Bento box topic
maandag 8 april 2013 om 15:01
Ik heb een nieuwe obsessie te pakken: bento! Vandaag heb ik voor het eerst onigiri gemaakt en dat was zo goed gelukt en zó gemakkelijk, dat ik besloten heb in deze hobby te duiken.
Vanavond ga ik 2 bento boxen bestellen, eentje voor mijzelf, eentje voor vriend. Eerst eens een paar dagen in de week proberen en hopelijk daarna meer. Als het echt heel goed bevalt wil ik ook hulpstukken en een furoshiki (doek om er omheen te knopen) kopen.
Ik vroeg mij af wie zich hier nog meer mee bezighoud (ik zag dat het laatste echt lopende topic over dit onderwerp van 2009 is) en of iemand zin heeft zo nu en dan hier over te komen kletsen en foto's wil posten.
Zelf heb ik (nog) geen kinderen en zullen mijn bento's niet zo schattig zijn - daar zit mijn vriend denk ik niet op te wachten - maar iedereen is welkom die het leuk vind om bento's te maken.
歓迎 - welkom!
Vanavond ga ik 2 bento boxen bestellen, eentje voor mijzelf, eentje voor vriend. Eerst eens een paar dagen in de week proberen en hopelijk daarna meer. Als het echt heel goed bevalt wil ik ook hulpstukken en een furoshiki (doek om er omheen te knopen) kopen.
Ik vroeg mij af wie zich hier nog meer mee bezighoud (ik zag dat het laatste echt lopende topic over dit onderwerp van 2009 is) en of iemand zin heeft zo nu en dan hier over te komen kletsen en foto's wil posten.
Zelf heb ik (nog) geen kinderen en zullen mijn bento's niet zo schattig zijn - daar zit mijn vriend denk ik niet op te wachten - maar iedereen is welkom die het leuk vind om bento's te maken.
歓迎 - welkom!
maandag 8 april 2013 om 15:18
maandag 8 april 2013 om 15:26
Ohwwwwwwwwwww dat, nee ik flikker met dochters verjaardag popcorn in een leuk schaaltje om te trakteren en dan zou ik als lunch varkenskopjes van rijst maken. en dan hap slik weg.
Kortom niks voor mij
Kortom niks voor mij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 8 april 2013 om 15:41