Topic voor blije mensen
zaterdag 6 april 2013 om 13:02
quote:rosah schreef op 06 april 2013 @ 12:53:
Na het topic voor zielige mensen, nu een topic voor blije mensen!
Waarom ben jij blij?
Ik ben blij omdat er een zaakje bij mij in de straat is gekomen waar ik heeeerlijke broodjes avocado kan halen.
Wauw, da's idd een reden om blij te zijn!
Ik ben blij omdat ik een redelijk relaxt weekend heb en vanavond lekker ga eten.
Na het topic voor zielige mensen, nu een topic voor blije mensen!
Waarom ben jij blij?
Ik ben blij omdat er een zaakje bij mij in de straat is gekomen waar ik heeeerlijke broodjes avocado kan halen.
Wauw, da's idd een reden om blij te zijn!
Ik ben blij omdat ik een redelijk relaxt weekend heb en vanavond lekker ga eten.
zaterdag 6 april 2013 om 13:31
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 april 2013 @ 13:02:
Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat me mankeert en dat ik behandeld kan worden. En heel langzaam krabbel ik op en krijg langzaam maar zeker mijn leven weer terug.
Iba, wat ontzettend fijn! Vanaf nu eindelijk een stijgende lijn dus?
Het is je van harte gegund
Ik ben blij omdat ik eindelijk weer eens heerlijk in de tuin kan werken, in het zonnetje, heerlijk!
Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat me mankeert en dat ik behandeld kan worden. En heel langzaam krabbel ik op en krijg langzaam maar zeker mijn leven weer terug.
Iba, wat ontzettend fijn! Vanaf nu eindelijk een stijgende lijn dus?
Het is je van harte gegund
Ik ben blij omdat ik eindelijk weer eens heerlijk in de tuin kan werken, in het zonnetje, heerlijk!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 6 april 2013 om 14:00
ja ik weet het, tegenstrijdig, maar ik ben blij
omdat mijn vriendje nog wat dozen tissues voor me haalt en natuurlijk omdat ik
volgende week eindelijk naar berlijn ga!
oww en ik ben ook eigenlijk wel blij dat ik es ff een dagje rustig aan kan doen. ik ben nogal een controlfreak en vind dat vrij lastig...
omdat mijn vriendje nog wat dozen tissues voor me haalt en natuurlijk omdat ik
volgende week eindelijk naar berlijn ga!
oww en ik ben ook eigenlijk wel blij dat ik es ff een dagje rustig aan kan doen. ik ben nogal een controlfreak en vind dat vrij lastig...
zaterdag 6 april 2013 om 14:21
Ik ben blij omdat ik een paar knopen heb doorgehakt waar ik tegenaan zat te hikken, en nu ik ze heb doorgehakt, er ook een last van mijn schouders is gevallen.
Ik ben blij omdat de zon hier volop schijnt.
Ik ben blij dat er hier een blij topic is.
En ik ben blij omdat mijn lief heeft aangegeven dat hij wel zin heeft om de rest van zijn leven met mij te willen doorbrengen.
Ik ben blij omdat de zon hier volop schijnt.
Ik ben blij dat er hier een blij topic is.
En ik ben blij omdat mijn lief heeft aangegeven dat hij wel zin heeft om de rest van zijn leven met mij te willen doorbrengen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zaterdag 6 april 2013 om 14:54
Wat fijn, een blij topic! Ik betrap me soms op dat ik zoek naar een blije site, want naast forum de krant online lezen is ook geen blije optie.
En er is zoveel om blij van te worden!
Blij dat de zon schijnt, blij dat ik na 4 maanden stilzitten weer bijna alles kan, blij met de liefde van de belangrijkste mensen in mijn leven, blij met mijn huisdieren, blij dat ik liefde kan voelen, overwegend optimistisch ben, blij met hoe/waar ik woon, dat we hier eea aan het opknappen zijn, met de enorme hulp van zoon daarbij, enz.
Ik ben erg een voorstander van het glas halfvol zien, zien & waarderen van de grote en kleine mooie dingen des levens.
Fijn weekend allemaal en degenen die op date of uit dansen gaan: veel plezier!
En er is zoveel om blij van te worden!
Blij dat de zon schijnt, blij dat ik na 4 maanden stilzitten weer bijna alles kan, blij met de liefde van de belangrijkste mensen in mijn leven, blij met mijn huisdieren, blij dat ik liefde kan voelen, overwegend optimistisch ben, blij met hoe/waar ik woon, dat we hier eea aan het opknappen zijn, met de enorme hulp van zoon daarbij, enz.
Ik ben erg een voorstander van het glas halfvol zien, zien & waarderen van de grote en kleine mooie dingen des levens.
Fijn weekend allemaal en degenen die op date of uit dansen gaan: veel plezier!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
zaterdag 6 april 2013 om 16:49
Ik ben blij omdat ik samen met mijn heerlijke vriend 5 weken geleden een prachtige dochter heb gekregen die tevreden in de box ligt te slapen! Ook ben ik blij omdat ik vanavond eventjes ga dansen in een mooie jurk op het verjaardagsfeestje van mijn vriend en een gezamelijke vriend. En dan gauw weer naar huis, slaap pakken!