Hoe nu verder?

25-03-2013 21:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag afscheid genomen van mijn moeder. Na een ziekbed is ze vorige week helaas veel te vroeg overleden. Hopelijk zijn er niet te veel mensen die dit hebben meegemaakt, maar hoe gingen jullie verder na dit verlies? Ik weet wel dat iedereen het anders verwerkt, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het bij anderen verder is gegaan.
Ik heb mijn ouders en schoonouders nog, dus kan je niet anders helpen dan te zeggen: STERKTE!
sterkte !!!
Wees jezelf....
Gecondoleerd. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel gezien dat er andere topics op het forum over gaan, bijv. deze:

http://forum.viva.nl/forum/list_message/14211109

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Gecondoleerd.

Je bent welkom om mee te schrijven op het topic:

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxx#m14219643

Ja, en hoe nu verder? Stapje voor stapje. Met vooruitgang en terugvallen. En vooral rouwen in je eigen tempo.
Gecondoleerd, veel sterkte....dikke knuffel.en neem je tijd om te rouwen..8.-(
Heel veel sterkte, en hoe ik ermee omging? Eerst heel verdrietig en verbijsterd. Daarna veel praten me anderen erover. En nu na 5 jaar mis ik haar nog zo vaak, ben niet meer verdrietig steeds, maar het kan me soms ineens aanvliegen. Ik heb een mooi plekje ingericht thuis met foto's van overleden dierbaren met mooie steentjes erbij en een kaarsje. Met de eerstvolgende oud en nieuw hebben we symbolisch een mooie vuurpijl de lucht in geschoten.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas is er geen handboek hoe hier mee om te gaan

Missy ik ben nog niet zo bekend hier, op jouw link kan ik zeker niet komen via mijn mobiel? Ik kom alleen bij de versie waarbij ik niet kan inloggen?
Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven