Ervaringen android tablets
zondag 31 maart 2013 om 22:20
Even een vraag. Mijn oudste zoontje heeft een verstandelijke handicap. Hij kan heel goed werken op een Ipad en het geeft hem soms ook echt heel veel rust om zich terug te trekken en daarmee te spelen. Echter, we hebben nu al 2 keer een kapotte Ipad gehad, en ik vraag me nu dus af of er een goedkoper alternatief is.
Iemand ervaringen met een goedkope variant?
Iemand ervaringen met een goedkope variant?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 31 maart 2013 om 22:41
Android is gelijkwaardig aan Apple. En er zijn prima Androidtablets te krijgen, bijvoorbeeld Samsung. Zelf heb ik een tweedehands Samsung Galaxy Tab 10.1 gekocht voor 150 euro, maar er zijn ook nog wel goedkopere modellen. Er zijn recent een aantal topics over geweest, staan nog wel interessante tips in.
donderdag 4 april 2013 om 23:38
Ik heb een Samsung Tablet 10.1 en hij bevalt me prima! Hij vervangt in principe mijn pc, die kon niet mee toen ik op mezelf ging wonen dus die staat nog bij mijn moeder (Geen plaats hier)
Ik mis hem alleen als ik een spelletje zoals de sims wil doen, maar verder.. Ik kan er eigenlijk alles mee wat ik wil!
Ik mis hem alleen als ik een spelletje zoals de sims wil doen, maar verder.. Ik kan er eigenlijk alles mee wat ik wil!