Google Play loopt vast.

10-04-2013 20:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een paar dagen in het blijde bezit van de Nexus 7.

Apps installeren ging tot gisteren goed, maar ik heb blijkbaar iets te rigoureus opgeruimd. Ik krijg de Store er nog wel voor, maar als ik op Installeren druk, dan springt hij weer terug naar hetzelfde scherm en ik kom dus niet verder.

HELP !!

Hoe zet ik dit weer goed ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ben nu even afwezig, dus ik kan niet snel reageren. :-)
.
.
Bedankt voor je tips. :-)

Ik laat het even rusten, de rest doet het tenslotte nog. Volgende week laat ik de computerfreaks op mijn werk even naar je tips kijken en dan komt het vast wel goed.

ik durf zelf even niet meer verder te knoeien. :-)
F*ked*k !!!

Ik had de tips nog niet gecopy-paste..............

Dat linkje om de nieuwste versie van GooglePlay te installeren, heb je die nog ergens ?

Alvast bedankt !
Uppie.

De computerfreaks op mijn werk hebben "iets" teruggezet, maar denken dat de fabrieksinstellingen instellen de enige oplossing zal zijn.

Daarmee wacht ik maar tot de meivakantie, omdat de ene computerfreak zegt dat we weer opnieuw moeten aanmelden bij de (te zwaar) beveiligde wifi-verbinding thuis, en de andere zegt dat die gegevens automatisch weer worden geïnstalleerd omdat mijn (enige) gmail-adres aan de tablet gekoppeld is.

Snoezeman zit nog steeds in zijn tentamens, dus die heeft nu wel wat beters te doen. Gelukkig doet de tablet voor de rest wat hij moet doen, en kan ik er heerlijk mee spelen en internetten. Dan maar even geen nieuwe apps installeren.

Gisteren laatste tentamen. Dat had ook niet langer moeten duren, want vanavond was mijn toetsenbord ineens onvindbaar.

Teruggegaan naar de fabrieksinstellingen en alles doet het weer.

De apps kunnen weer geïnstalleerd worden. Alleen de scores en de inrichting van Ice Age Village zijn verdwenen.

Bedankt voor de geestelijke ondersteuning. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven