Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
1
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
nee, dan krijg je appelpaard, dat is heel wat anders

Veel plezier!

Mijn hond moet ook echt zo nodig getrimd, dat ik er tegenop zie om de trimster te bellen. Krijg ik weer moppers
Later is nu
Oh gezellig Eindeloos. Dat plaatje ook trouwens.

Star, sterkte bij de bedrijfsarts.

Lalique, plak gezellig mee, zou ik zeggen!

Even heel kort, neem het me maar niet kwalijk, ben erg moe.

Vanmorgen naar therapie geweest, was heel goed én nodig. Voel me zo geholpen, en gehoord. Zij is echt onbetaalbaar..

Even plaatje zoeken en dan ben ik weg. Moet echt bijkomen.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zelfde hier EV, ook therapie gehad en uitgeput, we zitten op dezelfde dag. Ik had vandaag voor de 2e x EMDR, heel raar.

Of 't echt gaat werken weet ik nog niet, maar vriend en ik merken dat ik minder gespannen ben. Hoewel ik me nu heel emotioneel voel.

Raar iets EMDR, ik kan me ook niet genoeg op 1 ding concentreren. Dat is altijd mijn nadeel, ben in mijn hoofd met 100 dingen bezig.

Leuk Eindeloos, Ikea. Ik vind dat altijd leuk..

Vergeet ik nog, wij hebben vanmorgen 't verjaardagsfeestje van Zoon op 't KDV gehad. Komkommer/ wortel trein gemaakt met kaas/worst prikkers.

Zoon vond 't eerst maar gek maar later toch wel leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
he, wat een leuke traktatie Gatti

*

Later is nu
Dream, ik ben op het moment in de luxe positie dat ik geen werk heb (...) en geen kinderen thuis (...), dus wat ik nu 's middags doe, als het echt zo zwaar is geweest bij therapie, is mijn bed in duiken voor een uurtje. Dat stel ik in op mijn mobieltje en soms val ik zelfs in slaap (wat me destijds in de kraamweek niet lukte, lukt nu wel! kun je nagaan). Dit ook echt alleen maar op de donderdagmiddag na therapie.

Dat zou ik als tip kunnen geven. Verder: ik spreek het liefst niets meer af voor de rest van de dag, hoef even geen mensen meer te zien. Als het minder zwaar was, ga ik praktisch in huis aan de slag (poetsen o.i.d.), ofwel ik ga een simpele film kijken. Niks veeleisends meer, in ieder geval.
Bedankt voor je reactie Elmervrouw.

*
Later is nu
Dreamer, als ik terug kom van therapie dan heb ik vooral een wolkenhoofd. Zo voel ik dat, alsof mijn hoofd vol watten zit, en heel mijn lijf is dan zwaar.

Nu met EMDR nog wat extra.

Kan me voorstellen dat je dochter zegt dat ze moe is, soms vreet 't energie.
Ze is sowieso vaak moe. Ik had het verband met therapie nog niet gelegd. Ze is volgens mij nog niet bezig met emdr. Meer met in kaart brengen van het probleem.
Later is nu
Dreamer, ik vond 't in kaart brengen "erger" dan de daadwerkelijke EMDR. Je moet voortdurend terug gaan denken aan dingen waar je eigenlijk liever niet aandenkt, dat was tenminste bij mij.

Nu gaat 't wel maar in 't begin van mijn therapie was ik ook voortdurend moe, ik ging bijna iedere middag even naar bed.
Ik heb het even opgezocht EMDR, wist echt niet wat het was

Het leest als veelbelovend, en ik kan mij de vermoeidheid erna goed voorstellen.

Terug naar '' pijn'', is altijd moeilijk.

Respect voor jullie, meiden...............

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het viel mee bij de bedrijfsarts. Er is een procedure dat je bij een arbeidsconflict niet langer dan twee weken ziek mag zijn, maar dat ze je redelijkerwijs niet kunnen vragen te komen werken. Dus dat advies brengt hij uit en dan is de zet nu weer aan de werkgever.
Gelukkig dat het meeviel, Starshine.
Dat klinkt goed, Starshine!

*

Later is nu
Wist ik ook niet hoor Eindeloos. En vind 't eigenlijk nog steeds een beetje raar.

EMDR wordt voor meerdere dingen gebruikt, ook voor b.v. vliegangst.

Fijn Starshine, dat 't gesprek goed ging.

Dreamer, ik hoor van iedereen dat EMDR hun zo goed geholpen heeft. Daar ga ik dus maar voor en zal voor jouw dochter ook vast helpen.
Goedemorgen allemaal!

Vandaag is mijn Fien jarig, ze is negen geworden!

Voor een bij de geboorte reeds overleden, gereanimeerde baby, die veel te vroeg ter wereld kwam en haar leven aan slangen, buizen, snoeren in de couveuse begon, een héle prestatie!

Elk jaar voordat het 12 april is, ben ik er weer een week van in de bonen. Maar vandaag is het zo ver!

Feest!

wow, wat een spannende dagen moeten dat geweest zijn Eleonora! En een spannende eerste jaren ook, qua ontwikkeling, lijkt me. Fijn dat het nu zo goed gaat!

Gatti, ik hoor ook goede verhalen over emdr. Ik hoop er dus het beste van

(ik haalde trouwens e.e.a weg over m'n dochter ivm haar privacy)
Later is nu
Gefeliciteerd Leo! In alle opzichten, toen en nu.

Mens ik wist niet dat het toen zo gegaan was, wat een hel, en wat een opluchting.

Voor Fien en haar trotse moeder:

Een iets minder heftige bevalling, maar wel een verjaardagsgenootje, mijn kleine zoon nu 2 jaar!

Leo, wat ik al zei op facebook, wat een goede dag om jarig te zijn!
Gatti ook gefeliciteerd!!

En dat voor iemand die kinderloos wou blijven en op haar 37e en 40e toch ineens de kriebels kreeg.
Gefeliciteerd Gatti!

Later is nu
Dank jullie wel! Wat lief!!

Gatti, jij ook gefeliciteerd!

Ik ga straks naar Amsterdam, ben het hele weekend aan de zwier en aan het werk, dus ik ben er volgende week weer!

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven