Vies vol!

31-03-2013 21:27 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?

Voel me een beetje

De schade:

2 milka lepeleitjes

een stuk paasstol

toastjes met eiersalade

Dat nog naast het ontbijt en de lunch.

Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.

en een driegangendiner in een restaurant

met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.

morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Bente is van de Stackers en begrijpt niet waarom ze niet meer afvalt.

Dat e binnenkort waarschijnlijk dood neervalt met een hartstilstand zullen we maar niet vertellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind trouwens juist dat sommige mensen best weinig eten.

Ik eet zelf afgelopen dagen ook wat minder dan normaal omdat ik een beetje half net niet ziek ben zeg maar, niet zo'n trek. Maar als je echt wilt schrikken zal ik hier van de week eens posten

En nee, ik voel me daar niet slecht bij en geniet er wel van.
quote:Fame schreef op 01 april 2013 @ 19:10:

Dat e binnenkort waarschijnlijk dood neervalt met een hartstilstand zullen we maar niet vertellen.Zucht.
quote:Fame schreef op 01 april 2013 @ 19:10:

Dat e binnenkort waarschijnlijk dood neervalt met een hartstilstand zullen we maar niet vertellen.Je bedoelt dat ze dan aan de stekkers mag bij mogelijke re-animatie
oke, voor Bente

(en dan zal ik mijn goed bedoelde adviezen verder binnen houden, want dat heeft toch geen zin )
quote:Dibbes1 schreef op 01 april 2013 @ 19:07:

Iemand weleens slappelsap op?Nee, wel eens van gehoord, geloof ik. Vertel?
Ik zit niet aan de stackers hoor! ik had alleen gelezen een tijd geleden dat het werkt.

En het is misschien raar om te horen 1x per week eten, maar dat komt denk ik doordat niemand dat doet. Als iedereen dat zou doen was het toch ook niet raar.. En ik eet niet echt een maaltijd, ik heb sinds december geen warme maaltijd op. Dus als ik eet dan eet ik meergranen beschuit.
TO, dat valt toch wel mee? Bij een feestdag hoort lekker eten erbij hoor, niks mis mee!
Nou mijn lijstje van vandaag:

Ontbijt: 2 sneden kerststol met roomboter en poedersuiker

Lunch: 1,5 broodje kipkerrie

Tussendoor: klein stukje chocola

Diner: patatje speciaal, kaassoufflet en kipcorn gehaald bij de Bram, ben nu waar in mn eigen huis was het hele weekend bij mn ouders en mn ijskast is leeg

Trouwens over tarwegras gesproken mijn moeder heeft van die hele kleine bakjes net groene drap, staat volgens haar gelijk aan 3 kilo groente. Ik heb er even aan geroken, maar vond het Zo stinken dat ik zeker weet dat ik over mn nek ga als ik dat drink.
Vanmorgen een snee paasstol, vanmiddag (na een strandwandeling van dik een uur) een kiploempia en vanavond aardappels, rode bieten en een vegaschijf.
quote:Ikje86 schreef op 01 april 2013 @ 19:49:

Diner: patatje speciaal, kaassoufflet en kipcorn gehaald bij de Bram, ben nu waar in mn eigen huis was het hele weekend bij mn ouders en mn ijskast is leeg

Trouwens over tarwegras gesproken mijn moeder heeft van die hele kleine bakjes net groene drap, staat volgens haar gelijk aan 3 kilo groente. Ik heb er even aan geroken, maar vond het Zo stinken dat ik zeker weet dat ik over mn nek ga als ik dat drink.Ik heb op internet een heel positief verhaal gelezen, zou super gezond zijn etc. Het enige nadeel: het is niet te flossen.

.Was de stol nog goed?

Trouwens over tarwegras gesproken mijn moeder heeft van die hele kleine bakjes net groene drap, staat volgens haar gelijk aan 3 kilo groente. Ik heb er even aan geroken, maar vond het Zo stinken dat ik zeker weet dat ik over mn nek ga als ik dat drink.

Dit vind ik dus helemaal niet zo super veel. Avond eten is misschien niet mega gezond, maar qua hoeveelheid vind ik het heel normaal eigenlijk.

Meds, die is pas raar
quote:luni schreef op 01 april 2013 @ 20:00:

[...]

Was de stol nog goed? Ik kreeg vandaag ook ergens kerststol aangeboden.
1 keer per week eten vind ik al veel te veel. Daarom stop ik een maand lang al mijn eten in de blender, bewaar het in een koelruimte en spuit het vervolgens eens in het halfjaar direct in mijn bloedbaan. Veel gezonder dan zo'n vies warm bord eten voor je neus.
Some flies are too awesome for the wall
quote:vosje78 schreef op 01 april 2013 @ 19:18:

[...]

Nee, wel eens van gehoord, geloof ik. Vertel?Het is tot sap gepureerde sla met appelsap. Nu zal ik niet snel zeggen dat ik iets vies vind en probeer graag dingen uit alleen dit smaakt wel zo ranzig, brrr.
mijn smoothie vandaag:

tarwegrassappoeder

sojamelk

kiwi

lijnzaad
quote:vosje78 schreef op 01 april 2013 @ 20:03:

[...]

Ik kreeg vandaag ook ergens kerststol aangeboden.

hoewel die dingen best nog goed zouden kunnen zijn, tjokvol conserveringsmiddelen.. Moet kunnen voor een keertje.

Ik ben helemaal niet zo'n zoetekauw maar die stollen, mmmmm.
Nou dan ga ik maar eens een schaaltje chips halen, om al die tarwegrasmeuk van jullie een beetje te compenseren.
Als je al je eten bewaard en dan in 1x inneemt heeft het natuurlijk ook geen zin..
ik heb veel meer gegeten.. vanaf morgen gezond eten!
ikhouechtvandoperwtjes
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 april 2013 @ 20:17:

mijn smoothie vandaag:

tarwegrassappoeder

sojamelk

kiwi

lijnzaad

Dank voor het recept.

Waarom drink je het eigenlijk? ben wel benieuwd. Ik heb een beetje op internet lopen kijken, maar het kwam een beetje alternatief over (excuzes): ze beloven dat het echt overal goed voor is en er zit net zo veel vitamine in als in 3 kilo kiwi's ofzo. dat had ik niet echt verwacht bij jou? Of is het stiekem ontzettend evidence based?
quote:Dibbes1 schreef op 01 april 2013 @ 20:17:

[...]

Het is tot sap gepureerde sla met appelsap. Nu zal ik niet snel zeggen dat ik iets vies vind en probeer graag dingen uit alleen dit smaakt wel zo ranzig, brrr.

Oh, nee, doe mij maar de tarwegrasdinges van meds...

Ik vind ook niet gauw iets vies, maar gepureerde groente en dan met zoet
Score voor vandaag, met nadruk niet schade.

Ontbijt: 2 spiegeleieren op 2 sneden volkorenbrood met mayonaise, tomatenketchup, ham, 1000 dagen kaas, komkommer en tomaat, koffie verkeerd met suiker, vergeperst sinaasappelsap, schaaltje Griekse yoghurt met honing en walnoten.

Tussendoor: Koffie verkeerd met 2 sneden paasbrood met roomboter en een handje paaseitjes. Banaan en Elstar met een handje walnoten.

Lunch: Ongeveer een 1/2 Pave brood met olijven erin met kruidenboter, tapenade, Fourme d'Ambert, Caciotta truffel (kaas), paar plakken anti pasto misto (vleeswaren, samen verpakt), stukje paté en croute, paar olijven, paar artisjokken, paar pepadews, paar stukjes Fuet, stuk of 4 halve sandwiches met gerookte zalm en Parmaham, 2 scones met soort van double cream (mascarpone met crème fraîche) aarbeienjam en English orange marmelade, snee suikerbrood met roomboter, schaaltje aardbeien met slagroom, 2 glazen rode wijn en een paar glazen bronwater met prik.

Tussendoor: Koffie verkeerd met een stuk of 6 truffels. Paar glazen bronwater en een glas cola met een paar handjes Elitehaver.

Avondeten: Ongeveer 30 asperges (gokje), 2 keer met ham, 1 keer met gerookte wilde zalm. Met 3 gekookte eieren en een paar aardappels en lekker veel hollandaisesaus, 2 glazen droge witte wijn, bronwater, crème brûlée en een dubbele espresso met een likeurtje.

Tussendoor: Verse muntthee met honing, sneetje paasbrood (moet op en zonde om weg te gooien) met roomboter en nog een paar truffels.

Zit niet vies vol en ben vandaag ook nog niet uitgegeten.
quote:vosje78 schreef op 01 april 2013 @ 21:15:

[...]

Oh, nee, doe mij maar de tarwegrasdinges van meds...

Ik vind ook niet gauw iets vies, maar gepureerde groente en dan met zoet Mijn oudste en nichtje hebben laatst deze groene smoothie gemaakt, knalgroen mag ik wel zeggen. En hij was erg lekker. Had niet het idee dat ik spinazie zat te drinken terwijl dat er wel in zit. Misschien dat je deze wel lekker vindt?

Overigens, grut hier is best makkelijk met eten. Maar of ik er gras in krijg? Ik zal het eens voorleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven