Vies vol!

31-03-2013 21:27 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er net als ik vandaag teveel geg(vr)eten?

Voel me een beetje

De schade:

2 milka lepeleitjes

een stuk paasstol

toastjes met eiersalade

Dat nog naast het ontbijt en de lunch.

Laatste 2 heb ik expres een beetje karig gehouden.

en een driegangendiner in een restaurant

met een wijntje, nog een wijntje en daarna nog 1.

morgen maar weer even normaal doen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:leentjedb schreef op 01 april 2013 @ 21:28:

Score voor vandaag, met nadruk niet schade.

Ontbijt: 2 spiegeleieren op 2 sneden volkorenbrood met mayonaise, tomatenketchup, ham, 1000 dagen kaas, komkommer en tomaat, koffie verkeerd met suiker, vergeperst sinaasappelsap, schaaltje Griekse yoghurt met honing en walnoten.

Tussendoor: Koffie verkeerd met 2 sneden paasbrood met roomboter en een handje paaseitjes. Banaan en Elstar met een handje walnoten.

Lunch: Ongeveer een 1/2 Pave brood met olijven erin met kruidenboter, tapenade, Fourme d'Ambert, Caciotta truffel (kaas), paar plakken anti pasto misto (vleeswaren, samen verpakt), stukje paté en croute, paar olijven, paar artisjokken, paar pepadews, paar stukjes Fuet, stuk of 4 halve sandwiches met gerookte zalm en Parmaham, 2 scones met soort van double cream (mascarpone met crème fraîche) aarbeienjam en English orange marmelade, snee suikerbrood met roomboter, schaaltje aardbeien met slagroom, 2 glazen rode wijn en een paar glazen bronwater met prik.

Tussendoor: Koffie verkeerd met een stuk of 6 truffels. Paar glazen bronwater en een glas cola met een paar handjes Elitehaver.

Avondeten: Ongeveer 30 asperges (gokje), 2 keer met ham, 1 keer met gerookte wilde zalm. Met 3 gekookte eieren en een paar aardappels en lekker veel hollandaisesaus, 2 glazen droge witte wijn, bronwater, crème brûlée en een dubbele espresso met een likeurtje.

Tussendoor: Verse muntthee met honing, sneetje paasbrood (moet op en zonde om weg te gooien) met roomboter en nog een paar truffels.

Zit niet vies vol en ben vandaag ook nog niet uitgegeten. Jij doet niet onder voor meds. Lekker hoor en zeker van genieten
Ik geniet altijd van eten, Vosje. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven. En dan kun je maar beter lekker eten. Anders wordt het helemaal zo'n straf.
quote:leentjedb schreef op 01 april 2013 @ 21:44:

Ik geniet altijd van eten, Vosje. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven. En dan kun je maar beter lekker eten. Anders wordt het helemaal zo'n straf.

Ik wordt een beetje naar van die mensen die een keer per week eten en allerlei onrealistisch commentaar geven op diëten van anderen.

Ik heb een vriendin met anorexia, nou brrrrrrr. Dus ik wordt heel blij van je posts. Gewoon een snel metabolisme hoop ik? niets ernstigs?
quote:bente- schreef op 01 april 2013 @ 19:46:

Ik zit niet aan de stackers hoor! ik had alleen gelezen een tijd geleden dat het werkt.

En het is misschien raar om te horen 1x per week eten, maar dat komt denk ik doordat niemand dat doet. Als iedereen dat zou doen was het toch ook niet raar.. En ik eet niet echt een maaltijd, ik heb sinds december geen warme maaltijd op. Dus als ik eet dan eet ik meergranen beschuit.Dat het raar klinkt dat jij maar 1 keer per week eet komt niet omdat niemand het doet maar omdat het gewoon raar is. En wat jij hebt is een eetstoornis. Ga in hemelsnaam hulp zoeken tenzij je jezelf zo snel mogelijk de dood in wilt jagen.
quote:vosje78 schreef op 01 april 2013 @ 21:51:

[...]

Ik wordt een beetje naar van die mensen die een keer per week eten en allerlei onrealistisch commentaar geven op diëten van anderen.

Ik heb een vriendin met anorexia, nou brrrrrrr. Dus ik wordt heel blij van je posts. Gewoon een snel metabolisme hoop ik? niets ernstigs?Klopt, snelle stofwisseling en gelukkig niets ernstigs verder. Komt meer voor in mijn familie. Waar de lichtgewichtjes overigens dik in de 90 mee worden. Zelfs mijn oma die haar boterhammen met kaas in spekvet bakte. Dat doe ik dan maar weer niet.
Jeetje Bente heb je even geloept, bijna uitsluitend topics over eten/afvallen/eetbuien/vet verbranden waar je actief op bent.

1x per week eten is niet goed dat weet je best.

En je argument dat "als iedereen het zou doen zou het niet raar zijn" slaat nergens op.

Zou hetzelfde zijn als je zou zeggen: ik slaap maar 1 nacht per week en de rest van de week blijf ik gewoon wakker en daar is helemaal niets geks aan.

Ik stel geen diagnose maar zo te lezen heb jij een aardig ziek en verknipt beeld van eten en afvallen.

Mag toch op zijn minst hopen dat je hiervoor in zorg bent ergens?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Een beschuitje per week? Jeetjemina. Ik mag hopen dat je in een hulptraject zit of snel hulp gaat zoeken, anders ben je hard bezig jezelf de dood in te jagen.

Als alternatief mijn lijstje van gisteren.

Uitgeslapen, dus geen ontbijt.

Lunch: twee italiaanse bollen met tonijnsalade, twee zachtgekookte eieren, yoghurt met muesli, mandarijn, sinaasappelsap, thee.

Tussendoor: krentenbol

Diner: groentesoep met gehaktballen, meergranenstokbrood, vruchtenyoghurt, twee kiwi's, water.

Tussendoor: thee en chocola

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven