Ontmaagding

08-04-2013 11:03 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud waren jullie?

Ik was 21 en ben benieuwd of ik nu echt laat was. Ik kan haast niet geloven dat de gemiddelde leeftijd op 17 ligt.

Ik moet die kerel na al die tijd nog eens zeggen dat hij me ontmaagd heeft. Of zou hij dat zelf al weten?
ik was er best vroeg bij en heb in mijn tienerjaren ook best wat dates gehad.

bij sommigen verzon ik dat ik nog maagd was, al was ik dat allang niet meer. ik kreeg het idee dat het die jongens altijd extra opwond om een of andere reden.
Ben uiteindelijk ook met de eerste getrouwd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik was ook 17
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Ik was ruim 18 trouwens, maar was wel al anderhalf jaar samen met mijn vriend. Ik was dus niet echt oud, maar het heeft uit preutsheid en angst wel lang geduurd.
ik was 24 vlak voor mijn verjaardag.
19, en ja hij wist dat hij de eerste was. Ik had al meerdere vriendjes gehad, maar met hem wilde ik verder gaan dan voelen, zoenen, friemelen en vingeren.

Met hem voelde het goed, hij was ouder en ervaren. Een prima leermeester wat sex betreft!
Ik was 13 en veel te nieuwsgierig. Vriendlief wist dat ik nog maagd was en beweerde zelf ook nog maagd te zijn, tot op de dag van vandaag geloof ik hem nog steeds niet.
Ik was 12 . Hij was 17. Beiden nog maagd.

Mijn huidige vriend was 20. En ik was zijn eerste.
17?? Ik hoor hier van meiden van 14 en 15 (middelbare school). Maar dat zal meer zijn om erbij te horen.
17 jaar. Ook al heel lang geleden

Ach, als je nog steeds bevriend bent, is dat toch best iets dat je een keer over een biertje kan bekennen? Niet een groot moment ofzo, maar meer het: "weet je nog, vroeger..."
Ik was 15, het was met mijn vriendje en we hebben bijna 4 jaar verkering gehad.
Nét na mijn 17e verjaardag, maar het was al bijna op mijn 15e gebeurd. Ineens wilde ik toen niet meer
I am surrounded by morons
ik was 18, vriend ook, allebei nog maagd en ik vond het niet geweldig.. inmiddels heel wat jaren verder, een heel gezin samen (zwanger van de vierde), en gelukkig is de seks nu geweldig!
@ragazzanero82 Hij was toen al een volwassen man?
12, 13?? OMG. Ik wil het niet weten...
Ik was 17, weet nog dat het niet fijn was.. Deed pijn! Maar wel om kunnen lachen en hij was heel relax..
Ik weet van iemand die op haar 15de door een leraar is ontmaagd.

Bijles kreeg ze van hem. Hij had een vriendin/vrouw.
Mijn man en ik waren 16. En het is ruim 40 jaar geleden, dus ik weet niet hoe de statistieken toen waren.
Ik ken iemand die op haar dertiende is ontmaagd door een jongen van 19. Die jongen had haar oudere zus in de metro aangesproken, maar zij had geen interesse. Dus zij heeft hem doorverwezen haar haar jongere zusje van 13.
quote:Fame schreef op 08 april 2013 @ 11:11:

Ik 18, dochter 17.Dus jouw dochter vertelt dat aan jou? Wauw. Ik kon best met mijn moeder over seks praten, maar heb haar nooit echt bevestigd wanneer het nou was gebeurd. :P
Ik was ook 13/14. Met een man van 22. Als ik er nu aan terug denk vind ik hem gewoon een grote viezerik, maar toen was ik erg nieuwsgierig, "ontzettend verliefd" en ook vrij volwassen voor mijn leeftijd, voor zover dat kan dan op je 13e.

Mijn moeder denkt nu nog steeds dat ik gewoon 16 was.
Ik was 17 en ben ontmaagd door een 14-jarige vriendje. Hij was op zijn 12e al ontmaagd.
Ik heb het ook aan mijn moeder verteld. We hebben een goede band samen en ik vond het zo bijzonder dat zij het dus ook te horen kreeg.
Ik was 21.

Mijn man toen hij 33 was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven