Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 10:33:

Ik hou overigens erg van borrels.Ik ook! met nadruk op die S achter Borrel
Ik ben gewoon erg slecht in onthouden. Soms vraagt iemand me hoe het met me gaat (op het forum) en dan denk ik 'sorry maar wie ben jij ookalweer? ' voel me dan zo lullig haha!!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ik Borrels.....en bitterballen.

En tieten, maar das een ander verhaal.

Nou dan zijn we toch al met 3 mensen.

Heel veel meer hoeft van mij niet, dan kom ik niet zo uit de verf

Rest de locatie nog...weet niet waar jullie je ergens bevinden? Ik in het wonderschone Brabant...
Oh, ik ben 28, gooi er wat alcohol in en ik voel me weer 16, zie eruit als 80....
Ik hou van Brabant!! En borrels!! Ik ben een paar jaar jonger trouwens.
Weet je wat ze ook hebben in Brabant? Bossche Bollen! Doen het goed met een biertje ernaast.

Ik ben 24, met alcohol praat ik teveel en giechel ik. Ik ben ongenuanceerd in mijn uitspraken ( flapuit.. met alcohol op ook wel seksgrappen en poepgrappen zijn ook een favoriet) maar daarvoor moet ik me wel op mijn gemak voelen
Mijn zusje studeert in Brabant! Heerlijke plek om te zijn. Vind vooral de kleine Bosche Bolletjes lekker
Brabant it is?

Oh, kenmerkend pour moi:

- veel tattoos

- ongenuanceerd (tact is niet mijn sterkste punt)

- vrij makkelijk in de omgang. Vooral als er bier is.
Is het een meet van een 'groepje' of een 'zomaar'- meet?

Ik ben de draad even kwijt
Nou Kaatje, dan wordt het een dolle boel met iig al twee ongenuanceerde borrelaars..
Moonlight: Een meet voor gezellige borrels met bitterballen, bossche bollen en eventueel tieten of piemels voor de liefhebber.

Een meet met weinig animo dient de voorkeur...

Een zomaar-meet eigenlijk
Een zomaar-meet, omdat ik eigenlijk gewoon zin heb om mijn sociale leven nieuw leven in te blazen. Of ja, eigenlijk gewoon om een sociaal leven te krijgen.
quote:Sopsi schreef op 25 maart 2013 @ 10:48:

Moonlight: Een meet voor gezellige borrels met bitterballen, bossche bollen en eventueel tieten of piemels voor de liefhebber.

Een meet met weinig animo dient de voorkeur...

Een zomaar-meet eigenlijk

Ik vind de eerste zin ook echt een geweldige topic-titel.

Zal alleen niet passen denk ik...helaas!!
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 10:36:

Ik ben gewoon erg slecht in onthouden. Soms vraagt iemand me hoe het met me gaat (op het forum) en dan denk ik 'sorry maar wie ben jij ookalweer? ' voel me dan zo lullig haha!!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Dat heb ik best wel vaak gehad. laatst zwaaide ik gewoon maar enthousiast terug en zei ik en hoe gaat het blaba (ik dacht, ik lul me eronder uit) toen zei iemand op FB " ik was het, maar ik heb andere nick was ik vergeten te vertellen". Voelde me echt betrapt.

Ik ben 29 maar ik vind dat ik op een leeftijd ben gekomen waarop ik mijn eigen leeftijd mag kiezen, dus ik kies voor 24.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 10:53:

[...]

Ik ben 29 maar ik vind dat ik op een leeftijd ben gekomen waarop ik mijn eigen leeftijd mag kiezen, dus ik kies voor 24.

Ik ben een keer naar zo'n mega meet geweest. Eerste meeting ooit en na de rel die daarna kwam gelijk mn laatste. Heb het wel erg gezellig gehad hoor...Maar doe het niet snel weer.

En omdat ik niet in een vaste groep meeschrijf zulllen kleine meetings ook niet volgen..
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 10:53:

[...]

Ik ben 29 maar ik vind dat ik op een leeftijd ben gekomen waarop ik mijn eigen leeftijd mag kiezen, dus ik kies voor 24.Hey een leeftijdgenootje
Turkooiss, ik schrijf ook niet op ''een groepje'' mee.

En naar grote meets ga ik ook niet.

Maar toch willen er mensen meeten!
quote:Sopsi schreef op 25 maart 2013 @ 10:57:

[...]

Hey een leeftijdgenootje Ik ben ook een leeftijdsgenootje :-) Althans, bijna...Over een maandje.
Yellow en Moonlight gaan ook mee? En Turkooiss?

Oke we hebben Brabant, we hebben bier en bitterballen! (Baaaahhhh ik ben op die-ee-eeeettttt!! )

Ik ben trouwens ook een flapuit en soms wat direct en grof in de mond
doen we nu een slotje dan?

Vijf mensen kan ik handelen haha!
Hoe gaan we verder? Een FB pagina?
Oh dat is eeeeeenggggg!!!
quote:kaatje_85 schreef op 25 maart 2013 @ 10:58:

Turkooiss, ik schrijf ook niet op ''een groepje'' mee.

En naar grote meets ga ik ook niet.

Maar toch willen er mensen meeten! Jaaaa, maar ja. Jij bent een bekende viva-forummer
Ik heb geen Brabant geld. Ik wil wel een foto van mezelf sturen, die kunnen jullie dan voor een glas cola light zetten en dan kun je toch nog tegen me aanpraten. Vergeet vooral dan niet te doen alsof ik de hele tijd echt hele leuke, kekke grapjes maak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven