Ervaringen android tablets

31-03-2013 22:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag. Mijn oudste zoontje heeft een verstandelijke handicap. Hij kan heel goed werken op een Ipad en het geeft hem soms ook echt heel veel rust om zich terug te trekken en daarmee te spelen. Echter, we hebben nu al 2 keer een kapotte Ipad gehad, en ik vraag me nu dus af of er een goedkoper alternatief is.

Iemand ervaringen met een goedkope variant?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nexus 7. Maar die van mij is 7 inch. Ik ben super tevreden.
Android is gelijkwaardig aan Apple. En er zijn prima Androidtablets te krijgen, bijvoorbeeld Samsung. Zelf heb ik een tweedehands Samsung Galaxy Tab 10.1 gekocht voor 150 euro, maar er zijn ook nog wel goedkopere modellen. Er zijn recent een aantal topics over geweest, staan nog wel interessante tips in.
Ik zou voor een goede verzekering pleiten ipv een goedkopere tablet.
Vtech Storio een idee?
Mijn iPad werd onder gewonen inboedel verzekering vergoed .

Weet niet hoe die van jullie kapot gegaan zijn maar toen mijn dochter hem liet vallen kreeg ik hem 100% vergoed
Hier kregen we ook de iPad vergoed van de verzekering toen deze kapot was.. Zoon had hem laten vallen, verhaal gewoon eerlijk verteld bij de verzekering, we kregen het volledige bedrag vergoed. Ik zou het proberen als ik jou was..
Mijn vriend heeft de nieuwste Yarvik, ik heb een Ipad (1,5 jaar oud)maar die van hem is veel beter en sneller! En een gratis service als hij stuk is, weet niet precies wat de voorwaarden zijn, want hij doet t prima
Wij hebben een iPad en een samsung galaxy tab2, en de bediening van de iPad is wel veel intuïtiever. De kinderen vinden ze allebei leuk.
Ik heb ook een Yarvik en ben erg tevreden. Ding is supersnel en ook mijn 2-jarige kan er goed mee uit de voeten.
We hebben de vorige al van de verzekering vergoed gekregen, maar om er nou 2 in 1 jaar te claimen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb een Samsung Tablet 10.1 en hij bevalt me prima! Hij vervangt in principe mijn pc, die kon niet mee toen ik op mezelf ging wonen dus die staat nog bij mijn moeder (Geen plaats hier)

Ik mis hem alleen als ik een spelletje zoals de sims wil doen, maar verder.. Ik kan er eigenlijk alles mee wat ik wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven