Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

hmm, het is hier nog ernstig bewolkt.

Buiten zitten zal er sowieso niet inzitten, maar de tuin wilde ik wel opgeruimd voor de rokers.
Alle reacties Link kopieren

Van Harte Gefeliciteerd voor Starman, Fijne dag gewenst.!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik kom zo posten, even huis afmaken, en koffie zetten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
tnx,

ik heb zelfs de ramen gezeemd!

(moest wel want de zon schijnt nu en dan zie je zo duidelijk dat ze smerig zijn )
Hier in 't Zuiden is 't wel lekker zonnig. Altans achter 't glas.

Maar wel lekker voor de rokers inderdaad en mensen die even niet willen zitten. Mijn vader b.v. kan niet stil zitten, doof als een kwartel dus kan de gesprekken niet volgen, hij gaat dan graag buiten even wat rondlopen.

De ramen, goed idee, is al wel een seizoen (of 2 ) geleden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wij hadden het heeerlijk zonnig. Ben weer thuis dus. Hier ook zonnig. Gisteren feestje van m'n zus. Vanmorgen gewandeld. Was ook lekker. Nu weer thuis. Kunnen de heren lekker voetbal kijken en ik hond op halen.
Later is nu
OH.. en waar ik van de week aan 't snoeien wilde, zie ik dus steeds een roodborstje. Die nestelen op de grond (en dat is daar goed mogelijk, veel troepjes als takken en dode plantenresten) dus ik blijf er maar even weg

Later is nu
1
Heerlijk hé dat weer. Wij hadden een binnenzit verjaardag van mijn schoonvader. Is iedere keer weer zo'n, gelukkig dat heb ik weer gehad-geval.

Fijn Eindeloos, dat jij je weer fijn voelt!

Iets te laat, maar zo lief:

Ik heb zojuist onze stofzuiger gerepareerd \o/

Nouja.. er bleek nog een stoffilter in te zitten, waar man kennelijk niets van wist en wat blijkt: als deze vol zit, zuigt ie geen stof meer. Ik zuig sowieso al nooit stof, maar ben wel goed in dingen demonteren. (pijltjes volgen in dit geval) en dat scheelt dus weer 60 euro voor een nieuwe

Dus.. wat zal ik eens kopen

Ik heb trouwens vandaag vrij genomen. Na (weer) een druk weekend en een wandeling met hindernissen, vandaag maar even erg rustig aan doen.
Later is nu
Later is nu
1
En lekker genieten van je vrije dag, ...
Als je er zo 'n lol in hebt, Eindeloos, moet je misschien gaan schoonmaken voor geld? Ik kan me er niets bij voorstellen, maar goed. Ik denk dat m'n man het vooral erg prettig zou vinden, dat ik voor m'n plezier zou schoonmaken. Maarja.. ik kom dus niet verder dan het repareren van de stofzuiger, zodat HIJ kan stofzuigen

Ik heb idd lekker genoten van m'n dag. Lekker lezen, tv kijken, bedenken wat ik wil eten (en dan toch wat anders maken, want geen zin in uitgebreid koken) internetten, enzovoorts. En nog wat geslapen.

Later is nu
Nou Droom, schoonmaken voor geld, gaat niet meer lukken, met mijn ingezakte wervels ben ik bang .

Maar je suggestie is leuk

Heerlijk hè zo'n chill dagje, beschouw het maar als een mini vakantie.

Ik heb vandaag een grote pan soep gemaakt, en doe daar hamburgers bij, grote witte bollen, ijsbergsla, gebakken ui met currypoeder.

Speciaal dus...........

Grote hamburgers voor grote mannen.

Wat een domper.

Vandaag het gesprek gehad met een docent en iemand van de GGZ/ervaringsdeskundige. En de eindconclusie was dat ze zodanige twijfels over mij hadden dat ik niet mag meedoen aan de opleiding.

Niet over mijn intellectuele capaciteiten, maar ze vonden me niet stabiel genoeg. Slik. Ik had me er goed op voorbereid, maar ze keken er dwars doorheen. Zagen meer dan ik van plan was te laten zien, en dat is wel goed en grondig natuurlijk.. maar heel frustrerend dat ik nog steeds zó beperkt word door mijn verleden. Me nog steeds té onveilig voel. En 'niet stabiel', daar hadden ze gewoon helemaal gelijk in. De laatste twee jaar, sinds het contact met Irak, komt er weer veel meer oud zeer naar boven. Dat is goed, en ik ben ermee bezig in therapie, maar wat frustrerend is het dat dit nu mijn toekomstplannen in de war gooit.

Het is goed dat ze zo goed kijken en zo goed checken voordat iemand aan zo'n opleiding begint, maar wat valt het tegen. Ik kan wel janken. Ik had me er echt al op ingesteld dat ik in het najaar een opleiding zou gaan doen. Ja, ze vonden mij iemand met vele talenten, en heel bijzonder, etc. en ik mag volgend jaar terugkomen (en in de tussentijd aan mezelf werken, was het advies), maar daar heb ik nu niets aan.

Weer terug bij af. Nog steeds niks.

En meer nog: WAT NU???
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Oh wat een tegenvaller. Echt shit meid.
Ach EV

Wat een tegenvaller zeg! Maar ze zagen wel potentie, dat is goed, toch?
Later is nu
Jee, EV. Wat een enorme tegenvaller. Misschien inderdaad beter als je er nog niet helemaal klaar voor bent, maar ja 't nieuws blijft rot natuurlijk.

Maar ze zien toch ook wel potentie in je als ik dat zo lees. Misschien is dit nog niet 't goede moment en gaat 't volgend jaar weer een beter.

Irak is n u natuurlijk ook een enorme energie en emotie-vreter. Ik denk dat je moment nu misschien nog niet is maar vast wel gaat komen.

EV

Het is een afwijzing, maar er is nog wel potentie.

Ik begrijp je teleurstelling wel hoor, daar niet van .
Ja, nou. Ik mag volgend jaar terugkomen (en dat mag niet iedereen, zeiden ze), maar wat heb ik daar nu aan? Irak zal een energie- en emotievreter blijven, dat wordt nooit rustig in mij. Juist door deze situatie zal ik ook nooit echt mijn verleden achter me kunnen laten. Het is een eindeloze cirkel. Ik weet niet hoe ik hier ooit uit moet komen. Ben er misselijk en beroerd van.

Bedankt voor jullie steun.
Zo moeilijk om hier iets op te zeggen EV want 't is inderdaad heel wat, wat jij voor je kiezen krijgt.

Ik vind 't al zo knap hoe je alles toch nog zo goed mogelijk verwerkt/regelt/doet.

Kan alleen een hele dikke geven.

het lijkt inderdaad een soort onuitkombare cirkel nu Elmervrouw. Kan ik me voorstellen dat je het zo ziet nu. Je zit er middenin. En helaas kunnen we geen van allen zien hoe dit zal gaan lopen.

Later is nu
1
Sorry als ik even niet zo op jullie reageer, maar ik lees wel alles.

Ik weet het niet hoor, met dat dieptepunt. Op het moment zie ik helemaal geen hoop en weet ik echt niet hoe verder. Kan alles wel weer gaan opnoemen wat er (niet) is in mijn leven, maar hoe vaak ben ik teleurgesteld en moet ik maar weer zien op te krabbelen? En waarvoor, eigenlijk? Ik vind mijn leven niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven