Meets...?!

20-03-2013 23:45 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik surf hier alweer een paar jaar rond en lees vaak dat mensen meeten, met meerderen of met zijn tweetjes bijvoorbeeld. En ik vraag me eigenlijk altijd wat dingen af daarover:

Hebben jullie dat weleens gedaan? En wat voor meet was dat? Waren mensen anders dan je had verwacht of exact zo als het plaatje wat je in je hoofd had? Waren er bekenden uit het 'echte' leven waarvan je zoiets had van 'heuj jij ook hier?'

Mij lijkt het leuk alleen ben ik ook bang om mijn veilige anonieme forumwereldje 'op te geven' of zo....

ik ben geen reuzehamster!

En ook al geen student. Ik voel me nu al een outcast. Toch maar niet meeten dan
Nee hoor, kom maar. Ik ben ook geen student!

We nemen je zoals je bent, reuzehamster of niet
Al had ik een reuzehamster wel leuk gevonden. Je avatar ziet er zo knuffelig uit Ik hou van knuffelen
Het is Rhino van de film Bolt.

''He eats danger for breakfast''
quote:kaatje_85 schreef op 25 maart 2013 @ 13:37:

ik ben geen reuzehamster!

En ook al geen student. Ik voel me nu al een outcast. Toch maar niet meeten dan Aaaaah gossie, ikben ook niet blauw hoor! En ik ben een halve student
Oeps het is hotmail punt NL haha sorry!
Ik mail je morgen denk ik even. Ben nu vanuit mijn gewone mail even bezig en ik kan (nog) niet twee mailboxen tegelijk gebruiken.
Hey er komt een meeting wat leuk, ik hier nog steeds het gevoel dat ik mijn anonimiteit niet wil opgeven. Zag trouwens dat het al vol is! Spannend hoor ster, je eerste meeting
Oke Moonlight!!!

Ennuhhh CM wat mij betreft pas jij er heus bij hoor!
k heb gemaild en ben al bezig om een poster van mezelf te maken voor de meet.
Ik heb je alláng teruggemaild hoor Yellow

In je reply zie ik de ongekuiste versie van je poster graag tegemoet.
Hi ster ik mail je morgen anders even, zit nog in dubio haha. Ik blijf het spannend vinden!
Ik ook
Ondertussen ook al mailcontact met Ster

Ik moest ons van de tweede pagina oprapen!
Ster ik mail morgen, weet mijn wachtwoord niet en op mijn laptop sta ik standaard ingelogd! Dacht laat het even weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven