Topic voor blije mensen

06-04-2013 12:53 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het topic voor zielige mensen, nu een topic voor blije mensen!

Waarom ben jij blij?

Ik ben blij omdat er een zaakje bij mij in de straat is gekomen waar ik heeeerlijke broodjes avocado kan halen.
Ik ben blij omdat ik de hele nacht gedanst heb en nog aan het nagenieten ben
Ik ben blij (of zou dat moeten zijn...) dat ik gisteren mijn "ex" tegen kwam. En na een kort gesprek zeker wist dat dit het niet meer gaat worden....

Verdrietig uiteraard, maar opgelucht en ja in zekere zin toch wel blij....
Omdat het weekend is!
Omdat ik vanavond misschien een date heb, of op z'n minst de hele avond ga dansen!!
Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat me mankeert en dat ik behandeld kan worden. En heel langzaam krabbel ik op en krijg langzaam maar zeker mijn leven weer terug.
quote:rosah schreef op 06 april 2013 @ 12:53:

Na het topic voor zielige mensen, nu een topic voor blije mensen!

Waarom ben jij blij?

Ik ben blij omdat er een zaakje bij mij in de straat is gekomen waar ik heeeerlijke broodjes avocado kan halen.

Wauw, da's idd een reden om blij te zijn!

Ik ben blij omdat ik een redelijk relaxt weekend heb en vanavond lekker ga eten.
Ik ben blij omdat mijn vriend me zojuist meteen belde toen hij wakker was, gewoon om even mijn stem te horen.
Zojuist heel gezellige en blije koffiekopjes gekocht bij de Hema.

En in de zon en uit de wind is het heerlijk lenteweer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 april 2013 @ 13:02:

Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wat me mankeert en dat ik behandeld kan worden. En heel langzaam krabbel ik op en krijg langzaam maar zeker mijn leven weer terug.

Iba, wat ontzettend fijn! Vanaf nu eindelijk een stijgende lijn dus?

Het is je van harte gegund

Ik ben blij omdat ik eindelijk weer eens heerlijk in de tuin kan werken, in het zonnetje, heerlijk!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik ben blij omdat ze zon schijnt, en ik eindelijk weer eens een beetje heb kunnen sporten na wekenlang ontzettende rugpijn te hebben gehad!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja ik weet het, tegenstrijdig, maar ik ben blij

omdat mijn vriendje nog wat dozen tissues voor me haalt en natuurlijk omdat ik

volgende week eindelijk naar berlijn ga!

oww en ik ben ook eigenlijk wel blij dat ik es ff een dagje rustig aan kan doen. ik ben nogal een controlfreak en vind dat vrij lastig...
Ik ben blij omdat er zo'n heerlijk zonnetje door mijn raam naar binnen schijnt en omdat ik een prachtig pakket van een forumvriendin heb gekregen!
Ik ben blij omdat ik een paar knopen heb doorgehakt waar ik tegenaan zat te hikken, en nu ik ze heb doorgehakt, er ook een last van mijn schouders is gevallen.

Ik ben blij omdat de zon hier volop schijnt.

Ik ben blij dat er hier een blij topic is.

En ik ben blij omdat mijn lief heeft aangegeven dat hij wel zin heeft om de rest van zijn leven met mij te willen doorbrengen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik ben blij omdat ik gister én vandaag een goede dag heb, na 3 slechte dagen! En ik deze week 2 hele goede vrienden heb gezien die ik een jaar niet had gezien (ik was een jaar op reis en nu een maand terug)
ik ben al een tijdje erg blij dat het zo lekker gaat bij mijn nieuwe zangjuf en dat ik sinds een paar weken bij de C3 kan
Ik ben blij omdat ik net wakker word uit een heerlijk middagslaapje en mijn kind in m'n buik voel schoppen. En omdat ik weet dat ik zo naar buiten ga, met man en kind, de zon in.
ik ben blij omdat ik na 3 maanden zonder werk te hebben gezeten, nu weer een tijdelijke baan heb, het is maar voor 4 weken maar toch!

En omdat het op mijn balkon in de zon bijna lente lijkt.
Ik ben blij omdat mijn dochter (6 weken oud) eindelijk slaapt, nadat ik vijf uur achter elkaar met haar bezig ben geweest (voeden, verschonen, medicijnen geven, troosten, etc) en we hopen dat haar medicijnen aanslaan!
Zomaar blij!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Wat fijn, een blij topic! Ik betrap me soms op dat ik zoek naar een blije site, want naast forum de krant online lezen is ook geen blije optie.

En er is zoveel om blij van te worden!

Blij dat de zon schijnt, blij dat ik na 4 maanden stilzitten weer bijna alles kan, blij met de liefde van de belangrijkste mensen in mijn leven, blij met mijn huisdieren, blij dat ik liefde kan voelen, overwegend optimistisch ben, blij met hoe/waar ik woon, dat we hier eea aan het opknappen zijn, met de enorme hulp van zoon daarbij, enz.

Ik ben erg een voorstander van het glas halfvol zien, zien & waarderen van de grote en kleine mooie dingen des levens.

Fijn weekend allemaal en degenen die op date of uit dansen gaan: veel plezier!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik lees hier ook mooie redenen om blij van te worden.

En daar word ik dan nog weer eens blij van!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik ben blij omdat ik net een klein fortuin heb uitgegeven bij de dille en kamille aan allerlei hebbedingetjes. En vooral door de achterliggende reden dat dit weer kan nu ik eindelijk een baan gevonden heb!
Ik ben blij omdat ik samen met mijn heerlijke vriend 5 weken geleden een prachtige dochter heb gekregen die tevreden in de box ligt te slapen! Ook ben ik blij omdat ik vanavond eventjes ga dansen in een mooie jurk op het verjaardagsfeestje van mijn vriend en een gezamelijke vriend. En dan gauw weer naar huis, slaap pakken!
Ik ben blij omdat we een goede 12 weken echo hebben gehad!

Ik ben blij omdat mijn appartement is verkocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven