Ik schaam me

07-04-2013 01:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik heb iets doms/raars gedaan en wil dat sowieso even van me afschrijven en liefst ook advies :$ voel me echt een raar persoon.

Ik heb 1 keer gewerkt met een collega(vrouw) (ben verplaatst naar een nieuwe afdeling) we hebben leuk gepraat en goed gewerkt.

Paar dagen later besloot ik eens uit nieuwsgierigheid collega's op te zoeken op facebook.

Ik had haar gevonden en zat een beetje op haar profiel te kijken toen ik haar PER ONGELUK uitnodigde. (zat op me smartphone) Van schrik heb ik in 2 seconden tijd een verzoek meteen geannuleerd.

Maar wat blijkt de volgende ochtend, zij heeft mij uitgenodigd! Ze had natuurlijk een mail gehad.

Paar dagen laten op werk vroeg ze hoe ik haar gevonden had. Ik wilde niet toe geven dat ik collegas ging zoeken en heb gezegd dat ik haar bij een zangeres zag staan die ik ook heb geliked!

Ik schaam me echt want het is gewoon een bullshit verhaal dat ik haar daar heel toevallig tussen zie staan!

Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie nu van mij denken?

Moet ik het zo laten of moet ik als nog de waarheid vertellen? Of is het alleen maar raar als er nu WEER over begin?

Het feit is trouwens ook dat zij BI is.... (en ik niet) misschien gaat ze nog denken dat ik op haar val...

HELP.
Het begint er bijna op te lijken dat je haar stiekem toch een beetje leuk vindt.
ja hartstikke leuk, ik ben smoor!

ik vind het gewoon lullig en raar van mezelf dat ik lieg over hoe ik haar gevonden heb en als zij tegen andere vertel dat ik lieg dat mensen een indruk van me krijgen en ik ben net overgeplaatst.

Ik weet ook wel dat het niet erg is dat ik haar toe heb gevoegd (uiteindelijk) is dat niet de reden waar ik me druk over maak.
Djees, hoe ga jij met echte problemen om?
quote:chloe1 schreef op 07 april 2013 @ 01:42:

ja hartstikke leuk, ik ben smoor!

Kijk daar heb je het al.
Als ik me inbeeld dat iemand zo'n leugentje vertelt, zou ik dat ten eerste op moeten merken. Nou goed, zou ik vermoeden dat je een leugentje verteld, dan zou ik daar maar 2 seconden over nadenken, je gelijk vergeven en niet meer bij nadenken.

Verplaats jij je eens in haar schoenen. Als iemand tegen jou hetzelfde zei als jij tegen haar, zou je dat dan zo zwaar veroordelen?
pfff

jij zoekt mij op op facebook en ik vraag aan jou: je had me toegevoegd, waar heb je me gevonden?

en jij zegt: ow bij Rihanna zag ik je staan, dat jij haar ook geliked heb.

denk je dat niet bij jezelf DOMBO ze weet zelf ook wel dat dat onmogelijk is...
Ik denk dat ze je snel weer ontvriend, als je altijd zo zwaar op de hand bent....pfffff
als ik me in haar verplaats zou ik denken:

''wat doet ze raar en hoe kan ze me bij een zangers hebben zien staan die heb 10000 vrienden.

ze heeft met gewoon opgezocht en zeg dat niet''.
ik heb gezegd dat je het erg vind dat ik uitgenodigd heb moet je me maar verwijderen
gloof me als ik je zeg dat ik al 4 dagen knettergek van mezelf word dat ik hier heel de tijd aan denk!!
Dramaqueen
Als ik me in haar verplaats heb ik echt zoiets van
quote:Rara70 schreef op 07 april 2013 @ 01:52:

DramaqueenInderdaad. Pffff... En nog een keer een hele diep pffff
Ik vermoed maar zo dat je nog erg jong bent. Is die collega mss al wat ouder? Dan ga je wat minder hard oordelen en interesseert 't je allemaal minder.
ik ben 27 en zij ook zoiets
Naam intikken is toch genoeg? Mens, de niet z moeilijk. Het leven wrdt niet door iedereen door FB bepaald.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik ben gewoon een debiel dat weet ik zelf ook wel en ja ook op zijn tijd een dramaqueen en aansteller. Maar ja kan er ook niks aan doen dat ik het allemaal denk en voel..
quote:chloe1 schreef op 07 april 2013 @ 01:50:

als ik me in haar verplaats zou ik denken:

''wat doet ze raar en hoe kan ze me bij een zangers hebben zien staan die heb 10000 vrienden.

ze heeft met gewoon opgezocht en zeg dat niet''.Ja en dit is erg, omdat ... ?
omdat ik dan hopeloos lijk
ik heb dit ''probleem'' ook aan vriendin verteld en die gaf als ze reactie: ze zal wel denken dat je koos vriendloos ben
nou ik zit er gewoon zo erg mee dat ik er het liefst niet meer onder ogen kom, omdat ik weet dat ze me raar vind (ben ik ook maar hoeven me collegas niet te weten)
Nou ja, al zou ze dat allemaal denken (wat ik trouwens betwijfel)...

wat dan nog?
Dat ze bi is zit je dwars he?
Ok, het probleem is dus ingewikkelder... jij hebt een laag zelfbeeld zo te horen.
quote:dolly81 schreef op 07 april 2013 @ 02:04:

Ok, het probleem is dus ingewikkelder... jij hebt een laag zelfbeeld zo te horen.ik ben raar, kijk maar naar wat voor stom leugentje ik vertel (terwijl ik normaal echt nooit lieg) ik wil gewoon niet dat hun een rare indruk krijgen en word graag serieus genomen op mijn werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven