windows 7 en vuze

27-03-2013 18:35 6 berichten
ik heb altijd met vuze muziek gedownload. nu is mijn laptop laatst opgefrist en is er windows zeven opgezet. alles is eraf gegooit en opnieuw opgezet. maar nu werkt vuze niet meer of ja werkt wel maar vind geen artiesten meer. bv anouk of laura jansen terwijl die wel bekend zijn.

weet iemand of dat aan instellingen kan liggen of weet iemand wat ik kan proberen.
Ik hoop er ook een antwoord op te vinden. Bij mij exact hetzelfde euvel. Ik heb nu maar bitlord gedownload, dat werkt ongeveer hetzelfde.
quote:ThunderassMan schreef op 27 maart 2013 @ 19:12:

Ik hoop er ook een antwoord op te vinden. Bij mij exact hetzelfde euvel. Ik heb nu maar bitlord gedownload, dat werkt ongeveer hetzelfde.mmm dan ligt t miss dus aan vuze?? werkt die goed jah? zal eens kijken van de week.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Vuze en Windows 7, mijn downloaden gaat prima alleen zoek ik niet via vuze maar op internet dmv torrents. Misschien heb je er iets aan
Je kan ook van youtube downloaden. Youtube to mp3..

Of wil je hele albums in een keer?
.
quote:smarties schreef op 27 maart 2013 @ 20:02:

Ik heb Vuze en Windows 7, mijn downloaden gaat prima alleen zoek ik niet via vuze maar op internet dmv torrents. Misschien heb je er iets aan Doe ik ook niet. Meteen via bron zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven