Vies vol!

31-03-2013 21:27 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?

Voel me een beetje

De schade:

2 milka lepeleitjes

een stuk paasstol

toastjes met eiersalade

Dat nog naast het ontbijt en de lunch.

Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.

en een driegangendiner in een restaurant

met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.

morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik was gewoon aan het werk en heb bijna niets gegeten want voel me niet lekker. Een hele saaie pasen dus! Maar wij vieren dinsdag verlaat pasen, dus dan kan ik de schade inhalen vandaag:

Appel en thee

Thee

Hotdog met een paar frietjes en een salade (bedrijfskantine)

Thee met honing en limoen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Leuk al die lijstjes! Mijn schade:

Brunch (in 2 delen)

2 plakken suikerbrood incl roomboter

3 gevulde eieren

2 broodjes eiersalade

Berg paaseitjes

Div. Vruchtensapjes

Stuk tulband (excl arabier)

Stukje Börek kaas

Plakje rosbief

Avond

Thaise curry

Bank

Stukje Tony's chocolade (nog niet genoeg chocolade gehad vond ik )

Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!
Ok, hier komt het!

Als ontbijt: een croissant met oude kaas, mini pistolet met filet americain, en een "paashaas" brood. Dit samen met 2 koppen thee, een glas jogydrinl, een plak suikerbrood, roerei, 2 worstjes en een gekookt ei.

Tussendoor een paar kaasjes en een minipizzabroodje.

Vanavond hebben we met 4 personen een volle schaal vlees weggegourmet, wat zalm en koolvis erbij, stokbrood en salade.

Als toetje pannenkoeken met ijstaart en veeeeel slagroom en chocoladesaus.

En bij de thee vanavond nog een lekker stuk appelgebak!

Vind het hier gek dat ik nu niet kan slapen..
Ehm.

Eigenlijk alleen lasagne en wat sla gegeten, en daarna beetje ijs en 2 café noir (likkoekjes!).

En 2 kopjes thee, en cola light uit de fles gedronken.

Mijn eetregelmaat is weer ver te zoeken. Pff.

Ik quote Chris Powell maar ff: 'het zijn de keuzes die je elke dag maakt'.

Wacht, heb ook nog een stukje gerookte kipfilet op uurtje geleden. Gedeeld met de kat, die vindt dat ook zo lekker.
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 31 maart 2013 21:57 ontbijt:

scrambled eggs met gravad lachs en toast

paassbrood met roomboter

muffins met blackberries

fruit

tarwegrassap

kwark met havermout

salade met adocado en kip

wijn

kaas en wijn

carrotcake

dit was de stand om 15 uur Ik heb visioenen van de scrambled eggs met gravad lachs en tomaat wilikookwilikookwilikook
Ik eet 1x per week, en als ik dan eet zit ik ook zo vol. Ik voel me dan echt doodziek, dus ik snap wel dat je het naar vind dat je zo vol zit.

Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 12:13:

Ik eet 1x per week, en als ik dan eet zit ik ook zo vol. Ik voel me dan echt doodziek, dus ik snap wel dat je het naar vind dat je zo vol zit.

Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Jij eet 1x per week? Dus maar 52 x per jaar?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ja ik ben weer bezig hoor:

3 stukken paasstol met roomboter

1 stuk suikerbrood

gekookt eitje

tarwegrassapsmoothie

en wederom een stuk overheerlijke triple chocolate brownietaart met een topping van creme fraiche.
quote:Doperwt schreef op 01 april 2013 @ 00:37:

Leuk al die lijstjes! Mijn schade:

Brunch (in 2 delen)

2 plakken suikerbrood incl roomboter

3 gevulde eieren

2 broodjes eiersalade

Berg paaseitjes

Div. Vruchtensapjes

Stuk tulband (excl arabier)

Stukje Börek kaas

Plakje rosbief

Avond

Thaise curry

Bank

Stukje Tony's chocolade (nog niet genoeg chocolade gehad vond ik )

Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!Je mag niet zeggen "schade" alle producten zijn heerlijk en goed. Schade richt je aan door teveel te drinken, roken of door drugs.
Wow dat lijken wel eetbuien..
Bente, 1x per week eten lijkt wel op anorexia........

Uitsmijter met gegrild en gekruid spek en kaas op brood, 2 sneetjes suikerbrood met roomboter, grote koffie met melk en een glas verse sinasappelsap.

Thee met 2 sneden paasstol met roomboter en een handvol paaseitjes in verschillende smaken.

Lunch lentesoep (verse groentesoep met veel groenten, soepballetjes en enteuitjes dus 'lente'soep ) met een half stokbrood met kruidenboter en een glas ijsthee.

Zo koffie met een paastompouce als mijn ouders komen.

Vanavond gaan we gourmetten en ik heb vlees, vis, garnalen in knoflookolie, groenten, aardappeltjes, salade, sausjes, stokbroodjes met kruidenboter, pannenkoekenbeslag enzovoort.

Voor bij de koffie slagroom en handgemaakte bonbons.

Dan een wijntje en als het eten gezakt is wat te knabbelen er nog bij.
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 12:13:

Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Ik hoop dat je sarcasme modus aan stond toen je dat schreef?
Ja, gisteren het normale avondmaal maar even overgeslagen.

Ik voelde me echt een lokaal olifantje na 1e paasdag. Mijn hele middenrif en net daaronder zat me in de weg.

En niet omdat we nu zo ontzettend hebben zitten vreten alleen wel anders dan normaal ja.

Vandaag niet meer gelukkig
Oei, wat lees ik nu? Iemand die maar 1x per week eet? Wtf?
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 april 2013 @ 12:19:

ja ik ben weer bezig hoor:

3 stukken paasstol met roomboter

1 stuk suikerbrood

gekookt eitje

tarwegrassapsmoothie

en wederom een stuk overheerlijke triple chocolate brownietaart met een topping van creme fraiche.Meds, wat is een tarwegrassmoothie? Het zal wel meevallen, misschien, maar het klinkt echt heel vies.
Oke, als ik commentaar geef op ander moet ik zelf ook:

gister: croissantje, eitje, klein stukje paasbrood, stuk vruchten bavarois, een koekje, een vruchten koekje, handje nacho chips, handje kroepoek, bordje pasta, halve roze koek.

Vandaag tot nu toe: komyoghurt met perzik abrikoos, peer noten, gekonfijte gember en nog wat gedroogd fruit, tosti met kaas, toast met sellerie salade, toast met hagelslag, bakje doperwtjes. En ik moet nog avond eten...
Gisteren:

Brunch; 1 croissant met kaas en half broodje met filet americain

Tussendoor; 3 chocolade eitjes

Avondeten; paar pommes duchees uit de oven, 2 varkenshaasmedaillons, beetje peperroomsaus en sla met mandarijntjes, pijnboompitjes, komkommer en feta

Dessert: crème brulee

'S avonds wat chips

Vandaag: 1 croissant en gekookt eitje

Lunch; chocoladebroodje van danerolle

Avondeten; pasta met champignonsaus
Ik heb al via google gezocht op tarwegras smoothie, ik ben ook nieuwsgierig...Recept voor een smoothie met tarwegras

•1 banaan

•1 advocado

•1 mango

•750 ml water

•1 eetlepel tarwegraspoeder

Blender alles door elkaar tot een heerlijke gezonde smoothie en genieten maar!

maar we kunnen ook het recept van sabbitacalmeds afwachten....
Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voelt
Je "vies vol" eten, dat is toch helemaal niet prettig? Genieten van een extra hapje of iets extra lekkers daarentegen lijkt me helemaal niet verkeerd. Niet te dramatisch doen over een paar extra calorieën hè...

Dan ga ik ook met de billen bloot, vandaag at (en ga ik eten):

ontbijt: smoothie van banaan, frambozen, sinaasappelsap, yoghurt

tussendoor: twee cappuccino's in de zon

lunch: bruin pistoletje met gerookte zalm, bruin pistoletje met roerei en gerookte zalm, glas Vifit

tussendoor: stuk of 6 paaseitjes denk ik (kunnen er ook weleens 7 zijn geweest )

avondeten: kip chow mein met Chinees thee-ei en verschillende groentes

@bente: ik hoop echt dat je ondersteuning hebt bij je eetpatroon en dat je gaat leren om wat gezonder te eten. Eén keer per week eten is dus niet normaal, en al helemaal niet gezond.
quote:chili1971 schreef op 01 april 2013 @ 18:52:

Ik heb al via google gezocht op tarwegras smoothie, ik ben ook nieuwsgierig...Recept voor een smoothie met tarwegras

•1 banaan

•1 advocado

•1 mango

•750 ml water

•1 eetlepel tarwegraspoeder

Blender alles door elkaar tot een heerlijke gezonde smoothie en genieten maar!

maar we kunnen ook het recept van sabbitacalmeds afwachten....

Nou, klinkt niet verkeerd, al zou ik geloof ik de tarwegraspoeder en de avocado eruit laten

(zal zelf eens even googelen op tarwegraspoeder, er gaat echt een wereld voor mij open hier, maar goed)
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 19:00:

Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voeltDus jij eet maar 1x per week en vind dat niet raar. Goh, licht dat eens toe, welke maaltijd op welke dag eet je dan? Op zndag bij je ouders het diner ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Iemand weleens slappelsap op?

Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voelt

Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voeltEn 1x per week eten vind je niet raar of ongezond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven