onzin-topic
maandag 8 april 2013 om 09:12
maandag 8 april 2013 om 09:19
jaaaa ik ga a.s. woensdag naar Berlijn, nog nooit geweest en mega veel zin in!! (behalve dat ik erg slecht Duits spreek, hihi. ik ga normaal gesproken naar Frankrijk, en spreek beter basis-Frans dan Duits. terwijl Frans veel moeilijker is dan Duits...)
Doperwt: nee hoor, dit is een onzin/nutteloos geklets topic, 2 x is onzin dus goed voor het topic
Doperwt: nee hoor, dit is een onzin/nutteloos geklets topic, 2 x is onzin dus goed voor het topic
maandag 8 april 2013 om 09:23
maandag 8 april 2013 om 09:35
quote:phoebe82 schreef op 08 april 2013 @ 09:27:
ik vind niet dat ik dat uit moet leggen...
waarom daarom...
(die andere heeft overigens een paar jaar wel gelopen...)
Okidoki.
Vroeg het me gewoon af, want als iedereen zijn topic wat niet loopt gewoon nog een keer opent, dan word het wel heel vol hier op het forum. Als een topic niet goed loopt, dan vinden forummers het misschien wel niet zo'n leuk topic, of interessant onderwerp. En da's niet erg hoor, ik heb genoeg topics die niet liepen...
ik vind niet dat ik dat uit moet leggen...
waarom daarom...
(die andere heeft overigens een paar jaar wel gelopen...)
Okidoki.
Vroeg het me gewoon af, want als iedereen zijn topic wat niet loopt gewoon nog een keer opent, dan word het wel heel vol hier op het forum. Als een topic niet goed loopt, dan vinden forummers het misschien wel niet zo'n leuk topic, of interessant onderwerp. En da's niet erg hoor, ik heb genoeg topics die niet liepen...
maandag 8 april 2013 om 09:37
quote:viennas schreef op 08 april 2013 @ 09:35:
[...]
Okidoki.
Vroeg het me gewoon af, want als iedereen zijn topic wat niet loopt gewoon nog een keer opent, dan word het wel heel vol hier op het forum. Als een topic niet goed loopt, dan vinden forummers het misschien wel niet zo'n leuk topic, of interessant onderwerp. En da's niet erg hoor, ik heb genoeg topics die niet liepen...Volgens mij is het inmiddels de twaalfde
[...]
Okidoki.
Vroeg het me gewoon af, want als iedereen zijn topic wat niet loopt gewoon nog een keer opent, dan word het wel heel vol hier op het forum. Als een topic niet goed loopt, dan vinden forummers het misschien wel niet zo'n leuk topic, of interessant onderwerp. En da's niet erg hoor, ik heb genoeg topics die niet liepen...Volgens mij is het inmiddels de twaalfde
maandag 8 april 2013 om 11:13
quote:Maylea schreef op 08 april 2013 @ 09:37:
[...]
Volgens mij is het inmiddels de twaalfde
Blijkbaar trap ik je daarmee op je ziel en kwetst het je enorm
dat ik regelmatig topic-pogingen doen.
Hoop dat je me kunt uitleggen waarom het je zo kwetst.
Het zijn overigens altijd dezelfde die mij komen melden dat ik weer een poging heb gedaan terwijl daar hier uiteraard de doodstraf op staat...(waarom vergeet ik dat nu steeds...)
(en nu heb ik dus mn zin want dit is een onzin discussie )
[...]
Volgens mij is het inmiddels de twaalfde
Het zijn overigens altijd dezelfde die mij komen melden dat ik weer een poging heb gedaan terwijl daar hier uiteraard de doodstraf op staat...(waarom vergeet ik dat nu steeds...)
maandag 8 april 2013 om 11:15
quote:phoebe82 schreef op 08 april 2013 @ 11:13:
[...]
Het zijn overigens altijd dezelfde die mij komen melden dat ik weer een poging heb gedaan terwijl daar de doodstraf op staat...
Dit is de eerste keer dat ik er wat van zeg.
En op m'n ziel trappen en kwetsen is gelukkig wel wat meer nodig.
[...]
Het zijn overigens altijd dezelfde die mij komen melden dat ik weer een poging heb gedaan terwijl daar de doodstraf op staat...
Dit is de eerste keer dat ik er wat van zeg.
En op m'n ziel trappen en kwetsen is gelukkig wel wat meer nodig.
maandag 8 april 2013 om 11:22
Ja dat snap ik ook wel, was niet serieus bedoelt.
Ik word echter een beetje moe dat er altijd mensen zijn
die het nodig vinden om mij aan te spreken dat ik voor de honderdmiljoenste x een bullshit topic geopend heb.
Ik hou daar nou eenmaal van, wat is daar nou erg aan?
Als je het irritant vindt dan lees je het toch niet?
Ik word nogal forum-moe van de niet-leuke sfeer die hier mijns inziens al enige tijd hangt...
Ik word echter een beetje moe dat er altijd mensen zijn
die het nodig vinden om mij aan te spreken dat ik voor de honderdmiljoenste x een bullshit topic geopend heb.
Ik hou daar nou eenmaal van, wat is daar nou erg aan?
Als je het irritant vindt dan lees je het toch niet?
Ik word nogal forum-moe van de niet-leuke sfeer die hier mijns inziens al enige tijd hangt...
maandag 8 april 2013 om 12:39
quote:phoebe82 schreef op 08 april 2013 @ 11:22:
Totaal niet met je eens. Het was juist bijv dit weekend gezellig hier op het forum dan ooit. Je hebt dan zeker de Viola-gate gemist?
De forummers van Viva waren echt op hun best, in geen tijden zo gelachen.
Totaal niet met je eens. Het was juist bijv dit weekend gezellig hier op het forum dan ooit. Je hebt dan zeker de Viola-gate gemist?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 8 april 2013 om 12:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 april 2013 @ 12:39:
[...]
De forummers van Viva waren echt op hun best, in geen tijden zo gelachen.Idd. Geweldig weekend. Van mij mag er wel weer een bn-er gaan lopen klagen haha
[...]
De forummers van Viva waren echt op hun best, in geen tijden zo gelachen.Idd. Geweldig weekend. Van mij mag er wel weer een bn-er gaan lopen klagen haha
maandag 8 april 2013 om 16:55
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 april 2013 @ 12:39:
[...]
dat heb ik idd. gemist... ik had het op een ander topic ook wel naar mn zin gister, heb er zelfs een nieuwe hobby door ontdekt , livemocha, geweldig!!
Ik overdreef peut etre een beetje
[...]
dat heb ik idd. gemist... ik had het op een ander topic ook wel naar mn zin gister, heb er zelfs een nieuwe hobby door ontdekt , livemocha, geweldig!!
Ik overdreef peut etre een beetje
maandag 8 april 2013 om 17:00
ja pcies vind ik ook...
mv: waarschijnlijk ben ik dan waarschijnlijk de *** en motten ze vooral mij hebben
ik heb vanmiddag overigens een gruwelijke ontdekking gedaan: waarschijnlijk heb ik te maken met een forumverslaving
mijn eigen idee: cold turkey afkicken....
tenzij iemand nog een andere optie weet....
mv: waarschijnlijk ben ik dan waarschijnlijk de *** en motten ze vooral mij hebben
ik heb vanmiddag overigens een gruwelijke ontdekking gedaan: waarschijnlijk heb ik te maken met een forumverslaving
mijn eigen idee: cold turkey afkicken....
tenzij iemand nog een andere optie weet....