Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
EV, ik ben gek op de Intratuin en alle andere tuincentra.

Ben helaas er niet zo goed in om niets uit te geven. Ik geef teveel uit aan tuinspullen.

Gelukkig komt 't betere weer eraan en kunnen er weer bloemen en planten komen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Even heel snel tegen Eindeloos zeggen dat ik je gelezen heb en ik wens je heel veel sterkte met alles

en nu moet ik gaan rennen. Moet voor APK met auto.

Tot later!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Pff het is geen maandag, maar zo voelt het wel!

Mooi he? Ik heb eens nieuwe kleren aan

Sterkte vandaag Eindeloos.
Later is nu
Later is nu
Voor jou Eindeloos!

Wat een geluk die zomertijd, en vooral wat een geluk dat onze zoon erin trapt. Heerlijk een uur later wakker dan vorige week.

haha, mijn dochter denkt daar anders over. Zij was het eerste uur vrij en ik dacht dat ze zich door de zomertijd versliep en maakte haar wakker

Maar als het werkt dan werkt het! Mijn kinderen werden altijd al vrij snel weer vroeg wakker. Gelukkig ging het andersom, bij de wintertijd, ook altijd goed. Vaak is dat aan 't einde van de herfstvakantie en dan lieten we ze gewoon steeds wat langer op.
Later is nu
Ik heb niet alles meegekregen Eindeloos, maar ik zit me gewoon plaatsvervangend kwaad te maken op die zgn hulpverleners. Lekker dan.

Op je strepen staan hè!

Zo school weer begonnen. Zoon 1 is ziek thuis. Hij was het hele weekend al niet zo lekker. Lusteloos, buikpijn, maar geen koorts. Nou ja, komt wel goed.

Zoon 2, die altijd voor dag en dauw op is, lag vanmorgen dus nog gewoon te slapen, haha.

Is ook wat: ik heb zelf slecht geslapen en zit me al een paar uur op te vreten over de afspraak met LG die ik straks heb...belt personeelszaken op dat ze ziek is en de afspraak dus niet door kan gaan. Lekker dan! Afspraak is verplaatst naar volgende week, zucht.
Ik hoop dat we dit nog even volhouden.
Ah.. balen Starshine, want dat komt jouw nachtrust natuurlijk niet ten goede. Beter dat je het gehad hebt. Nog leuke plannen voor vandaag dan?

Ik zet het net ook op facebook: voor mijn raam (nouja, ik moet er even voor opstaan) ligt een groepje militairen in opleiding in het water! Tenminste.. ze doen iets met vlot maken ofzo, Springen met ontbloot bovenlijf (alsof een tshirt dan nog helpt) het water in en klimmer weer op de steiger, om er net zo makkelijk aan de andere kant weer in te springen

Later is nu
leuke plannen.. neu niet echt. gewoon de dagelijkse dingen. Zou ook wel willen shoppen bij intratuin, maar het geld is nogal op. Bovendien heb ik geen groene vingers. Ik vind het wel leuk om allemaal te bekijken, maar ben zelf een ramp met plantjes.
Ik las 't Dreamer. Goed begin van je werkweek. In ieder geval niet saai.
hmm halfnaakte militairen onder je raam is nooit weg toch?
Nou, het zijn knulletjes van zo'n jaar of 16-18. En nét te ver weg om echt van te genieten, zeg maar. Meer een trigger voor m'n bezorgde moedergevoelens 'komt dat wel goed' 'kan dat zomaar' Toch jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had, had ik op afstand foto's kunnen maken
Later is nu
....
EV.. beroerd dat dit nou weer tegenzit.
Later is nu
EV, wat een kl...nieuws over je auto.
Ja, en dan zei ik ook nog 'rotnieuws zeg, op de maandagmorgen' en het is niet eens maandag.

Bah, ik heb het gevoel dat hier alles, alles ALLES tegenzit en het nooit eens een keer gemakkelijker wordt in mijn leven!!!!

Ik ga maar een rondje lopen met de hond, even uitwaaien, ben ontzettend opgefokt.
Een troostpoesje voor jou, EV

(*oké, dat klinkt fouter dan bedoeld )
Later is nu
He getver EV.

Ik snap het ook nooit hoor hoe andere mensen het doen. Alles gaat maar op aan vaste lasten en als ik eens wat extra s kan sparen, dan komt er weer iets onverwachts doorheen.
Ik heb nu toch niet iedereen weggejaagd, hoop ik?
Het gaat wel weer. We dealen er maar gewoon weer mee. Geld is maar geld, tenslotte.. De andere dingen zijn véél moeilijker, als het daarover gaat.

(hij glittert niet, is er wel geschikt voor )
Later is nu

En een goedemorgen. Op zich kan ik zeggen 'that's the spirit' EV, maar aan de andere kant kunnen geldproblemen andere problemen nog lastiger maken. Geld maakt niet gelukkig, maar helpt tot een bepaalde hoeveelheid gewoon.

Ik heb mij vanmorgen wél naar de fitness gesleept, maar heb (lang) niet alles gedaan. Toch gaat het dan vaak beter dan verwacht, dat scheelt
Later is nu
god ja, maar ik herken het wel.

Man zonder werk, geen uitzicht op een baan ook (heeft in 9 maanden pas 1 gesprek gehad). Ik met werkproblemen. We hebben al zoveel lasten geschrapt, maar het is niet genoeg. Ondertussen wil je dat de kinderen gewoon hun sport kunnen blijven doen, maar die moeten weer nieuwe schoenen, tenues en andere zooi hebben.

We gaan al twee jaar niet op vakantie, de vloer moest drie jaar geleden al vervangen worden, net als het behang, de verf op de trap en de plafonds moeten gewit.

Solliciteren schiet bij mij dus ook niet op. Met spw kan ik ineens nergens meer terecht. Ze willen ineens SPH of verzorgende IG. 'nederland zit te springen om verzorgenden' ammehoela! Ik heb elke instelling al geprobeerd, maar bijna nergens bieden ze nog werken-leren aan voor verzorgende IG.

Heb nu nog 1 sollicitatie lopen waar ik wat van verwacht en heb maar info gevraagd bij het ziekenhuis voor de opleiding verpleegkunde. Dat is toch ook weer een stapje hoger dan IG.

Afwachten dus maar of ik meteen met werken-leren daar kan beginnen, want het normale traject is dat je eerst 2 jaar student bent en dan pas krijg je betaalt. Sorry, dat kan dus niet uit. Maar misschien omdat ik vanuit de spw Eerder Verworven Competenties heb.... duimen maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven