Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

Mijn mail is ster89-viva at hotmail punt com

Als ik me niet vergis!
Hahaha wil je wel bij het feestboek groepje horen dan Yellow?
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 11:03:

Yellow en Moonlight gaan ook mee? En Turkooiss?

Oke we hebben Brabant, we hebben bier en bitterballen! (Baaaahhhh ik ben op die-ee-eeeettttt!! )

Ik ben trouwens ook een flapuit en soms wat direct en grof in de mond Wil best! Maar erg druk met studie en werk (en sociaal leven) dat ik niet weet of het gaat lukken hoor. Dan moeten jullie maar gaan
Zal ik een FB groepje (besloten) openen? (geen idee of ik dat kan hoor. Ben pc-gehandicapt)
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 11:10:

Hahaha wil je wel bij het feestboek groepje horen dan Yellow? Aber naturlich. En als de meet over 3 maanden ofzo is heb ik misschien wel Brabant geld (of ik ga fietsen, supergezond )
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 11:09:

Ik heb geen Brabant geld. Ik wil wel een foto van mezelf sturen, die kunnen jullie dan voor een glas cola light zetten en dan kun je toch nog tegen me aanpraten. Vergeet vooral dan niet te doen alsof ik de hele tijd echt hele leuke, kekke grapjes maak Hou op hoor!
quote:kaatje_85 schreef op 25 maart 2013 @ 11:12:

Zal ik een FB groepje (besloten) openen? (geen idee of ik dat kan hoor. Ben pc-gehandicapt)Jaaa probeer maar?
Hmm, ik moet eerst leden aan de groep toevoegen

anders kan ik de groep dus niet maken. KEI HANDIG, FB!
Maar Yellow, anders maak je even een advertentie in zo'n crowdfunding site? Dast schijnt heel normaal te zijn als je ergens geen geld voor hebt. (Las ik gisteren op de Geld en Recht pijlerT)
quote:Sopsi schreef op 25 maart 2013 @ 10:48:

Moonlight: Een meet voor gezellige borrels met bitterballen, bossche bollen en eventueel tieten of piemels voor de liefhebber.

Ik was even weg, gaat hard hier. Piemels, haha, wie regelt dat?

Het hangt voor mij een beetje af van wanneer het wordt, waar, hoe, etc... maar ik blijf iig graag op de hoogte.
@Kaetje: Ha ja mocht er dan uit die tieten en piemels nog iets ontstaan dan kan er misschien ook nog een wiegje gekocht worden
quote:kaatje_85 schreef op 25 maart 2013 @ 11:17:

Maar Yellow, anders maak je even een advertentie in zo'n crowdfunding site? Dast schijnt heel normaal te zijn als je ergens geen geld voor hebt. (Las ik gisteren op de Geld en Recht pijlerT)

Heb ik al ooit gedaan toen ik een zangopleidng van een jaar ging doen waar ik geen stufi voor kreeg. Mensen waren echt boos op me, vonden het onzin. Maar ik ben wel best wel goed nu dus

Ik ben echt Toos geldloos dus ik kan nu echt niet mee. Had me wel leuk geleken hoor (en hoogst interessant want ik weet niet of jij het weet maar jij en ik vinden echt hele andere dingen, op piercings na dan, dat vinden we dan wel allebei fantastisch)
Mailgroepje maar maken dan? Je moet eerst vrienden zijn op FB om elkaar te kunnen toevoegen namelijk!

Ik ga nu naar college maar ik hou t in de gaten!
Maar ik ben heel erg aardig hoor. Vind ik zelf dan.

En dat ik tattoos keigaaf vind, tja, dat is geen onderdeel van mijn karakter ofzo, das meer smaak. Meer zo van: ik een brute tattoo, jij een Chanel handtas. Ofzo.
Mailgroepje lijkt me prima.

Vrienden worden op FB doe ik liever niet. Dan is via-via-via al snel mijn gewone naam te vinden en dat is niet de bedoeling...

(door de forummer met minder goede intenties bedoel ik)
Ik mail je zometeen Ster

Ik heb niet zo'n uitgesproken uiterlijk. Ik heb een schapenjas ( vind Mr.Sops. Ik heb een beige/witte oversized jas en lijkt een beetje op een schapenvacht), vaak zo'n stadse studentikoze knot op m'n hoofd....
Zo had ik je precies voorgesteld Sops
Mailgroepje prima! Ik mail je even ster!
Yellow, Ster, Sopsi ook nog student? Wat studeren jullie? Ik ben ook student!
Ik ben bijna 2 jaar student-af Heb HBO Communicatie gedaan zoals de rest van NL Maar doe nu op werkgebied iets heel anders
Ik wilde je mail Ster, maar krijg de mail terug Klopt je mailadres?
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 12:55:

Zo had ik je precies voorgesteld Sops

Haha grappig! Ik heb ook wel een beetje een beeld van je, maar weetniet of het klopt. Ik krijg vaak een beeld van forummers ook nav hun avatar ( )

Als dat zo is dan is Kaatje een reuzehamster
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 11:09:

Mijn mail is at hotmail punt com

Als ik me niet vergis!Mn mail komt niet aan?!
ik heb niet gemaild.

Ik weet het adres namelijk niet
Het staat ergens hierboven reuzehamster

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven