Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier ook verder niets interessants hoor. Viel vanmiddag op de bank in slaap en had daar nog gelegen als Ajax niet had gescoord (juichende mannen) en vervolgens de hond eten wilde (blaffende hond)

Nu wordt er van mij verwacht dat ik pizza ga maken, dat ben ik aan 't uitstellen.
Later is nu
oh dreamer het kan nog erger. Lees het topic Overdrijf ik nu echt?
eten wordt hier verzorgd...door man en Jamie.

Hier, hij maakt voor jou een pizza

Nou.. erger.. Mijn dochter gaat gelukkig nog niet de stad in en als ze naar een schoolfeest is geweest fietst ze gelukkig met vriendinnen tot vlakbij m'n huis. Ik heb haar al eens voor de wijk opgewacht, om met hen naar huis te fietsen.... Nou staat onze wijk niet echt goed bekend, moet ze door een parkje heen en ja.. dat vind ik dus ook eng.. Moet wel zeggen dat dat mede ingegeven is door m'n moeder. Ze komt op vrijdagavond al wel alleen thuis van vriendinnen..

En echt.. ik weet dat er meestal niets gebeurt, maar dat wil ik graag zo houden
Later is nu
ah... dat is lief van Jamie.. maar ik denk of eigenlijk ga ervan uit dat mijn pizza stukken lekkerder is
Later is nu
Hoe kan ik een foto van mijn comp hier toevoegen als ik een foto toe wil voegen ziek ik dat het alleen via een website kan??

Of snap ik het gewoon niet
Foto elders neerzetten, op photobucket of zoiets. Dan de link kopieren, via icoontje met bergje (4e van rechts) kun je plakken
Later is nu
Dank je,ik zal het even proberen..Heb alleen geen photobucket oid..
Maak je aan. Je hebt verschillende sites. Photobucket, Mijnalbum, Flickr..
Later is nu
Nou, ik vind het er toch altijd wel heel lekker uitzien, de produkten van Jamie. Zou wel een pizza, die door hem gemaakt is, lusten! Nou ja.. nu niet meer. Net gegeten.

Maarre.. die van jou, Dream, die zijn dus nog lekkerder-der-der?
Ik vind Jamie super om naar te kijken. Het ziet er altijd heel lekker uit.

Toch denk ik ook dat de plaatpizza, die wij wel eens maken, met alles erop wat wij lekker vinden. toch nog lekkerder vind.

Maar groot Jamie-liefhebber, alleen die pizza vind ik niet super.

Bezorgde moeder, ik ben bang dat ik een heel erg overbezorgde moeder ben. Vroeger fietste ik ook overal (n.a.v. dat andere topic) maar als ik eraan denk dat dochter ooit ook alleen op donkere plekken gaat fietsen, dan krijg ik de zenuwen.

Gelukkig is ze pas 5 en heb ik nog even om aan 't idee te wennen.

Mijn eerste Paasdag was K.... met een hele grote K.

Ben eigenlijk wel helemaal klaar met zus maar ben bang om 't helemaal kwijt te raken.

Ruzie duurt nog even voort.

Sommige dagen zijn gewoon niet leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Het werd geen pizza. Ik had gewoon geen zin in koken, dus heb vlees van het gourmetten van 2 dagen terug voor de heren opgewarmd.

Heeeeerlijk boek uitgelezen en wacht nu wijselijk tot morgen voor volgend boek
Later is nu
Ik hoop dat het met Eindeloos allemaal goed gaat?

Later is nu

Zo poepig!
Later is nu

Het is maandag, we zijn vrij (toch?) en de zon schijnt.. Als dat niet mooi is!
Later is nu
Later is nu
Goedemorgen. Fijn, hier schijnt de zon ook. Het waait wel hard, zo te horen. 's Kijken wat ik vandaag ga doen. Niet wéér zo'n duffe dag als gisteren!

Wij hadden dus de scharrelkip van Jamie. Was erg lekker en de botjes hebben de hele avond staan te pruttelen voor bouillon. Eten we van de week lekker kippensoep.

Nou het is lekker zonnig. Dat is wel weer fijn.

Ruzie met je zus Gatti? Klinkt alsof het al langer sleept. Sterkte en wijsheid gewenst.
Ik heb vandaag de pijn van hele week ontvangen, geloof ik. Man is dus alleen met zoon op pad voor 'neut'n scheit'n' (noten schieten ja), dochter is nog niet terug en ik doe zo min mogelijk: de was, de keuken schoon, dat soort werk

(zoon en man hebben stofzuigen en natte groepen voor hun rekening genomen hoor)

Ik ga nu weer met e-reader en kopje thee + chocolde op de bank. Wel in het zonnetje, niet buiten. Daar is de tuin nog niet geschikt voor, helaas. Het weer wel bijna, zo lijkt het ineens

Later is nu
Oef, dat is minder, Dream. Helpt 't rustige op de bank zitten? Oh, en wat voor taal is dat, die je daar gebruikt? 'Neut'n scheit'n', echt nog nooit van gehoord!

Ik heb vanmiddag lekker bij Intratuin rondgedwaald. Echt zo'n heerlijke winkel, ik kijk mijn ogen uit en vind het echt heerlijk, al die kleuren en bloemen en nieuwe dingen. Niks gekocht trouwens, wel genoeg gezien dat ik mooi vind.

Maar wel nieuwe inspiratie opgedaan: toen ik thuis was heb ik, met allerlei dingen die ik al had, iets leuks voor op de grote tafel samengesteld. Denk aan: groot dienblad, kaarsen, nepbloemen, echte klimop in leuke potjes, lantaarn, rozenkwarts-blok. Alles in de kleuren roze, rood, oranje. Erg tevreden over!

Hallo lieve meiden...................

Even gewist,

Kom later weer.....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloos wat een .. sja.. hoe zeg je dat?

sterkte vrouw
Later is nu
quote:Elmervrouw schreef op 01 april 2013 @ 17:49:

Oef, dat is minder, Dream. Helpt 't rustige op de bank zitten? Oh, en wat voor taal is dat, die je daar gebruikt? 'Neut'n scheit'n', echt nog nooit van gehoord!

Ik heb vanmiddag lekker bij Intratuin rondgedwaald. Echt zo'n heerlijke winkel, ik kijk mijn ogen uit en vind het echt heerlijk, al die kleuren en bloemen en nieuwe dingen. Niks gekocht trouwens, wel genoeg gezien dat ik mooi vind.

Gronings als het goed is, EV Maar ik spreek het niet, schrijf het nog slechter.

Intratuin is heerlijk. Zat lang bij ons in de buurt. Ging ik wel eens heen om 'leeg' te raken. Gewoon dwalen, bloemetjes kijken, lekker warm, gezellig kinderen mee, kopje koffie drinken. Dat werk. Heerlijk inderdaad!

Later is nu
Oh Eindeloos, wat een vreselijk verhaal en wat een klote hulp.

Ik zal niets meer erover zeggen zodat je 't privé kunt houden.

Ik wil je natuurlijk wel heel veel sterkte wensen en we zijn hier voor je.

Ik hoop dat 't snel wat makkelijker voor je wordt!

Wel heel blij om weer even iets van je te horen!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven