Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn geluksgevoel ben ik wel een beetje kwijt, hoop 't weer terug te vinden.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Dreamer schreef op 03 april 2013 @ 15:51:

Raar genoeg heb ik altijd wel een gelukgsgevoel in me. Sorry Heerlijk Droom, en dat meen ik oprecht, herken het ook, maar dat is toch heel wat anders dan de Mrs Perfect voorstelling,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik stuur een geluksengel je kant op Gat,

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gelukkig voel ik ook nog vaak geluk hoor. Nu bv, lekker in het zonnetje zitten, kind zien sporten, straks thuiskomen en meteen aanschuiven voor het eten. Lekker verse kippensoep.

Aanschuiven voor eten.. mmmmm I wish

Ik verdoe m'n hele middag alweer achter pc en op de bank. Niet eens met boek, want e-reader ligt boven. Domdomdom

En nu dient er dus gekookt.. ~zucht~

Ohja.. en ik heb gesnoeid. Er staat achterin mijn tuin een (dode?) veel te grote vlinderstruik. Die wilde ik snoeien, want de bovenste takken zijn helemaal dood en droog. Kwam vorig jaar al geen blad meer aan. Er zit ook een roodborstje in onze tuin. Deze kwam he-le-maal in paniek naar me toevliegen, op het moment dat ik de snoeischaar in m'n vlinderstruik wilde zetten. Echt bizar, alsof hij/zij wilde zeggen "wat doe je nou??? niet doen!!! dus ik heb deze struik eerst gelaten. Reden dat ie er nog staat is ook dat het de enige hoge struik/boom in de omgeving is, en meestal vol met vogels zit.

Maar goed, heb dus lagere struiken (die wel eigenlijk bomen zijn, maar dat van mij niet mogen worden) gesnoeid.
Later is nu
Mooie plaatjes weer, dat maakt me dan wel weer een beetje blij.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb er ook even eentje gezocht. Heel, heel erg zoet.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 03 april 2013 @ 17:52:

Mooie plaatjes weer, dat maakt me dan wel weer een beetje blij.

Daar doen we het voor

Later is nu
Later is nu
Later is nu
1
Onder je niveau werken is op zich ook niet erg. Ik heb het momenteel gewoon te rustig. Als er maar werk ís én leuke collega's, dan is bijna elke werkplek leuk.

Mooier weer.. ik kan er alleen maar van dromen. Gaan we dan een keer een terrasje pakken Eindeloos? Bij jou in de buurt, uiteraard

Later is nu

de zon begint te schijnen

en ik zocht voor een ander topic een boos plaatje, kreeg ik dit!
Later is nu
Jaaaaaaaaaaaa, Droom, dat vind ik helemaal top!

Een meeting, voor 2 !

Echt leuk!!!!!!

Nou, er mogen er best een paar aanschuiven hoor! En dan lekker in het park, hondjes erbij.. Gezelli ..
Later is nu
Oh nee, er is niks mis met onder je niveau werken. Ik heb een hbo propedeuse op zak en een mbo-4 opleiding afgerond, en werk op mbo-niveau, zolang er maar genoeg uitdaging is en leuke collega's.

Wat me alleen zo moedeloos maakt op de arbeidsmarkt tegenwoordig is dat men zulke hoge eisen stelt (ja omdat het kan).

Zo zag ik laatst een vacature voor invalkracht op de bso en daar vroegen ze een hbo'er voor. Uhm...medewerker kinderopvang is een mbo 3 functie.

Gevolg is dat ik met mbo 4 dus al niet eens 1 niveau lager kan gaan werken, maar al 2 niveaus terug zou moeten. Ik voel me niet te goed om ergens de plee te schrobben als er geld verdiend moet worden, maar ik wordt er wel kwaad van dat het zo allemaal maar kan tegenwoordig.
wijntje is altijd goed

is ook niet eerlijk Starshine..

Als je ziet wat ze vragen voor kassawerk soms..

En waar ik me, met werk, altijd weer over opwind is de opmerking "als je wilt werken is er werk" want dat ís gewoon niet zo. Bovendien schept dat gelijk het vooroordeel "jij bent werkloos, dus je zult wel te lui zijn/niet willen/niet je best doen/whatever"

Later is nu
De d
Psychologische test...voor postsorteerder ??? Serieus?

Damn, vroeger ging het echt makkelijk solliciteren. Ik solliciteerde eens voor postbezorger (toen postnl nog gewoon ptt heette). Ik belde ze op, mocht op gesprek komen, ik kwam vet te laat en werd gewoon aangenomen.
Jeetje ja een psychologische test, poeh.

Onder je niveau is inderdaad niet erg.

Maar voor mij is 't nog een stuk loslaten dat ik mijn hele fijne baan, waar ik goed in ben en me goed in voel, niet meer kan combineren met mijn thuissituatie. En dat doe ik bewust hoor, ik sta er helemaal achter. Ik wil heel graag minder gaan werken straks. En me niet meer schuldig voelen omdat ik zowel mijn werk als thuis niet helemaal voor 110% kan doen.

Maar 't loslaten is nog een beetje moeilijk.

Ik heb 11 jaar in de buitendienst gewerkt, het lijkt me wel heel leuk om weer met collega's te werken i.p.v. heel vaak alleen in de auto.

En Dreamer, die opmerking, er is wel werk als je maar wilt, die vind ik vaak zo gemeen voor mensen die misschien al heel lang zoeken en voortdurend afgewezen worden.

Zo flauw en makkelijk ook als je zelf wel werk hebt.
Toch zie ik 'm ook op dit forum (te) vaak voorbij komen Gatti. Zit iemand er helemaal doorheen, financieel en emotioneel, komt dáár iemand mee..

Later is nu
Klopt Dreamer, en vind ik ook heel erg. Dom ook, maar vooral gemeen.

Vraag me altijd af hoe diegene gaat reageren als 't haar/hem overkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven