things to do Den Haag

31-03-2013 20:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Volgende week ga ik met vriendinnetjes naar Den Haag voor een dagje. Ik zou t wel leuk vinden om naar een 'last minute' massage te gaan (in Amsterdam heb je dat veel zo'n massage stoel) of manicure of zoiets. Maar waar je geen afspraak van tevoren hoeft te maken. Ik ken den haag alleen niet goed. Weet iemand een of meerdere leuke adresjes? Dank alvast!
Er zit zo'n city spa gebeuren in de Torenstraat, heet Urban Oasis.
Soap treatment store op het Noordeinde
Soap moet je van tevoren afspraak maken. Ik zoek die andere even op internet!
In chinatown zitten overal goedkope massage-praktijkjes,,,
quote:Rary schreef op 31 maart 2013 @ 21:11:

In chinatown zitten overal goedkope massage-praktijkjes,,,Dat dus, in de Wagenstraat, vlak bij de Bijenkorf.
En je kunt er ook heerlijk lunchen, bij Scally's.
In Chinatown zitten maar 2 massagepraktijkjes die NIET aan een happy ending doen. De ene heet Yeah Come en de ander weet ik ff niet meer....geen aanrader dus wat mij betreft.
Best lastig dus... Misschien wel manicure in de Bijenkorf? (Net als A'dam)
quote:_ebba schreef op 31 maart 2013 @ 23:56:

In Chinatown zitten maar 2 massagepraktijkjes die NIET aan een happy ending doen. De ene heet Yeah Come en de ander weet ik ff niet meer....geen aanrader dus wat mij betreft.

Nogal suggestieve naam
Ja I know hahaha! Maar toch hebben ze geen happy ending ;)
quote:_ebba schreef op 31 maart 2013 @ 23:56:

In Chinatown zitten maar 2 massagepraktijkjes die NIET aan een happy ending doen. De ene heet Yeah Come en de ander weet ik ff niet meer....geen aanrader dus wat mij betreft.Helaas weet ik de naam niet, maar wel vriendinnen die in chinatown altijd naar thaise massage gaan voor weinig geld en erg tevreden ziijn....
http://www.yuzutang.nl/
Dank voor de reacties!
Natuurlijk moet je zelf weten wat je leuk vindt om te doen tijdens een dagje uit, maar waarom een dagje naar een andere stad gaan om in een massagesalon door te brengen (want dat kan je thuis ook)? Waarom niet genieten van de leuke dingen die Den Haag op zich te bieden heeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ja ik zou ook niet naar een massage gaan. Als het volgende week een beetje lekker weer is dan is het veel leuker om eens bij zee te gaan kijken in Kijkduin of in Scheveningen! Daar vind je misschien ook wel iets om een massage te kunnen krijgen, ooit zat zoiets op de pier.
Op de pier zit niet zoveel meer, verrotte bende..alleen het pannenkoekenhuis is een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven