Nieuwe computer!

25-03-2013 10:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn computer nu echt de geest gegeven heeft. Ben ik op zoek naar een nieuwe computer.

Ik heb ook al een aantal laptops versleten, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een krachtige desktop. The Sims 3 moet speelbaar zijn en er moeten ook zware Adobe programma`s op kunnen draaien.

Mijn voorkeur gaat niet uit naar een Mac.

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten? het moet dus een krachtige computer zijn.
Ik wil ook een andere pc, die ik nu heb kan niet meer via wifi op internet. Dus doe nu alles via mijn iPhone maarja het is toch erg handig als je eens wat van internet wilt printen. Ook wil ik ebooks downloaden.

Kan ik dan ook alleen een nieuwe pc kopen en geen nieuw scherm en toetsenbord? Of moet ik die dan eerst installeren op de pc? Heb de cd's niet meer.

En is een Dell goede kwaliteit? Die ik nu heb had ik ooit 10!jr terug bij de Aldi gekocht. Prima ding behalve dat de wifi het al snel niet meer deed, en nu dus ook niet meer via een USB ontvanger v
Alle reacties Link kopieren
Dell is uitstekend. Prima kwaliteit. Zeker voor het budget.

Verder is het simpel: stel je budget vast en neem aan de hand daarvan de zwaarste en snelste pc die maar mogelijk. Daar heb je namelijk veel langer plezier van, gezien ontwikkelen elkaar snel opvolgen.

@ Vincent; onzin wat je zegt.
Ik heb de Digitaalgids globaal door gekeken en daarin stond ook een stukje waarin processors genoemd worden etc.

Ook een tip om je bestaande te upgraden.

Je zou kunnen kijken bij de plaatselijke bibliotheek of ze die hebben. De nummers van dit jaar gaan daar over.

Worden voorbeelden gegeven die ook voor een leek te begrijpen zijn. Kan je misschien gerichter vragen stellen. En weet je ook wat aanbiedingen inhouden en vergelijken met eventuele duurdere.
Als je googled op solid state disk inbouwen dan krijg je ook een heleboel informatie.... http://computertotaal.nl/ ... hijf-of-ssd-inbouwen.html

Het is natuurlijk makkelijk om een kant en klaar betaalbaar pakket genoemd te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven