Vies vol!
zondag 31 maart 2013 om 21:27
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
Voel me een beetje
De schade:
2 milka lepeleitjes
een stuk paasstol
toastjes met eiersalade
Dat nog naast het ontbijt en de lunch.
Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.
en een driegangendiner in een restaurant
met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.
morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 1 april 2013 om 00:24
Ik was gewoon aan het werk en heb bijna niets gegeten want voel me niet lekker. Een hele saaie pasen dus! Maar wij vieren dinsdag verlaat pasen, dus dan kan ik de schade inhalen vandaag:
Appel en thee
Thee
Hotdog met een paar frietjes en een salade (bedrijfskantine)
Thee met honing en limoen.
Appel en thee
Thee
Hotdog met een paar frietjes en een salade (bedrijfskantine)
Thee met honing en limoen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
maandag 1 april 2013 om 00:37
Leuk al die lijstjes! Mijn schade:
Brunch (in 2 delen)
2 plakken suikerbrood incl roomboter
3 gevulde eieren
2 broodjes eiersalade
Berg paaseitjes
Div. Vruchtensapjes
Stuk tulband (excl arabier)
Stukje Börek kaas
Plakje rosbief
Avond
Thaise curry
Bank
Stukje Tony's chocolade (nog niet genoeg chocolade gehad vond ik )
Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!
Brunch (in 2 delen)
3 gevulde eieren
2 broodjes eiersalade
Berg paaseitjes
Div. Vruchtensapjes
Stukje Börek kaas
Plakje rosbief
Avond
Thaise curry
Bank
Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!
maandag 1 april 2013 om 00:39
Ok, hier komt het!
Als ontbijt: een croissant met oude kaas, mini pistolet met filet americain, en een "paashaas" brood. Dit samen met 2 koppen thee, een glas jogydrinl, een plak suikerbrood, roerei, 2 worstjes en een gekookt ei.
Tussendoor een paar kaasjes en een minipizzabroodje.
Vanavond hebben we met 4 personen een volle schaal vlees weggegourmet, wat zalm en koolvis erbij, stokbrood en salade.
Als toetje pannenkoeken met ijstaart en veeeeel slagroom en chocoladesaus.
En bij de thee vanavond nog een lekker stuk appelgebak!
Vind het hier gek dat ik nu niet kan slapen..
Als ontbijt: een croissant met oude kaas, mini pistolet met filet americain, en een "paashaas" brood. Dit samen met 2 koppen thee, een glas jogydrinl, een plak suikerbrood, roerei, 2 worstjes en een gekookt ei.
Tussendoor een paar kaasjes en een minipizzabroodje.
Vanavond hebben we met 4 personen een volle schaal vlees weggegourmet, wat zalm en koolvis erbij, stokbrood en salade.
Als toetje pannenkoeken met ijstaart en veeeeel slagroom en chocoladesaus.
En bij de thee vanavond nog een lekker stuk appelgebak!
Vind het hier gek dat ik nu niet kan slapen..
maandag 1 april 2013 om 01:13
Ehm.
Eigenlijk alleen lasagne en wat sla gegeten, en daarna beetje ijs en 2 café noir (likkoekjes!).
En 2 kopjes thee, en cola light uit de fles gedronken.
Mijn eetregelmaat is weer ver te zoeken. Pff.
Ik quote Chris Powell maar ff: 'het zijn de keuzes die je elke dag maakt'.
Wacht, heb ook nog een stukje gerookte kipfilet op uurtje geleden. Gedeeld met de kat, die vindt dat ook zo lekker.
Eigenlijk alleen lasagne en wat sla gegeten, en daarna beetje ijs en 2 café noir (likkoekjes!).
En 2 kopjes thee, en cola light uit de fles gedronken.
Mijn eetregelmaat is weer ver te zoeken. Pff.
Ik quote Chris Powell maar ff: 'het zijn de keuzes die je elke dag maakt'.
Wacht, heb ook nog een stukje gerookte kipfilet op uurtje geleden. Gedeeld met de kat, die vindt dat ook zo lekker.
maandag 1 april 2013 om 08:46
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 31 maart 2013 21:57 ontbijt:
scrambled eggs met gravad lachs en toast
paassbrood met roomboter
muffins met blackberries
fruit
tarwegrassap
kwark met havermout
salade met adocado en kip
wijn
kaas en wijn
carrotcake
dit was de stand om 15 uur Ik heb visioenen van de scrambled eggs met gravad lachs en tomaat wilikookwilikookwilikook
scrambled eggs met gravad lachs en toast
paassbrood met roomboter
muffins met blackberries
fruit
tarwegrassap
kwark met havermout
salade met adocado en kip
wijn
kaas en wijn
carrotcake
dit was de stand om 15 uur Ik heb visioenen van de scrambled eggs met gravad lachs en tomaat wilikookwilikookwilikook
maandag 1 april 2013 om 12:15
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 12:13:
Ik eet 1x per week, en als ik dan eet zit ik ook zo vol. Ik voel me dan echt doodziek, dus ik snap wel dat je het naar vind dat je zo vol zit.
Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Jij eet 1x per week? Dus maar 52 x per jaar?
Ik eet 1x per week, en als ik dan eet zit ik ook zo vol. Ik voel me dan echt doodziek, dus ik snap wel dat je het naar vind dat je zo vol zit.
Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Jij eet 1x per week? Dus maar 52 x per jaar?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 1 april 2013 om 12:20
quote:Doperwt schreef op 01 april 2013 @ 00:37:
Brunch (in 2 delen)
3 gevulde eieren
2 broodjes eiersalade
Berg paaseitjes
Div. Vruchtensapjes
Stukje Börek kaas
Plakje rosbief
Avond
Thaise curry
Bank
Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!Je mag niet zeggen "schade" alle producten zijn heerlijk en goed. Schade richt je aan door teveel te drinken, roken of door drugs.
Brunch (in 2 delen)
3 gevulde eieren
2 broodjes eiersalade
Berg paaseitjes
Div. Vruchtensapjes
Stukje Börek kaas
Plakje rosbief
Avond
Thaise curry
Bank
Morgen herhaling van bovenstaand excl curry haha! Ben er alweer klaar voor!Je mag niet zeggen "schade" alle producten zijn heerlijk en goed. Schade richt je aan door teveel te drinken, roken of door drugs.
maandag 1 april 2013 om 15:30
Bente, 1x per week eten lijkt wel op anorexia........
Uitsmijter met gegrild en gekruid spek en kaas op brood, 2 sneetjes suikerbrood met roomboter, grote koffie met melk en een glas verse sinasappelsap.
Thee met 2 sneden paasstol met roomboter en een handvol paaseitjes in verschillende smaken.
Lunch lentesoep (verse groentesoep met veel groenten, soepballetjes en enteuitjes dus 'lente'soep ) met een half stokbrood met kruidenboter en een glas ijsthee.
Zo koffie met een paastompouce als mijn ouders komen.
Vanavond gaan we gourmetten en ik heb vlees, vis, garnalen in knoflookolie, groenten, aardappeltjes, salade, sausjes, stokbroodjes met kruidenboter, pannenkoekenbeslag enzovoort.
Voor bij de koffie slagroom en handgemaakte bonbons.
Dan een wijntje en als het eten gezakt is wat te knabbelen er nog bij.
Uitsmijter met gegrild en gekruid spek en kaas op brood, 2 sneetjes suikerbrood met roomboter, grote koffie met melk en een glas verse sinasappelsap.
Thee met 2 sneden paasstol met roomboter en een handvol paaseitjes in verschillende smaken.
Lunch lentesoep (verse groentesoep met veel groenten, soepballetjes en enteuitjes dus 'lente'soep ) met een half stokbrood met kruidenboter en een glas ijsthee.
Zo koffie met een paastompouce als mijn ouders komen.
Vanavond gaan we gourmetten en ik heb vlees, vis, garnalen in knoflookolie, groenten, aardappeltjes, salade, sausjes, stokbroodjes met kruidenboter, pannenkoekenbeslag enzovoort.
Voor bij de koffie slagroom en handgemaakte bonbons.
Dan een wijntje en als het eten gezakt is wat te knabbelen er nog bij.
maandag 1 april 2013 om 17:43
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 12:13:
Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Ik hoop dat je sarcasme modus aan stond toen je dat schreef?
Eigenlijk snap ik ook niet waarom mensen met pasen zoveel eten. Het lijkt wel alsof iedereen het gewoon om het eten doet..Ik hoop dat je sarcasme modus aan stond toen je dat schreef?
maandag 1 april 2013 om 17:49
maandag 1 april 2013 om 17:50
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 april 2013 @ 12:19:
ja ik ben weer bezig hoor:
3 stukken paasstol met roomboter
1 stuk suikerbrood
gekookt eitje
tarwegrassapsmoothie
en wederom een stuk overheerlijke triple chocolate brownietaart met een topping van creme fraiche.Meds, wat is een tarwegrassmoothie? Het zal wel meevallen, misschien, maar het klinkt echt heel vies.
ja ik ben weer bezig hoor:
3 stukken paasstol met roomboter
1 stuk suikerbrood
gekookt eitje
tarwegrassapsmoothie
en wederom een stuk overheerlijke triple chocolate brownietaart met een topping van creme fraiche.Meds, wat is een tarwegrassmoothie? Het zal wel meevallen, misschien, maar het klinkt echt heel vies.
maandag 1 april 2013 om 17:56
Oke, als ik commentaar geef op ander moet ik zelf ook:
gister: croissantje, eitje, klein stukje paasbrood, stuk vruchten bavarois, een koekje, een vruchten koekje, handje nacho chips, handje kroepoek, bordje pasta, halve roze koek.
Vandaag tot nu toe: komyoghurt met perzik abrikoos, peer noten, gekonfijte gember en nog wat gedroogd fruit, tosti met kaas, toast met sellerie salade, toast met hagelslag, bakje doperwtjes. En ik moet nog avond eten...
gister: croissantje, eitje, klein stukje paasbrood, stuk vruchten bavarois, een koekje, een vruchten koekje, handje nacho chips, handje kroepoek, bordje pasta, halve roze koek.
Vandaag tot nu toe: komyoghurt met perzik abrikoos, peer noten, gekonfijte gember en nog wat gedroogd fruit, tosti met kaas, toast met sellerie salade, toast met hagelslag, bakje doperwtjes. En ik moet nog avond eten...
maandag 1 april 2013 om 18:21
Gisteren:
Brunch; 1 croissant met kaas en half broodje met filet americain
Tussendoor; 3 chocolade eitjes
Avondeten; paar pommes duchees uit de oven, 2 varkenshaasmedaillons, beetje peperroomsaus en sla met mandarijntjes, pijnboompitjes, komkommer en feta
Dessert: crème brulee
'S avonds wat chips
Vandaag: 1 croissant en gekookt eitje
Lunch; chocoladebroodje van danerolle
Avondeten; pasta met champignonsaus
Brunch; 1 croissant met kaas en half broodje met filet americain
Tussendoor; 3 chocolade eitjes
Avondeten; paar pommes duchees uit de oven, 2 varkenshaasmedaillons, beetje peperroomsaus en sla met mandarijntjes, pijnboompitjes, komkommer en feta
Dessert: crème brulee
'S avonds wat chips
Vandaag: 1 croissant en gekookt eitje
Lunch; chocoladebroodje van danerolle
Avondeten; pasta met champignonsaus
maandag 1 april 2013 om 18:52
Ik heb al via google gezocht op tarwegras smoothie, ik ben ook nieuwsgierig...Recept voor een smoothie met tarwegras
•1 banaan
•1 advocado
•1 mango
•750 ml water
•1 eetlepel tarwegraspoeder
Blender alles door elkaar tot een heerlijke gezonde smoothie en genieten maar!
maar we kunnen ook het recept van sabbitacalmeds afwachten....
•1 banaan
•1 advocado
•1 mango
•750 ml water
maandag 1 april 2013 om 19:01
Je "vies vol" eten, dat is toch helemaal niet prettig? Genieten van een extra hapje of iets extra lekkers daarentegen lijkt me helemaal niet verkeerd. Niet te dramatisch doen over een paar extra calorieën hè...
Dan ga ik ook met de billen bloot, vandaag at (en ga ik eten):
ontbijt: smoothie van banaan, frambozen, sinaasappelsap, yoghurt
tussendoor: twee cappuccino's in de zon
lunch: bruin pistoletje met gerookte zalm, bruin pistoletje met roerei en gerookte zalm, glas Vifit
tussendoor: stuk of 6 paaseitjes denk ik (kunnen er ook weleens 7 zijn geweest )
avondeten: kip chow mein met Chinees thee-ei en verschillende groentes
@bente: ik hoop echt dat je ondersteuning hebt bij je eetpatroon en dat je gaat leren om wat gezonder te eten. Eén keer per week eten is dus niet normaal, en al helemaal niet gezond.
Dan ga ik ook met de billen bloot, vandaag at (en ga ik eten):
ontbijt: smoothie van banaan, frambozen, sinaasappelsap, yoghurt
tussendoor: twee cappuccino's in de zon
lunch: bruin pistoletje met gerookte zalm, bruin pistoletje met roerei en gerookte zalm, glas Vifit
tussendoor: stuk of 6 paaseitjes denk ik (kunnen er ook weleens 7 zijn geweest )
avondeten: kip chow mein met Chinees thee-ei en verschillende groentes
@bente: ik hoop echt dat je ondersteuning hebt bij je eetpatroon en dat je gaat leren om wat gezonder te eten. Eén keer per week eten is dus niet normaal, en al helemaal niet gezond.
maandag 1 april 2013 om 19:03
quote:chili1971 schreef op 01 april 2013 @ 18:52:
Ik heb al via google gezocht op tarwegras smoothie, ik ben ook nieuwsgierig...Recept voor een smoothie met tarwegras
•1 banaan
•1 advocado
•1 mango
•750 ml water
Nou, klinkt niet verkeerd, al zou ik geloof ik de tarwegraspoeder en de avocado eruit laten
(zal zelf eens even googelen op tarwegraspoeder, er gaat echt een wereld voor mij open hier, maar goed)
•1 banaan
•1 advocado
•1 mango
•750 ml water
Nou, klinkt niet verkeerd, al zou ik geloof ik de tarwegraspoeder en de avocado eruit laten
(zal zelf eens even googelen op tarwegraspoeder, er gaat echt een wereld voor mij open hier, maar goed)
maandag 1 april 2013 om 19:07
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 19:00:
Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voeltDus jij eet maar 1x per week en vind dat niet raar. Goh, licht dat eens toe, welke maaltijd op welke dag eet je dan? Op zndag bij je ouders het diner ofzo?
Nee ik was niet sarcastisch, en zo heel raar is dat niet hoor. Ik vind het raarder als ik zie wat jullie allemaal voor ongezondde dingen eten zonder dat je je slecht voeltDus jij eet maar 1x per week en vind dat niet raar. Goh, licht dat eens toe, welke maaltijd op welke dag eet je dan? Op zndag bij je ouders het diner ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!