Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

donderdag 28 maart 2013 om 17:11
'Kourtney Kardashian bedroog vriend' van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Girgenti beweert dat hij de geheime minnaar is van realityster Kourtney Kardashian.
Michael zegt in het Amerikaanse blad InTouch zelfs dat hij mogelijk de vader is van Mason, het zoontje van Kourtney dat zij samen met haar vriend Scott Disick opvoedt.
Michel zou Kourtney ontmoet hebben tijdens een fotoshoot in 2008. Een jaar later, toen Kourtney en Scott worstelden met relatieproblemen, zou hun vriendschap zijn veranderd in een een geheime romance. Mason kwam negen maanden na hun eerste vrijpartij ter wereld.
"Ik zag foto's van Mason toen hij net geboren was. En toen begon ik erover na te denken", zegt Michael. Hij wil een DNA-test laten doen om duidelijkheid te krijgen. "Mocht hij mijn kind zijn, dan zal ik voor hem zorgen. Hij verdient het om te weten wie zijn echte vader is."
AMSTERDAM - Michael Girgenti beweert dat hij de geheime minnaar is van realityster Kourtney Kardashian.
Michael zegt in het Amerikaanse blad InTouch zelfs dat hij mogelijk de vader is van Mason, het zoontje van Kourtney dat zij samen met haar vriend Scott Disick opvoedt.
Michel zou Kourtney ontmoet hebben tijdens een fotoshoot in 2008. Een jaar later, toen Kourtney en Scott worstelden met relatieproblemen, zou hun vriendschap zijn veranderd in een een geheime romance. Mason kwam negen maanden na hun eerste vrijpartij ter wereld.
"Ik zag foto's van Mason toen hij net geboren was. En toen begon ik erover na te denken", zegt Michael. Hij wil een DNA-test laten doen om duidelijkheid te krijgen. "Mocht hij mijn kind zijn, dan zal ik voor hem zorgen. Hij verdient het om te weten wie zijn echte vader is."

vrijdag 29 maart 2013 om 10:14
Wat weten we nu van Yo...Dat ze in haar vrije tijd schildert en tekent....dat ze de inrichting van haar appartement helemaal alleen doet...waarom ze in een appartement woont en niet in een huis.....dat ze 1x in de 3 weken haar stiefzoontje in Nederland gaat ophalen...dat ze 4x per week sport.....dat ze elke nieuwe tattoo showt die ze heeft laten zetten....dat ze er voor haar Wes is....dat het niet haar schuld is dat ze uit die Amerikaanse film is geknipt....dat ze erg van acteren houdt....dat ze erg huiselijk is....en nu dus dat ze graag een liefdesbaby wil...
Is toch helemaal niet veel?
Edit: en Wes en Yo bidden elke avond tot God....
Is toch helemaal niet veel?
Edit: en Wes en Yo bidden elke avond tot God....
vrijdag 29 maart 2013 om 10:33

vrijdag 29 maart 2013 om 13:58
Actrice Kristen Bell bevallen van dochter
Kristen Bell is moeder geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lincoln Bell Shepard gekregen.
"Ze heeft haar moeders schoonheid en de obsessie voor borsten van haar vader", twitterde Dax Shepard, die zes jaar een relatie heeft met de 32-jarige Bell. "Hoera!"
Het stel kondigde in november aan dat ze ouders zouden worden. De actrice en komiek, die samen te zien zijn in de film When in Rome, lieten drie jaar geleden weten verloofd te zijn.
Kristen Bell is moeder geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lincoln Bell Shepard gekregen.
"Ze heeft haar moeders schoonheid en de obsessie voor borsten van haar vader", twitterde Dax Shepard, die zes jaar een relatie heeft met de 32-jarige Bell. "Hoera!"
Het stel kondigde in november aan dat ze ouders zouden worden. De actrice en komiek, die samen te zien zijn in de film When in Rome, lieten drie jaar geleden weten verloofd te zijn.

vrijdag 29 maart 2013 om 14:04
quote:Lebowski schreef op 29 maart 2013 @ 13:58:
Wat goedkoop.
Die krijgt zeker rompertjes met 'I suck titties' ofzo erop
Wat goedkoop.
Die krijgt zeker rompertjes met 'I suck titties' ofzo erop

vrijdag 29 maart 2013 om 22:29
quote:dutchie1976 schreef op 26 maart 2013 @ 19:35:
[...]
http://www.marcjacobs.com ... 88969&ci_sku=887710044643
beetje duur voor kaplaarsjes maar wel heeeel leuk
Goedkoop alternatief niet zo leuk gekleurd, wel met veters, bij Name-it.
[...]
http://www.marcjacobs.com ... 88969&ci_sku=887710044643
beetje duur voor kaplaarsjes maar wel heeeel leuk
Goedkoop alternatief niet zo leuk gekleurd, wel met veters, bij Name-it.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 30 maart 2013 om 15:19
https://fbcdn-sphotos-h-a ... 6f1f65e42bd4a52ab70a7d7b2
nog effe een hahaha Houston thanks
)
nou Kim is wel de slechts gekleede zwangere doos die er is...jeez......
nog effe een hahaha Houston thanks

nou Kim is wel de slechts gekleede zwangere doos die er is...jeez......
zaterdag 30 maart 2013 om 18:41
[quote]Maleficent schreef op 22 maart 2013 @ 11:23:
[img]http://www.ilovefashionnews.nl/ilovefas ... ardas5.jpg[/img]
Kim K
Hier staat ze er toch wel leuk op?
[img]http://www.ilovefashionnews.nl/ilovefas ... ardas5.jpg[/img]
Kim K
Hier staat ze er toch wel leuk op?