Het grote glittertopic
vrijdag 12 april 2013 om 17:24
vrijdag 12 april 2013 om 18:15
Jeetje Droom, wat een heftig nieuws meidje................
Ik hoop voor jullie beide, dat het goed te behandelen is........
Sterks en een hele! dikke pakkerd.
Ik hoop voor jullie beide, dat het goed te behandelen is........
Sterks en een hele! dikke pakkerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 12 april 2013 om 18:54
vrijdag 12 april 2013 om 18:59
vrijdag 12 april 2013 om 23:37
Geinig plaatje Dream! Dat van die computer, natuurlijk. En totaaaal niet herkenbaar, natuurlijk.
Fijn dat je dochter de plaatjes op prijs stelde. Misschien een heel klein beetje troost. Ik weet nog hoe bij bij een tijdje geleden de diagnose artrose aankwam. Dat is wel wat anders maar toch. Iets wat niet meer weggaat, dat is gewoon balen.
Ik zit nu op de trage laptop die steeds stack overflow geeft, dus het glitter-welterustenplaatje moeten jullie er maar even bij fantaseren.
Fijn dat je dochter de plaatjes op prijs stelde. Misschien een heel klein beetje troost. Ik weet nog hoe bij bij een tijdje geleden de diagnose artrose aankwam. Dat is wel wat anders maar toch. Iets wat niet meer weggaat, dat is gewoon balen.
Ik zit nu op de trage laptop die steeds stack overflow geeft, dus het glitter-welterustenplaatje moeten jullie er maar even bij fantaseren.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 13 april 2013 om 08:53
zaterdag 13 april 2013 om 09:48
Haihai
Lief, jullie reacties
Ik zit nu nog een beetje op de wip, voor wat betreft behandeling. In een ander topic maakte iemand me erop attent dat voor hypermobiliteit andere behandelingen aangeraden worden dan voor fibromyalgie. Dus de vraag is: hoe hypermobiel is ze. ~zucht~ Ik heb het er met haar over gehad, dat het misschien handig is om eerst haar andere therapie af te maken en dan gericht op revalidatie/fysio te gaan werken en tot die tijd fysiofitness met mij te gaan doen bij onze vaste fysio. Vooral in verband met tijd en inzet, dat dat allemaal kost. Daar was ze het wel mee eens. pff.. gedoe hoor.
Later is nu
zaterdag 13 april 2013 om 13:58
Goedemiddag,
Wat goed dat je meidje er zich zo flink doorheen slaat, Droom.
Je mag een trotse moeder zijn.
Ik plak een beetje een toekomstgericht plaatje voor de jongedame,
Ik heb via FB een oud-buurmeisje gevonden uit A'dam, ik heb haar aangeschreven, ben benieuwd.
Nu maar eens achter de boodschappen aan.......
Wat goed dat je meidje er zich zo flink doorheen slaat, Droom.
Je mag een trotse moeder zijn.
Ik plak een beetje een toekomstgericht plaatje voor de jongedame,
Ik heb via FB een oud-buurmeisje gevonden uit A'dam, ik heb haar aangeschreven, ben benieuwd.
Nu maar eens achter de boodschappen aan.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé