Het grote glittertopic
woensdag 10 april 2013 om 13:01
Wilde ik net zeggen Droom, tegen EV ook vooral. Wat jij net aanhaalt. Ik voelde me een paar maanden zó nutteloos en nu kom ik om in het werk. Niet dat ik er al geld mee verdien maar hopelijk komt dat nog. Ik ben in ieder geval bezig, bezig, bezig. En dat voelt goed.
EV, dat gaat voor jou ook weer gebeuren. Vast en zeker.
Stort je op het glas in lood, denk groot, durf te dromen en laat je niet ontmoedigen als het niet meteen lukt maar beuk op andere, nu nog dichte deuren.
En ik vind het lief dat je me mist Dream. Heel lief. Ik ga mijn best weer doen. Ik ben nooit helemaal weg hoor!
EV, dat gaat voor jou ook weer gebeuren. Vast en zeker.
Stort je op het glas in lood, denk groot, durf te dromen en laat je niet ontmoedigen als het niet meteen lukt maar beuk op andere, nu nog dichte deuren.
En ik vind het lief dat je me mist Dream. Heel lief. Ik ga mijn best weer doen. Ik ben nooit helemaal weg hoor!
woensdag 10 april 2013 om 17:11
Oh, er is veel geschreven hier!
Mooie plaatjes, Eindeloos.
Over dat verhaal van je kan ik me dus echt kwaad maken. Zo'n asielzoeker die profiteert van een kwetsbaar iemand (als ik het zo mag zeggen). En wat goed dat jij dan zo'n moeder bent die gaat opkomen voor haar kind, ook al is het geen kleine jongen meer. Dat vind ik echt geweldig. (Twee dingen in dit verhaal die mij dus persoonlijk raken.)
Starshine, wat vervelend allemaal, als je je toch al niet goed voelt. Bah! Sterkte met alles. Sorry dat ik even geen betere woorden heb.
Vanmiddag heb ik iets gedaan waar ik blij van werd: planten verpotten. Alles naar buiten (niet alles, maar wel veel), planten gesplitst, potten gezocht, en vervolgens natuurlijk alles overal neerzetten en weer een aantal keren veranderen. Vind ik erg leuk, om thuis zo te tutten. Met niks nieuws, gewoon wat er al is, zonder iets te kopen. Creatief vind ik dat. En de hond kijkt toe, als ik zo bezig ben.. met zijn tennisbal voor de snuit. Favoriete speeltje.
Mooie plaatjes, Eindeloos.
Over dat verhaal van je kan ik me dus echt kwaad maken. Zo'n asielzoeker die profiteert van een kwetsbaar iemand (als ik het zo mag zeggen). En wat goed dat jij dan zo'n moeder bent die gaat opkomen voor haar kind, ook al is het geen kleine jongen meer. Dat vind ik echt geweldig. (Twee dingen in dit verhaal die mij dus persoonlijk raken.)
Starshine, wat vervelend allemaal, als je je toch al niet goed voelt. Bah! Sterkte met alles. Sorry dat ik even geen betere woorden heb.
Vanmiddag heb ik iets gedaan waar ik blij van werd: planten verpotten. Alles naar buiten (niet alles, maar wel veel), planten gesplitst, potten gezocht, en vervolgens natuurlijk alles overal neerzetten en weer een aantal keren veranderen. Vind ik erg leuk, om thuis zo te tutten. Met niks nieuws, gewoon wat er al is, zonder iets te kopen. Creatief vind ik dat. En de hond kijkt toe, als ik zo bezig ben.. met zijn tennisbal voor de snuit. Favoriete speeltje.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 10 april 2013 om 20:05
Heerlijk hé EV om nu in de tuin te kunnen werken. Wij zijn ook bezig om de tuin weer wat gezelliger te krijgen nu 't echt Lente wordt.
Hé Leo, jouw dochter en mijn zoon zijn op dezelfde dag jarig. Heerlijk hé, als we zondag de verjaardag vieren wordt 't 20 graden, hoop dat de voorspellingen kloppen.
Wat ben jij druk met alle nieuwe plannen, wat vreselijk spannend.
Eindeloos, jij bent toch wel echt een oermoeder. Geweldig wat jij allemaal doet voor je kinderen. Blij dat 't weer een beetje beter gaat met K.
Starshine, bij ons op school worden de luizenzakken niet meer gebruikt. Volgens 't RIVM en de GGD zou 'n luizenzak geen nut hebben.
Wat een verhaal over je werk, Goed dat je nog niet hebt ingestemd en alles goed uit gaat zoeken.
Ik heb vandaag mijn leaseauto uitgemest en ga 'm morgen inleveren. toch een einde van iets, nu is mijn oude baan wel heel ver weg.
ik gebruikte 'm de afgelopen maanden heel weinig, mijn vriend heeft ook een leaseauto en 't geld wat we gaan besparen is wel handig als ik weer ga werken en dan minder uren ga werken.
Maar toch, even wennen.
Hé Leo, jouw dochter en mijn zoon zijn op dezelfde dag jarig. Heerlijk hé, als we zondag de verjaardag vieren wordt 't 20 graden, hoop dat de voorspellingen kloppen.
Wat ben jij druk met alle nieuwe plannen, wat vreselijk spannend.
Eindeloos, jij bent toch wel echt een oermoeder. Geweldig wat jij allemaal doet voor je kinderen. Blij dat 't weer een beetje beter gaat met K.
Starshine, bij ons op school worden de luizenzakken niet meer gebruikt. Volgens 't RIVM en de GGD zou 'n luizenzak geen nut hebben.
Wat een verhaal over je werk, Goed dat je nog niet hebt ingestemd en alles goed uit gaat zoeken.
Ik heb vandaag mijn leaseauto uitgemest en ga 'm morgen inleveren. toch een einde van iets, nu is mijn oude baan wel heel ver weg.
ik gebruikte 'm de afgelopen maanden heel weinig, mijn vriend heeft ook een leaseauto en 't geld wat we gaan besparen is wel handig als ik weer ga werken en dan minder uren ga werken.
Maar toch, even wennen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 10 april 2013 om 21:07
Oh Eindeloos, wat een vreselijk verhaal. Die arme K.
En jij, natuurlijk komen de zenuwen. Ongelooflijk toch.
Heb er geen woorden voor.
Ik hoop dat je rust kunt vinden want volgens mij heb je dat wel even nodig.
Ik gooi er voor jou wel een glitter in,
En jij, natuurlijk komen de zenuwen. Ongelooflijk toch.
Heb er geen woorden voor.
Ik hoop dat je rust kunt vinden want volgens mij heb je dat wel even nodig.
Ik gooi er voor jou wel een glitter in,
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 10 april 2013 om 23:03
Leo, sorry nog dat ik helemaal niet op jouw post was ingegaan, en heel goed wat je zei tegen mij, want eerlijk gezegd voel ik me wel degelijk nutteloos. Nutteloos al sinds ik niet meer voor mijn kinderen zorg, nutteloos omdat ik nu geen baan heb, niets 'doe'.. het is lastig om het anders te zien.
Eindeloos, ik snap heel goed dat je er doorheen zit, nu de spanning (het overleven, zeg maar) is weggevallen, of grotendeels is weggevallen. Zo gaat dat.. ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik kan me zo kwaad maken op die mensen die misbruik maken van kwetsbare mensen.. en ja, daar reken ik ook mezelf onder, en ook ik heb daarmee te maken (gehad).
Eindeloos, ik snap heel goed dat je er doorheen zit, nu de spanning (het overleven, zeg maar) is weggevallen, of grotendeels is weggevallen. Zo gaat dat.. ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik kan me zo kwaad maken op die mensen die misbruik maken van kwetsbare mensen.. en ja, daar reken ik ook mezelf onder, en ook ik heb daarmee te maken (gehad).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 11 april 2013 om 01:12
Zo zeg, kom ik hier nog even aanwippen, en wat tref ik aan ?
Een lief bericht van Elmer ( jij begrijpt mij echt wel !)
Leo vanuit de auto, ik ben vereerd................
En onze lieve Jonari........................
Ik ga blij slapen straks,,,,,,,,,,,,,
Thanks Lady's............
Een lief bericht van Elmer ( jij begrijpt mij echt wel !)
Leo vanuit de auto, ik ben vereerd................
En onze lieve Jonari........................
Ik ga blij slapen straks,,,,,,,,,,,,,
Thanks Lady's............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 11 april 2013 om 01:12
donderdag 11 april 2013 om 08:18
Plak gezellig mee Lalique
Eindeloos, het is inderdaad zo dat als je uit de 'overleefstand' komt, dat je dan zelf ineens de zenuwen kan krijgen. Niet meer dan normaal. Ik hoop dat je snel voor jezelf weer even rust kunt maken/vinden.
Zo ook voor Elmervrouw.
Het is wat somber weer vandaag, maar ik houd me voor ogen dat regen nodig is voor de groei en bloei van de planten.
Ik zag van de week trouwens een koolmeesje vacht van m'n hond uit de tuin halen. Zag er zo schattig uit, zo'n snavel vol met witte haartjes. Ik wilde een foto maken, maar toen was de vogel uiteraard gevlogen. Hij kwam een half uur niet weer. Ik kan nu wel zien dat er van het plukje nog meer geplukt is
Eindeloos, het is inderdaad zo dat als je uit de 'overleefstand' komt, dat je dan zelf ineens de zenuwen kan krijgen. Niet meer dan normaal. Ik hoop dat je snel voor jezelf weer even rust kunt maken/vinden.
Zo ook voor Elmervrouw.
Het is wat somber weer vandaag, maar ik houd me voor ogen dat regen nodig is voor de groei en bloei van de planten.
Ik zag van de week trouwens een koolmeesje vacht van m'n hond uit de tuin halen. Zag er zo schattig uit, zo'n snavel vol met witte haartjes. Ik wilde een foto maken, maar toen was de vogel uiteraard gevlogen. Hij kwam een half uur niet weer. Ik kan nu wel zien dat er van het plukje nog meer geplukt is
Later is nu
donderdag 11 april 2013 om 08:32
Goedemiorgen ladies.
Ik was gister bezig een verhaal te typen , maar werd onderbroken.
Het zat vol beterschapswensen voor Leo, dat de nieuwe operatie toch maar mee mag vallen.
Steun voor EV die niet nutteloos is en gewoon vrijwilligerswerk gaat doen bij het verzorgingstehuis en zo al bakken ervaring opdoet voor de SPW.
Ook veel steun voor Eindeloos, met het verwerken van alles dat er gebeurd is
En natuurlijk zomaar heel veel knuffels voor wie het nodig heeft.
Ja het is druilerig, maar zondag wordt het ineens zomer (zeggen ze).
Straks bedrijfsarts, dan kom ik wel weer updaten.
Ik was gister bezig een verhaal te typen , maar werd onderbroken.
Het zat vol beterschapswensen voor Leo, dat de nieuwe operatie toch maar mee mag vallen.
Steun voor EV die niet nutteloos is en gewoon vrijwilligerswerk gaat doen bij het verzorgingstehuis en zo al bakken ervaring opdoet voor de SPW.
Ook veel steun voor Eindeloos, met het verwerken van alles dat er gebeurd is
En natuurlijk zomaar heel veel knuffels voor wie het nodig heeft.
Ja het is druilerig, maar zondag wordt het ineens zomer (zeggen ze).
Straks bedrijfsarts, dan kom ik wel weer updaten.