Vies vol!
zondag 31 maart 2013 om 21:27
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 31 maart 2013 om 21:33
Valt toch nog wel mee?
Ik heb niet veel gegeten, ben geveld door de griep net als de rest van mijn gezin. Alle restjes van de brunch zijn met de gasten meegegaan.
Mijn schade:
2 minibakjes met ragout
Hartige muffin
2 gevulde eitjes
3 kleine scones met jam
Vanavond had ik geen trek, heb alleen een kaasstengel nog op.
Ik heb niet veel gegeten, ben geveld door de griep net als de rest van mijn gezin. Alle restjes van de brunch zijn met de gasten meegegaan.
Mijn schade:
2 minibakjes met ragout
Hartige muffin
2 gevulde eitjes
3 kleine scones met jam
Vanavond had ik geen trek, heb alleen een kaasstengel nog op.
zondag 31 maart 2013 om 21:35
zondag 31 maart 2013 om 21:36
zondag 31 maart 2013 om 21:36
Ik eet zo vaak veel te veel.
Standaard als we macaroni eten (minimaal 1 keer per week), gewoon omdat ik dat zooo lekker vind! Maar ook bij ander lekker eten schep ik 2 volle borden op.
En ook als ik naar de BK ga, dan neem ik altijd 2 Whoppers.
Gister heb ik me bijna misselijk gegeten aan paasbrood, gomballen en een stuk cake (na het avondeten).
Ik hou gewoon van lekker eten...!
Standaard als we macaroni eten (minimaal 1 keer per week), gewoon omdat ik dat zooo lekker vind! Maar ook bij ander lekker eten schep ik 2 volle borden op.
En ook als ik naar de BK ga, dan neem ik altijd 2 Whoppers.
Gister heb ik me bijna misselijk gegeten aan paasbrood, gomballen en een stuk cake (na het avondeten).
Ik hou gewoon van lekker eten...!
zondag 31 maart 2013 om 21:38
Ik had altijd last van de overvloed aan eiwitten als ik in een restaurant had gegeten. Daar kreeg ik zo'n vervelend vol gevoel van. Ben toen in restaurants maar vegagerechten gaan bestellen, of 2x voorgerecht.
Maar goed, volgende keer eerder maat houden dus, maar dat had je zelf vast ook al bedacht.
Maar goed, volgende keer eerder maat houden dus, maar dat had je zelf vast ook al bedacht.
zondag 31 maart 2013 om 21:38
3 dikke stukken rollade, een bord vol scrambled eggs met champignons, een punt ham/prei quiche, een rozijnenwentelteefje met flinke dot limoenboter, een glas appel/peer frambozen sap, 2 grote balistos, een heel afgebakken stokbrood met pittige kipkerrie ananas, twee plakken krentenbrood, een zakje bugels chips, 2 pruimen, veel aanmaaklimonade, ik ben trots op mezelf
zondag 31 maart 2013 om 21:39
quote:floreat schreef op 31 maart 2013 @ 21:38:
3 dikke stukken rollade, een bord vol scrambled eggs met champignons, een punt ham/prei quiche, een rozijnenwentelteefje met flinke dot limoenboter, een glas appel/peer frambozen sap, 2 grote balistos, een heel afgebakken stokbrood met pittige kipkerrie ananas, twee plakken krentenbrood, een zakje bugels chips, 2 pruimen, veel aanmaaklimonade, ik ben trots op mezelf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 maart 2013 om 21:43
Van te veel eten wordt je dik en van niet eten ga je dood.
Dus ja we hebben eten nodig en liefst ook nog gezond eten.
Maar veel mensen lijken vergeten te zijn dat eten niet alleen maar functioneel hoeft te zijn maar dat je ook best van mag genieten. Een gezond eetpatroon hoeft niet synoniem te zijn aan saai en vies.
Dus ja we hebben eten nodig en liefst ook nog gezond eten.
Maar veel mensen lijken vergeten te zijn dat eten niet alleen maar functioneel hoeft te zijn maar dat je ook best van mag genieten. Een gezond eetpatroon hoeft niet synoniem te zijn aan saai en vies.
zondag 31 maart 2013 om 21:47
Leentje, wat jij bij je ontbijt eet dat eet een 'normaal' mens over de hele dag verdeeld. Vreetzak.
Ik heb bij de brunch ook meer gegeten dan anders en bij het avondeten ook. Morgen nog een dagje lekker wat meer dan anders eten en vanaf dinsdag compenseer ik dat wel weer.
Een feestdag is toch geen feestdag zonder lekker eten?
Ik heb bij de brunch ook meer gegeten dan anders en bij het avondeten ook. Morgen nog een dagje lekker wat meer dan anders eten en vanaf dinsdag compenseer ik dat wel weer.
Een feestdag is toch geen feestdag zonder lekker eten?