Ik schaam me

07-04-2013 01:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik heb iets doms/raars gedaan en wil dat sowieso even van me afschrijven en liefst ook advies :$ voel me echt een raar persoon.

Ik heb 1 keer gewerkt met een collega(vrouw) (ben verplaatst naar een nieuwe afdeling) we hebben leuk gepraat en goed gewerkt.

Paar dagen later besloot ik eens uit nieuwsgierigheid collega's op te zoeken op facebook.

Ik had haar gevonden en zat een beetje op haar profiel te kijken toen ik haar PER ONGELUK uitnodigde. (zat op me smartphone) Van schrik heb ik in 2 seconden tijd een verzoek meteen geannuleerd.

Maar wat blijkt de volgende ochtend, zij heeft mij uitgenodigd! Ze had natuurlijk een mail gehad.

Paar dagen laten op werk vroeg ze hoe ik haar gevonden had. Ik wilde niet toe geven dat ik collegas ging zoeken en heb gezegd dat ik haar bij een zangeres zag staan die ik ook heb geliked!

Ik schaam me echt want het is gewoon een bullshit verhaal dat ik haar daar heel toevallig tussen zie staan!

Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie nu van mij denken?

Moet ik het zo laten of moet ik als nog de waarheid vertellen? Of is het alleen maar raar als er nu WEER over begin?

Het feit is trouwens ook dat zij BI is.... (en ik niet) misschien gaat ze nog denken dat ik op haar val...

HELP.
ik zou denken dat jij doet wat iedereen doet, namelijk zoeken naar mensen op facebook
ja maar staat zo ''raar'' of hopeloos? daarom verzon ik iets anders.... wat denk je daarvan?
Jeetje
quote:Murdoch schreef op 07 april 2013 @ 01:20:

Jeetjewat? overdrijf ik...
Nee, ik vind dat je deze situatie heel erg onderschat.
Ja, TO dit is echt niet best hoor. Hoe moet dit nu verder? Straks bespringt ze je ineens nog.
Kom op joh, je hebt veel ergere dingen, (en dit is eigenlijk niet eens een beetje erg). Het kan best dat je haar toevallig zomaar ziet bij een artiesten pagina, ik zie soms ook mensen op zulke pagina's die ik ken maar niet op fb heb als vriend. Het kan dus wel ;)
Euh.. maak je niet zo druk. Jij zocht haar op, zij is gevleid (wie zou dat niet zijn, je bent nieuwsgierig naar haar). Ze vraagt hoe je haar gevonden had..dat vraag je niet als je het niet leuk vind als iemand je gevonden heeft!! En verder, ik schaam me? Drama queen. Je ziet vanzelf hoe het verder loopt. Maak je niet zo druk over wat een ander van je denkt, kom je vanzelf achter.
quote:chloe1 schreef op 07 april 2013 @ 01:17:

ja maar staat zo ''raar'' of hopeloos? daarom verzon ik iets anders.... wat denk je daarvan?ik zou, als ik jouw collega was, daar helemaal niet bij nadenken.
Zozo, na 1x werken weet je al dat ze Bi is, Tjngejonge, en dan gelijk zo'n verzoek. Ik denk dat ze volgende week een huwelijksaanzoek verwacht. En liegen, tja, altijd dom he.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
jouw collega is namelijk, net als de andere 99,9% van de mensheid vooral met zichzelf bezig.
O jeeeeee...ze is bi...kijk maar uit het volgende personeelsfeest!
En dat van die zangeres geloofde ze natuurlijk gelijk. Want die had maar twee fans dan ofzo? Beetje vreemd verhaal dit hoor.
Huh? Dat wat jij beschrijft is toch normaal gedrag?

Toen ik laatst wisselde van werkgever had ik gelijk na de 1e dag al een aantal vriendenverzoeken van een paar nieuwe collega's.

Ik heb wel eens contact met conculega's en dan kan ik er ook donder op zeggen dat ik die avond een nieuwe linkedin-verzoek heb.
En dat jij wet dat zij bi is, dan neem ik aan dat jij op zijn minst toch wel verteld heb dat jij een relatie hebt?
De kans is ook nog best aanwezig dat ze hier post en dit weer leest.
het gaat mij erom dat ik iets heb gezegd wat bijna niet kan, die zangers en heeft duizenden vrienden. En misschien gaat ze tegen andere collega's zeggen dat ik op toe heb gevoegd terwijl ik haar nog amper ken. En dat ik loog toen ze vroeg hoe ik haar heb gevonden.

Trouwens over dat BI maakt mij niet uit hoor.
je iemand toevoegen die je amper kent is natuurlijk foei foei foei
Op de vraag hoe je haar gevonden hebt had je heel luchtig ; via Facebook kunnen antwoorden . Je geeft er zelf een lading aan door er een heel verhaal van te maken. Ze heeft je daarna zelf een verzoek gestuurd dus ik snap het probleem niet zo.

En op de Facebook van je ex neuzen, de nieuwe partner willen bekijken en ipv de profiel foto " stuur vriendschapsverzoek " aanklikken is vele malen gênanter :-)
Nee dat heb ik niet verteld want ik heb geen relatie. En zij heeft ook niet verteld dat ze BI is maar dat ik gehoord van een collega
Maak je niet druk met als dit, als dat.

Als mn tante kloten had gehad, was het mijn oom geweest.
quote:Cyberwitch schreef op 07 april 2013 @ 01:31:

Op de vraag hoe je haar gevonden hebt had je heel luchtig ; via Facebook kunnen antwoorden . Je geeft er zelf een lading aan door er een heel verhaal van te maken. Ze heeft je daarna zelf een verzoek gestuurd dus ik snap het probleem niet zo.

En op de Facebook van je ex neuzen, de nieuwe partner willen bekijken en ipv de profiel foto " stuur vriendschapsverzoek " aanklikken is vele malen gênanter :-)

haha ja dat is nog genanter.

weet je het gaat nog niet eens om het feit dat ik haar uitgenodigd heb maar over dat ik een stomme leugen heb verteld waarvan zij ook wel weet dat ik het lieg.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 april 2013 @ 01:31:

je iemand toevoegen die je amper kent is natuurlijk foei foei foeihet gaat erom dat ik een leugen aan haar vertel waarvan zij ook wel weet dat het onmogelijk is.
Joh, maak je niet zo druk. Zoals meds al zegt: de meeste mensen zijn voornamelijk met zichzelf bezig, zoals jij nu ook. Zij is alleen maar gevleid dat je de moeite hebt gedaan haar op te zoeken en uit te nodigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven