zucht

12-04-2013 17:12 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb een omhelzing nodig.

Een digitale!
Knuf!
thank you guys
Wil je verder nog iets kwijt TO?
Bijna uitbarstend in tranen moet ik zeggen dank je wel. Ik begin met een omhelzing omdat ik knetter gek ga worden. Dus een omhelzing om alvast me tranen de vrije loop te geven.
Das alleen maar goed om je tranen te laten gaan! Zal je daarna lucht geven hoop ik.
quote:farel schreef op 12 april 2013 @ 17:18:

Bijna uitbarstend in tranen moet ik zeggen dank je wel. Ik begin met een omhelzing omdat ik knetter gek ga worden. Dus een omhelzing om alvast me tranen de vrije loop te geven.och meid wil je er iets meer over kwijt of nog niet?
Ik ben liever meer op straat dan thuis.
ben nog niet ready denk ik. maar ik voel me goed rot. Me moeder die me negeert. waarom weet ik niet. alles dat ik eet geef ik weer over.
Hè bah Farel, alleen je laatste post vind ik al heel naar. Van mij ook een hele dikke
dank je wel
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier ook een virtuele knuffel voor jou. Soms kan het zo lekker zijn als iemand je even vast houdt en zegt dat alles goed zal komen!

Dus bij deze: alles komt goed meissie!!
wie zucht geeft lucht
Waarom negeert jouw moeder je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vraag ik me ook af. Ze weet dat ik van dames hou. en hoe ik dat gevoel ook vecht het gaat niet weg. Ik kan er gewoon niets aan doen. Maar ik wil me moeder niet kwijt. ik wil der liefde niet kwijt. ik hou van der. ik hou heel veel van der. zij houdt ook van me weet ik maar voel ik niet. het doet pijn. ik ga smorgens vroeg uit huis en ben savonds laat weer thuis alleen om te slapen. alles dat ik eet geef ik over. als ik probeer te praten krijg ik geen of zelden antwoord.
maar farel jij HOEFT niet tegen dat gevoel te vechten. Als jij dat zo voelt dan voel jij dat zo. Je moeder kan dat dus niet accepteren begrijp ik>?
Kun je niet even bij een vriendin terecht?
Hey meid, wat een nare situatie.

Van mij ook een dikke knuffel!

Hoe oud ben je?

Als je echt helemaal niet meer met je moeder kunt praten en dit een uitzichtloze situatie is, is uit huis gaan dan een optie? Misschien dat dat de band zelfs verbeterd tussen jou en je moeder?

Sterkte
nee ik hoef niet, dat is het probleem. ik ga naar de kerk. ik wil niet in de tuch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven