temazepam

02-04-2013 23:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had een vraag aan jullie hoe bouw je temazepam af ik slik het nu 4 maanden eerst om de dag toen elke dag een pil van 10mg groetjes playboy
Dat zou je de arts moeten vragen die je die temazepam heeft voorgeschreven. Die kent je medische geschiedenis en weet ook waarom je het voorgeschreven hebt gekregen, allemaal dingen die handig/belangrijk zijn bij het afbouwen.
Er mogen hier geen medische adviezen worden gegeven.
Die heeft ze ook nog niet gekregen gelukkig.

Alles wat op pam eindigd moet toch onder begeleiding worden afgebouwd ?!

Naar je arts dus en veel succes!
quote:Biebeliee schreef op 02 april 2013 @ 23:58:

Die heeft ze ook nog niet gekregen gelukkig.

Alles wat op pam eindigd moet toch onder begeleiding worden afgebouwd ?!

Naar je arts dus en veel succes!Daarom zei ik het ook
Temazepam is niet meer effectief na ongeveer een week, dus het is al vreemd dat je het zo lang gebruikt. Zou ik gaan bespreken met je arts.
quote:Philein schreef op 03 april 2013 @ 09:09:

Temazepam is niet meer effectief na ongeveer een week, dus het is al vreemd dat je het zo lang gebruikt. Zou ik gaan bespreken met je arts.ik slik temazepam omdat ik anders niet kan slapen want ik heb een depressie en daar zijn de dokter en ik laat achter gekomen groetjes
Hey playboy,

Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt met het afbouwen van de temazepam. Heb je trouwens al iets van meds gekregen voor je depressie? Moest je van je arts de temazepam afbouwen of doe je dat op eigen houtje? Ik denk echt dat je het met je arts moet overleggen. Afbouwen van pammetjes valt niet mee, dus daar heb je echt begeleiding bij nodig.

Sterkte in ieder geval!
quote:rbcrsd schreef op 04 april 2013 @ 10:27:

Hey playboy,

Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt met het afbouwen van de temazepam. Heb je trouwens al iets van meds gekregen voor je depressie? Moest je van je arts de temazepam afbouwen of doe je dat op eigen houtje? Ik denk echt dat je het met je arts moet overleggen. Afbouwen van pammetjes valt niet mee, dus daar heb je echt begeleiding bij nodig. ik heb 3weken geleden paroxetine gekregen en daar werd ik dood ziek van de bijwerkingen braken zweten niet meer eet lust triller niet meer normaal leven enz en nu gaan we dokter en ik een andere medicijn proberen maar dan moet ik wel eerst een foto laten maken van me hart in het ziekenhuis anders mag ik die medicijn niet nemen groetjes

Sterkte in ieder geval!
Ben je nu wel of niet aan het afbouwen van de temazepam, want ik snap het niet helemaal meer eerlijk gezegd.
quote:rbcrsd schreef op 05 april 2013 @ 16:13:

Ben je nu wel of niet aan het afbouwen van de temazepam, want ik snap het niet helemaal meer eerlijk gezegd.nou mij depressie is helaas weer erger geworden dus ik kan niet stoppen anders slaap ik niet helaas maar ik ga morgen een anti depressie medicijn slikken fluoxetine ik heb paroxetine geslikt 6 dagen ben ermee gestopt met overleg met de huisarts teheftige bijwerkingen kon niet meer normaal leven zo erg groetjes
Ok, heel veel sterkte met het opbouwen van de nieuwe meds!!
quote:rbcrsd schreef op 05 april 2013 @ 18:34:

Ok, heel veel sterkte met het opbouwen van de nieuwe meds!!bedankt ik begin morgen ochtend wegens mijn slecht slapen ik ben er wel bang voor de bij werkingen hoop niet dat het zo erg is als de paroxetine dat was een hel groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven