Vies vol!
zondag 31 maart 2013 om 21:27
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 31 maart 2013 om 21:52
quote:Olivia1975 schreef op 31 maart 2013 @ 21:47:
Leentje, wat jij bij je ontbijt eet dat eet een 'normaal' mens over de hele dag verdeeld. Vreetzak.
Ik heb bij de brunch ook meer gegeten dan anders en bij het avondeten ook. Morgen nog een dagje lekker wat meer dan anders eten en vanaf dinsdag compenseer ik dat wel weer.
Een feestdag is toch geen feestdag zonder lekker eten?Dat moet je nog maar afwachten. Vooral nu je me vreetzak genoemd hebt.
Leentje, wat jij bij je ontbijt eet dat eet een 'normaal' mens over de hele dag verdeeld. Vreetzak.
Ik heb bij de brunch ook meer gegeten dan anders en bij het avondeten ook. Morgen nog een dagje lekker wat meer dan anders eten en vanaf dinsdag compenseer ik dat wel weer.
Een feestdag is toch geen feestdag zonder lekker eten?Dat moet je nog maar afwachten. Vooral nu je me vreetzak genoemd hebt.
zondag 31 maart 2013 om 21:52
quote:HelgaV schreef op 31 maart 2013 @ 21:50:
[...]
Ik heb die verbinding niet zo sterk met feestdagen en lekker eten. Van mij mag er elke dag lekker gegeten worden, feestdag of niet. Lekker betekent niet altijd te veel, te vet of te calorierijk.
Dat inderdaad.
Ik haat het als ik overvoerd word omdat dat blijkbaar feestelijk is. Ik vind er niets feestelijks aan om me als een foie-gras-gans vol te laten proppen bij mijn moeder ofzo.
[...]
Ik heb die verbinding niet zo sterk met feestdagen en lekker eten. Van mij mag er elke dag lekker gegeten worden, feestdag of niet. Lekker betekent niet altijd te veel, te vet of te calorierijk.
Dat inderdaad.
Ik haat het als ik overvoerd word omdat dat blijkbaar feestelijk is. Ik vind er niets feestelijks aan om me als een foie-gras-gans vol te laten proppen bij mijn moeder ofzo.
zondag 31 maart 2013 om 22:02
Ik ken het gevoel, die laatste paaseitjes had ik beter kunnen laten liggen. Burp. Het menu:
O: yoghurt met muesli, vers fruit, thee
L: twee zachtgekookte eieren, sinaasappelsap, twee broodjes tonijnsalade, luxe krentenbol-ding, meer fruit, meer thee
T: nog een luxe krentenbol-ding
D: pizza margarita, salade, aardbeienyoghurt
En net: nog meer thee en heel veel chocolade eitjes
Het was wel heel lekker...
O: yoghurt met muesli, vers fruit, thee
L: twee zachtgekookte eieren, sinaasappelsap, twee broodjes tonijnsalade, luxe krentenbol-ding, meer fruit, meer thee
T: nog een luxe krentenbol-ding
D: pizza margarita, salade, aardbeienyoghurt
En net: nog meer thee en heel veel chocolade eitjes
Het was wel heel lekker...
zondag 31 maart 2013 om 22:05
zondag 31 maart 2013 om 22:06
zondag 31 maart 2013 om 22:10
zondag 31 maart 2013 om 22:13