Ontmaagding

08-04-2013 11:03 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud waren jullie?

Ik was 21 en ben benieuwd of ik nu echt laat was. Ik kan haast niet geloven dat de gemiddelde leeftijd op 17 ligt.

Ik moet die kerel na al die tijd nog eens zeggen dat hij me ontmaagd heeft. Of zou hij dat zelf al weten?
15, wat een geklungel was dat.
Ik was 32 ofzoiets, dus 17 is errg jong
op m,n 17e heel onromantisch achter in een gelukkig grote auto.

ik vond er niets aan,moest ik dit m,n verder leven doen?

na een paar keer vond ik het zeer leuk.

nu zijn we bijna 40 jaar gelukkig getrouwd.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
nog n keer dubbel
dubbel
16
Ik was 16, maar had al bijna een jaar met mijn toenmalige vriendje. Ik geloof dat we zo'n beetje alles al hadden gedaan behalve de daadwerkelijke penetratie. Vond het dan ook niet veel voorstellen. Dat is later wel beter geworden overigens.
@Rosah; hij was 25 toen. Een jongeman dus
Ik was 15, was al een jaar samen met mijn vriendje en heel erg verliefd. Nu, jaren later, is hij mijn beste vriend en kunnen we er nog erg om lachen, heb nergens spijt van ook al was ik vrij jong.
Hier nog een " laatbloeier"! Ik was 20. Ik vond dag toen ook vrij laat, nu ik terug kijk vind ik het een mooie leeftijd!
quote:melissa-x schreef op 08 april 2013 @ 12:47:

[...]

Dus jouw dochter vertelt dat aan jou? Wauw. Ik kon best met mijn moeder over seks praten, maar heb haar nooit echt bevestigd wanneer het nou was gebeurd. :PJa, en ze vertelde er ook bij dat hij al na drie seconden klaar kwam en het niet zo veel voorstelde. En dat hoor je dan op zondagochtend.... Maar, ja dus. Ze vertelt het.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nu ik de meeste getallen zo lees...... voelt het voor mij..... weet niet, want ik was 15, had toen al wel een poos ''verkering'' en gewoon nieuwsgierig en we gingen wel stapje voor stapje, niet in 1x bam.

Maar iets anders, als ik laatst ergens op internet las (sorry weet de site niet meer) is dat er steeds meer meisjes onder de 16 al moeder worden of dat al zijn, waar komt die gemiddelde leeftijd van 17 dan vandaan?
Omdat het een gemiddelde is... dus ze kunnen onder de 16 zijn maar er zijn er ook die veel later ontmaagd worden zoals ik.. ik was 23... weet van een vriendin die nu 27 is dat die nog maagd is..en "wij" halen de gemiddelden weer een beetje omhoog ;)
Ik was 23 jaar, een laatbloeier..
Ik was 18, ik wilde wachten op iemand die ik echt leuk vond en dacht dat ik langer met diegene samen zou zijn (helaas bleek dat niet zo te zijn).

Ik hoor inderdaad heel veel mensen die op hun 14e/15e ontmaagd zijn. Lijkt mij nogal vroeg, aangezien sommige dan echt nog kinderen zijn.
Ik was 10 jaar toen ik ontmaagd werd maar het was dan wel niet vrijwillig.

Het rare is dat ik toch voor ik 12 was wel met mijn vriendje seks had en dit WEL vrijwillig. Ik zag er wel al 16, 17 uit.
Sommigen van die leeftijd zijn ook nog kinderen Tamaartjeee maar ik had een vast vriendje en tot op de dag vandaag geen spijt hoor.
14. Te jong
Ik was ook een 'laatbloeier', 23. Maar hier zeker geen spijt van gehad, genoeg ervaring met andere jongens gehad maar wilde 'het' niet zomaar random met iemand doen. Nu een heel lief vriendje die het een eer vond mij te ontmaagden hihi
Ik was 15, vriend en ik waren toen bijna een jaar bij elkaar. En inmiddels, 10 jaar later, ben ik zwanger van ons eerste kindje
Ik was 20, ik was altijd behoorlijk onzeker over mezelf. Pas toen ik mij echt veilig en vertrouwt voelde durfde ik seks te hebben. Hij wist niet dat ik maagd was, volgens mij heeft ie daar ook niks van gemerkt :P
Ik was 16.
25 en nog maagd ;)
quote:nerdygirl schreef op 10 april 2013 @ 20:27:

25 en nog maagd ;)Zelfde verhaal.
Ik was bijna 18.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven