Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Gewoon voor iedereen een glitter:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nou het viel mee. Gewoon een kennisgeving van mijn ziekmelding en dat ik contact op moet nemen met de bedrijfsarts (duh, had ik zelf al aangegeven).
Fijn Starshine!
Later is nu
Later is nu
Ja, koud he Dream? Hoe gaat het met jou?

Gelukkig Starshine, dat het meeviel.

Gistermiddag dus anderhalf uur testen op de computer gehad en afsluitend een kort gesprekje met een docent van de opleiding. Nu een afspraak voor 8 april, dat wordt een gesprek met drie personen en gaat over motivatie, werkplek etc. Belangrijk dus. Testen waren wel goed gegaan, het niveau moet ik gemakkelijk aankunnen (hij vroeg zelfs waarom ik geen HBO ging doen). Op naar de volgende fase.

Maar oh, dat schoolgebouw! Heel groot, heel modern, veel glas.. ik raakte compleet gedesorienteerd en moest echt zoeken waar de uitgang was. Brrrr.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dat went best hoor Elmervrouw, zo'n gebouw. M"n vorige werkplek was ook in zo'n enorm gebouw. Altijd weer een verrassing hoe snel je je weg kunt vinden in zo'n doolhof

Met mij gaat het wel. Heb knallende koppijn. Moet fiets van man ophalen, want dat was ik zaterdag vergeten, Niet zo handig van mij.

Morgen hele dag op pad voor eenmalig vrijwilligersklusje. Lijkt me erg leuk.
Later is nu
Misschien kan ik de komende maanden de plattegrond alvast gaan bestuderen, bij wijze van voorbereiding.

Ik ben niet goed in ruimtelijk inzicht.

Gaat het nu weer een beetje met je hoofdpijn? Fiets gehaald?

Ik ga even glitteren. Vanmorgen zat ik op de supertrage laptop die steeds errors geeft, dus had ik er geen zin in om plaatjes te zoeken. Maar ik maak het goed!

Nog zo'n keileuk kleurig plaatje.

JA< hoofdpijn is weg! Goh..en als ik hier lees, dringt het pas tot me door. Erg toch?
Later is nu
Ik hoop dat je niet opnieuw hoofdpijn kreeg van mijn knallende plaatjes. Poeh, die komen wel binnen als je hier op de vroege morgen kijkt!

Goedemorgen glittermeiden.
Oeh mooie glitter Roodpaars.

Zijn in ieder geval vrolijke plaatjes EV. Spannend zo'n nieuwe opleiding. Gaat met / bij jou alles goed?

Ik moet zo naar de bedrijfsarts, bleh. Geen zin in.
Sterkte bij de bedrijfsarts, Gatti.

Nou, alles goed.. het is dat ik nu een mogelijk vooruitzicht op opleiding/cursus volgende maand heb, hopelijk iets van perspectief, maar anders.. ik moet me echt afleiden met zulke dingen en liefst maar niet voelen (maar ja, dat werkt nu een stuk minder dan vroeger).
Zo, even drie sollicitaties de deur uitgedaan, voelt goed.

Wat voor opleiding ga je doen EV? Voor mij werkt het altijd goed een opleiding of cursus. Iets waar ik me helemaal op kan richten en met een duidelijk doel waar ik heen werk, heerlijk.

alvast wat moois voor de Paas:

Mooi plaatje, Starshine!

Het is de MBO-opleiding Persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen, met ervaringsdeskundigheid. Maar ik krijg nog 1-2 gesprekken, voordat ik weet of het ook echt doorgaat. Ik hoop het wel heel erg, ik heb echt iets nodig (zoals jij ook zegt) om me op te richten, een duidelijk doel, én niet te vergeten weer wat uitdaging en persoonlijke ontwikkeling.

Vanmiddag super bezoek gehad bij een goede kennis van me. Lerares van eerdere opleiding waar ik nog altijd contact mee heb, héél fijn was het.

1x per jaar is het erg. 1x per jaar ben ik een soort van kinds, vrolijk, stuiteren, zingen... de familie gek aan 't maken met m'n drukte in de morgen. 1x per jaar ben ik jarig

Overigens zag ik dat een Amerikaanse vriend van mij een foto van Annietalk gedeeld heeft. Annie gaat internationaal! Hij was ooit 'my boyfriend' maar nu heeft ie z'n eigen boyfriend ..
Later is nu
Later is nu
Later is nu

deze is gewoon té lief, vind ik
Later is nu
Gefeliciteerd Dreamer, fijne verjaardag!

Dreamer! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven