Wat zie jij
zaterdag 30 maart 2013 om 21:15
Wat denk jij wanneer je in de spiegel kijkt? (voor de lolbroeken: figuurlijk bedoeld):
-Ik ben een winnaar!;
-mijn waarden overleven dit decennium wel;
-morgen weer een dag;
-ze zullen het ooit op mijn manier gaan zien;
-we zullen allemaal branden in de hel.
Wat ben jij? En waarom?
In de beste traditie van OP's zal ik aftrappen:
Ik ben een cynische romanticus (nee dat kun je niet kiezen in de poll ).
-Ik ben een winnaar!;
-mijn waarden overleven dit decennium wel;
-morgen weer een dag;
-ze zullen het ooit op mijn manier gaan zien;
-we zullen allemaal branden in de hel.
Wat ben jij? En waarom?
In de beste traditie van OP's zal ik aftrappen:
Ik ben een cynische romanticus (nee dat kun je niet kiezen in de poll ).
zaterdag 30 maart 2013 om 22:50
zaterdag 30 maart 2013 om 22:59
Een beetje deductie gecombineerd met geen eigen leven hebben en een morbide fascinatie voor een zwart/wit plaatje van 80x60 pixels, vermenigvuldigd met de leeftijd van beide subjecten (en een flinke portie toeval) levert al gauw een treffer op
Sorry Murdoch. Mijn intenties waren niet anders dan die van onschuldig vermaak.
Sorry Murdoch. Mijn intenties waren niet anders dan die van onschuldig vermaak.
zaterdag 30 maart 2013 om 23:04
quote:Murdoch schreef op 30 maart 2013 @ 22:53:
Dude je liet me schrikken. Dit had een hoog 'the call is coming from inside the house' gehalte.Dat zou nou echt een koekje van de Dark Side zijn geweest.
Dude je liet me schrikken. Dit had een hoog 'the call is coming from inside the house' gehalte.Dat zou nou echt een koekje van de Dark Side zijn geweest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 maart 2013 om 23:08
quote:Murdoch schreef op 30 maart 2013 @ 23:03:
Ooooh, dan is het niet creepy. Heb je nou gededuceerd wie ik ben Sherlock?Zo lang ik je email-adres, woonadres, telefoonnummer en/of burgerservicenummer niet heb, kunnen we dit gewoon luchtig houden, voor zover zoiets bestaat voor een IT'er in Noord-Nederland
Ooooh, dan is het niet creepy. Heb je nou gededuceerd wie ik ben Sherlock?Zo lang ik je email-adres, woonadres, telefoonnummer en/of burgerservicenummer niet heb, kunnen we dit gewoon luchtig houden, voor zover zoiets bestaat voor een IT'er in Noord-Nederland