maar baal dat ik 't ze lastig maak.

Sorry voor deze sombere post.
Ik kom ook even wat glittersteun vragen. Als jullie toevallig mijn topics over mijn werk hebben gelezen, weten jullie wat er speelt.

In een notendop: ik doe mijn werk vreselijk slecht, aldus leidinggevende. Zes maanden geleden nog een goede beoordeling gehad, maar ik ben erg afgegleden blijkbaar. Grappig, ik had dat zelf niet door, mijn collega's ook niet (tenminste die zeggen dat nit tegen mij), maar de LG vindt van wel.

Met een werkeloze man, een aandachtvretend kind, onzekerheid over mijn baan en het -opgelegde- besef dat ik een rotte appel ben, is ht mij allemaal teveel geworden. Dit weekend werk ik nog om wat zaken af te ronden en morgen mag de huisarts mij overspannen verklaren. Over tien minuten dus mijn voorlopig laatste dienst. Zo geen zin in....
Ik weet niet precies wat er speelt, Starshine, maar wat je zo in het kort beschrijft klinkt ook allemaal heel vervelend en naar. Heel veel sterkte. Dit plaatje is speciaal voor jou. Geen glitter, maar wel gemeend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven